+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Ihop med min chef...

Hejsan
    Gäst

Standard Ihop med min chef...

Det har gått en tid nu sedan jag och min chef inledde ett förhållande, allt är bra och vi har kul med varandra men det är ju lite speciellt eftersom jag är 19 och han är 48år. Han har dessutom fru och barn (en son som till och med är 22år, alltså äldre än mig :S).
    Jag vet att det inte är den sundaste relationen precis, men jag kan inte vara utan honom. Vi får alltid träffas i hemlighet och det blir ju mest på hans vilkor eftersom han inte kan komma när som hellst eftersom hans familj kan misstänka något. Men jobbigast blir det ändå på jobbet, för våra arbetskamrater får ju inte heller veta någonting om detta. Vet inte hur jag ska bete mig när han är i närheten... Hittills har jag försökt att inte låtsas om honom, frågat lite alldagliga saker men umgås aldrig riktigt på jobbet. Han däremot försöker ofta ha en lite mer smyg relation på jobbet, alltså typ kan försöka kyssa en när vi är ensamma eller liknande. Men det käns som det är en för stor risk, vill ju inte att någon kommer på oss och att jag ska tvingas sluta. Men samtidigt vill jag ju inte stöta bort honom, jag vill ju också vara med honom så ofta som det går...

Flitig medlem
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Ihop med min chef...

Haha. Förlåt om jag skrattar. Men mannen som du tror är den stora kärleken och riddaren i den vita rustningen - är vad vi andra skulle kalla för en snuskgubbe. Hade du varit två år yngre så hade han istället varit pedofil.

Men skit i vad andra tycker och kör på. Man skulle kunna säga att du är ett monster som tar ifrån familjen, hustrun och barnen deras man och familjefar. Men hade han inte haft ihop det med dig så hade han förmodligen varit otrogen med någon annan istället.

Om du börjar analysera situationen som du har hamnat i så kommer du förmodligen att bli tokig. Alla du kommer att fråga, alla du kommer att prata med, kommer att säga NONO. Men om du känner att du mår bra i relationen, även om den är hemlig, så finns det ingen anledning att göra slut som jag ser det.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2018-11-27, 23:05
  2. Tänder på min mamma och vi gör sexuella saker ihop
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2015-09-17, 01:28
  3. Kompinerat ihop några stycken som jag tyckte var sköna
    Av klöver i forum Små roliga historier
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-07, 01:18