+ Svara på ämne
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Varför gillar kvinnor analsex?

Gäst
    Gäst

Standard Varför gillar kvinnor analsex?

Dom flesta kvinnor tycker om analsex även om få vågar stå för det öppet. Men hur kan det komma sig? Är det för att hålet är mindre, eller för att hålen sitter så nära varandra, eller vad? Har det med storleken på penis att göra?

Senior medlem
    Reg.datum
    Jun 2009

Standard Sv: Varför gillar kvinnor analsex?

Är tjej och blir galet kåt av att min kille tar mig i stjärten. Upphetsningen är både dels den fysiska stumulansen men den största är nog att det känns så dirty att få kuk i stjärten. Dock är det absolut ett krav på att min kille också gillar det! En del i upphetsningen är att se honom verkligen njuta att få ta mig analt.

Jag äääälskar när han pillar mig utanför och i stjärten med tex ett finger när han knullar mig i fittan. Så fort han börjar smeka mig därbak känner jag att nu behöver jag fan i mej komma snart. Det är helt enkelt skönt att bli stimulerad där bak precis som att bli smekt på clittan. När han sedan ger mig kuk i stjärten är känns det härligt porrigt!

Området kring stjärtöppningen har många nervtrådar. Jämför jag tex med slidöppningen så har jag mer känsel i stjärtöppningen, om vi talar om själva mynningen. Att hålet är mindre innebär att man måste töja det först, det är ett samspel oss emellan och det skulle väl i så fall vara det som plussar på känslan för oss. Underbart att se hans blick när han sakta töjer mig med kuken Annars är det för mig som tjej ingen skillnad för att hålet är litet men det lär det ju vara för min kille

Kuken storlek tror jag inte spelar så stor roll. Man skulle ju kunna tänka sig att en stor kuk innebär att det är svårare att genomföra ett analt knull. Min kille har väldligt stor kuk men det har aldrig varit några problem. Det hela handlar om att utföra ett analt knull rätt så blir det underbart skönt!

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Dom flesta kvinnor tycker om analsex även om få vågar stå för det öppet. Men hur kan det komma sig? Är det för att hålet är mindre, eller för att hålen sitter så nära varandra, eller vad? Har det med storleken på penis att göra?
    Vad grundar du det där på? Min erfarenhet är att det finns fler kvinnor som inte gillar analsex, än de som gör det. De som inte gillar det brukar dock vara tysta så snart diskussionen dyker upp, eftersom det nuförtiden nästan är trendigt att gilla analsex. Tjejer som inte gillar det riskerar att upplevas som torra och tråkiga i sin sexualitet.

Junior medlem
    Reg.datum
    Oct 2009

Jag har faktiskt aldrig prövat analsex, och jag är faktiskt inte så intresserad av att göra det heller Så jag gillar inte analsex

MojjeBoy
    Gäst

Post Sv: Varför gillar kvinnor analsex?

Jag går igång som tusan på tjejer som tycker om att bli penetrerad o smekt där bak.
    Tror dock att man ska vara mycket försiktig i början, men har hört att det sedan kan bli väldigt skönt när man väl har gjort det och blivit bekväm med det.

Gäst
    Gäst

Det är klart att det finns både de som gillar det och de som inte gör det. Min egen erfarenhet är i alla fall att flera gillar det - åtminstone i någon form - än som inte gillar det.

Jag tog mig en rejäl funderare: Jag är väl inte nån av de killar som haft flest tjejer, men några har det blivit. Närmare bestämt 22 st.

10 one night stands. Med sex st hann det aldrig bli så avancerat, så de kan jag inte uttala mig om. Av de övriga fyra ville samtliga ha ett finger där bak, och två tvekade inte det minsta för analsex fullt ut.

Tre Kk. Alla tre gillade både finger och tunga där bak, och en gillade att bli knullad där. Två gillade även att "bjuda igen"!

Nio förhållanden som innehållit sex, från femton års ålder. Redan tredje tjejen jag låg med, när jag var sjutton, visade sitt intresse för lekar "där bak" och sen har det bara rullat på. Från hon den tredje tjejen har fem av dessa gilla någon form av anala lekar. Med de första två visste vi ju knappt hur man skulle göra det på vanligt sätt...

Så min åsikt är alltså att rätt så många tjejer gillar åtminstone någon form av analsex... Varför vet jag ju inte, men jag antar att det är för att det är lite förbjudet och snuskigt och spännande... Så är det för mig i alla fall...

BsMan Värmdö
    Gäst

Thumbs up Sv: Varför gillar kvinnor analsex?

Prova själv så får du själv känna varför de gillar det!

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2010

Även analen är en erogen zon, både hos killar och tjejer.

Det är skönt om det görs på rätt sätt.
    Säger dock inte att alla gillar det.

Sen kan det ha att göra med att det är lite "förbjudet", nasty osv.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Fakta om mannens penis.

Har storleken betydelse på mannens penis?

Liknande ämnen

1. Analsex, gillar kvinnorna detta
    Av i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2012-02-22, 17:19
  2. Analsex, kvinnor vad tycker ni?
    Av i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-11-03, 12:30
  3. Kvinnor som gillar att suga av ädre män!
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-05-08, 16:06
  4. vad gillar ni kvinnor.
    Av DaPeppe i forum Onani
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-12-25, 00:24
  5. Varför kvinnor inte kan räkna...
    Av SyM i forum Små roliga historier
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-08-21, 16:48

Taggar för det här ämnet