Nu när jag (MAN 55år) har planer på att flytta till Gotland så har jag återigen fått återkommande fantasier om att få en ny anställning
Men en där jag redan från start blir chefens SLAMPA.

Ibland fantiserar jag om att chefen är en man, ibland att chefen är en kvinna, ibland att det är ett par som anställer mig..

Min anställning präglas av att jag MÅSTE servera chefen på alla sätt chefen så begär..
Chefen har, under arbetstid, tillgång till hela min kropp.. Jag får upprepade gånger i veckan både suga (och svälja) samt bli tagen analt

Är det en lite firma (typ 3-4-5) anställda så kanske jag får serva ALLA anställda..

Så för att alla skall komma i tid till jobbet på måndagarna så åtar jag mig att komma extra tidigt, skölja ur & smörja in tarmen ordentligt, Ta på mig peruk, klänning (med fejk-tuttar i BHn), sex-strumpbyxor med öppen gren, samt pumps eller sexiga stövlar..

I mitt arbetsrum så ställer jag mig på alla 4 på soffan (med ansiktet vänt bort från dörren).
De anställda som vill får komma in en och en, ta på sig en kondom med extra glidmedel...
och de lyfter min kjol för att få ha analsex med en "kvinna" (en fin förmån både för dom och mig...)

Kanske kan detta upprepas efter lunch på Lill-lördagen...

Trots att jag är man (som aldrig haft sex med andra män) så finner jag det upphetsande att ev. få ha ett arbetsrum där chefen eller de anställda kan knacka på för att fråga: Är din mun ledig?, Har du lust att böja dig fram för en snabbis?

Eller varför inte ha en privat ingång till en glory-hole rum från arbetsrummet.. (alla gillar ju inte att SE att det är en annan man som suger..)
Den som är sugen (hi hi) trycker på en knapp, så en lampa tänds inne på mitt kontor, jag sätter på mig rött läppstift, går in i glory-hole rummet och får på bästa sätt ta hand om det som sticks in i hålet..

Konstigt nog lockas jag av tanken att få ta en halvslak kuk i munnen, bearbeta den.. känna hur den växer och blir allt mer styv..
Att få ha en kåt, upphetsad och ett njutande kön inuti min mun.. och att få känna orgasmen pulsera... vare sig vi har kondom eller ej..

Bara att få gå till jobbet och veta att chefen eller flera av de anställda kommer att utnyttja min mun, mina händer och mitt anus för sitt personliga välbefinnande..

Men tyvärr förblir det nog endast en fantasi...