+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: hur långt

Gäst
    Gäst

Standard hur långt

hur långt sprutar ni både killar å tjejer?ärligt nu

Hans
    Gäst

Standard Sv: hur långt

Jag är kille. Hur långt jag sprutar varierar väldigt mycket. Ibland sprutar det inte alls, utan rinner det bara ut. En gång när jag hade haft sex med en tjej i över en timme så sprutade jag säkert 4-5 meter. Det var meningen att satsen skulle hamna på hennes rygg, men istället hamnade den på väggen på andra sidan rummet .

Gäst
    Gäst

kille.varierar men som längst typ mellan 1m-1.5m vanligast ca en halvmeter.hans vaknade nog sen =)

Avregistrerad
    Reg.datum
    May 2009

Svårt att säga - jag har egentligen aldrig tänkt på det, men en gång skulle jag lägga satsen på magen på min tjej och hon blev allt lite överaskad när det mesta av det kom i pannan och i håret på henne...

För det mesta kommer jag inne i henne, därför har jag inte reflekterat över det...

EDIT: såg nu att tråden ligger under onani... men jag onanerar inte så värst ofta och när jag gör det så undviker jag att bränna iväg satsen all världens väg, för att slippa en massa kladd, utan "fångar den" i förhuden så att säga.

Junior medlem
    Reg.datum
    Oct 2009

Det är något jag absolut inte vet faktiskt, tror nog det är lättare för killen att spruta längre än tjejen

Tom
    Gäst

Post Sv: hur långt

Citat Ursprungligen postat av sofiafantiserar Visa inlägg
    Det är något jag absolut inte vet faktiskt, tror nog det är lättare för killen att spruta längre än tjejen
    ...vem vet?.... vem vet....

Tom
    Gäst

Post Sv: hur långt

Jag brukar i alla fall spruta längre/hårdare ju längre man håller på och orkar hålla inne 'explotionen'. Min sats blir mer genomskinlig då, men det känns som att den är större..

Om jag inte har tömt eller runkat på ett par dagar så blir satsen verkligen stor (har fått upp till 5-6 hårda sprut som mest), och då kan man få till en stor 'såsig' sats också .

Brukar vara försiktig om var jag sprutar så, jag har dålig koll på hur långt det kan vara, kanske 2-2,5 meter?

Gäst
    Gäst

Talking Sv: hur långt

Jag brukar spruta mellan 50 - 150 cm. Som mest har jag sprutat drygt 3 meter. Hur många strålar sperma brukar ni spruta då? Jag ligger på mellan 7-12 normalt, som mest 14

Gäst
    Gäst

Smile Sv: hur långt

är lite olka men 3-4 sprut typ 1m upp i luften

Helt grön
    Reg.datum
    Feb 2010

Skickar iväg mellan 4-7 ganska långa strålar. De först når väl en 2-3 m men det varierar. Som andra säger så blir det extra kraft ju längre man hållt ut...

Spruta på... :-P
    Gapa - Det kommer mera...

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Hur långt kan du kissa?
    Av mrShemale i forum Sexleksaker
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-26, 21:08

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar