+ Svara på ämne
Sidan 1 av 5 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 41

Ämne: Sex i sömnen?

Gäst
    Gäst

Standard Sex i sömnen?

Min flickvän har epilepsi och får sömnmedel utskrivet av läkare som blockerar anfall under sömn. Det är en stark sömnmedicin och det är nästan omöjligt att väcka min flickvän när hon har somnat. Vi har sex som vanligt varje kväll, men det räcker inte för mig. Jag har en stark sexualdrift och vill ofta ha mer sex efter min flickvän somnat.

En natt var jag så kåt att jag trängde in i henne när hon sov och hade ett långt skönt samlag med henne. Sedan dess har jag tagit för vana att ha sex med min flickvän när hon har somnat på nätterna. Min flickvän vet inte om det. Skall jag berätta det för henne?

Jag har också upptäckt att även om min flickvän sover djupt och inte är medveten om vad som händer så reagerar hennes kropp ändå på sexuell stimulans under sömnen. Jag kan bygga upp en sexuell spänning i min flickväns kropp och ge henne orgasm när hon sover. Jag kan se på henne hur hon njuter av det i sömnen. Om jag börjar stimulera min flickvän sexuellt en timme före hon vaknar brukar hon bli så kåt att hon vill älska direkt på morgonen när hon vaknar.

Någon som har liknande erfarenhet?

Kåtbock

Junior medlem
    Reg.datum
    May 2009

Standard Sv: Sex i sömnen?

Jag tycker verkligen inte att det här är ok. Det är inte bara en sexuell kränkning utan kan även räknas som sexuellt ofredande och våldtäkt i och med att hon inte var vid medvetande. Sluta upp med det eller få hennes godtycke!

Gäst
    Gäst

Idiotiskt att du inte frågade din flickvän först. Hon kanske inte har någonting emot det. Men så länge som du inte har fått hennes medgivande så är du en våldtäktsman. Fråga henne innan du gör om det!

Gäst
    Gäst

Våldtäkt? Är ni inte kloka? Det är ju min tjej! Det är väl klart att jag får ha sex med henne när hon sover! Hon tycker ju om det! Det är jag säker på.

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Våldtäkt? Är ni inte kloka? Det är ju min tjej! Det är väl klart att jag får ha sex med henne när hon sover! Hon tycker ju om det! Det är jag säker på.
    Brotten du har begått är våldtäkt och grov kvinnofridskränkning. Du riskerar ett minimistraff på sex månaders fängelse, men med största sannolikhet så kommer du att dömas till mellan 6 och 12 års fängelse om du åker dit. Se till att inhämta din bruds godkännande innan du fortsätter.

Gäst
    Gäst

Hallå där, ERG! Stanna upp lite nu. Du talar om att jag har begått brott. Hur vet du det? Vem är det som avgör den saken egentligen, om inte min flickvän, eller hur? Tänk om hon säger att det är OK om jag haft sex med henne i sömnen? Då faller dina anklagelser platt till marken, eller hur? Så spara dina moralkakor. Det var inte därför jag berättade om min flickvän och mig. Jag ville träffa andra som eventuellt hade liknande erfarenheter för att diskutera olika aspekter av fenomenet.

Sex-guru ERGs avatar
    Reg.datum
    May 2009

Hallå där, ERG! Stanna upp lite nu. Du talar om att jag har begått brott. Hur vet du det? Vem är det som avgör den saken egentligen, om inte min flickvän, eller hur? Tänk om hon säger att det är OK om jag haft sex med henne i sömnen? Då faller dina anklagelser platt till marken, eller hur? Så spara dina moralkakor. Det var inte därför jag berättade om min flickvän och mig. Jag ville träffa andra som eventuellt hade liknande erfarenheter för att diskutera olika aspekter av fenomenet.
    Det är ingen moralkaka. Om din flickvän är med på noterna så har du inte begått något brott alls, men du har helt struntat i att kolla med henne först. Om hon gillar det du gör så har du hittat något härligt, och jag avundas dig. Men innan du vet vad hon tycker så är läget annorlunda.

Om du gissar fel här så har du begått fruktansvärda brott, och det är absolut inte självklart hur det ligger till. Du är inte den första som har trott att det har varit okej att knulla sovande fruar och flickvänner - Män har blivit dömda till långa fängelsestraff för sådant.

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

ERG har rätt. Det har ingenting med moral att göra, utan svensk lagstiftning är utformad på det viset. Det du gör är inte bara respektlöst mot din flickvän, utan även en stor risk för dig själv.

Avregistrerad
    Reg.datum
    Jul 2009

Läste om ett liknande fall i tidningen för några år sedan. Där en man rutinmässigt hade sex med sin sovande fru. Hon kom så småningom på honom och det blev skilsmässa och domstol. Så det är en bra princip att alltid fråga först, iaf om den andre än medvetslös... annars kan det tolkas som en grov kränkning. (även om man tror sig veta att det inte är det)

Kul grej att göra: Litar du verkligen på att det du gör är helt ok och inget att lägga en extra tanke på. Spela in ett par sex-omgångar, visa henne inspelningen och berätta för henne hur underbart trevligt det var. Då får ju hon också vara med på ett hörn. Vem vet, kanske hon tänder på det.

Mer tankar: https://www.flashback.info/archive/i.../t-840605.html

Gäst
    Gäst

Hej ERG!

Du skrev någonting intressant, tyckte jag.

"Om hon gillar det du gör så har du hittat något härligt, och jag avundas dig."

Menar du verkligen det? Avundas du mig verkligen? Varför det, om jag får fråga? Vill du berätta?

Ja, ja, jag förstår vad ni menar, men det är lugnt med min flickvän. Vi har ett bra förhållande, både i och utanför sängen. Jag skall berätta det för Carolina och jag är säker på att hon förstår och inte misstycker alls om jag tycker om det. Det är ju inte som att ligga med ett lik eller en docka. Det är en högst levande människokropp och även om Carolina inte är medveten om det så reagerar hennes kropp normalt på sexuell stimulans och jag kan se hur hon njuter av det i sömnen. Jag undrar ofta om Carolina drömmer sexdrömmar när jag har sex med henne när hon sover? Jag kan få henne att njuta av det i alla fall och jag kan bygga upp en sexuell spänning i hennes kropp och ge henne en orgasm i sömnen. Då vaknar hon tillfälligt till men somnar om direkt. Jag tror inte att hon minns dessa tillfälliga uppvaknanden när hon vaknar.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Utlösning i sömnen
    Av M35 i forum Orgasm
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2018-08-25, 15:54
  2. Komma i sömnen när man skedar. Vad tycker tjejen?
    Av qscwdv i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-10-17, 14:18

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •