+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Klä sig som kvinna

Gäst
    Gäst

Standard Klä sig som kvinna

Hej! Jag är en hetero sexuell man som älskar att ha kvinnors underkläder på mig. Jag blir så enormt kåt av att klä upp mig i sexiga underkläder. Nu har jag tagit lite bilder på mig i olika raffset och vill gärna visa upp mig för någon som gillar det här. Det tänder mig! Hör av er om ni vill se! Det kanske finns andra som har samma intressen som jag. Skriv! OBS. Jag är inte bög eller bi,jag vill bara ha sex med kvinnor.

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Standard Sv: Klä sig som kvinna

Hej ! Det där låter intressant. Vad är det speciellt för damunderkläder som du gillar ?

Är gift med en man , Per, som har samma intressen.

Tyvärr inser inte de flesta kvinnor hur fint det kan vara med en man i nylons och sexiga damunderkläder.

De kvinnor som aktivt stöttar, får stödet tusenfalt igen !

Kajsa

Gäst
    Gäst

Hej Kajsa! Kul att du skrev. Jag ska försöka förklara hur det är för mig. Jag jobbar som arbetsledare på byggen som är en väldigt hård och maskulin värld,där jag har en bestämmande roll. Där har jag en dominerande roll. När jag kommer hem har jag ett behov av att vara lite undergiven. Då klär jag mig i sexiga outfit och känner mig lite som kvinna. Jag har provat att ha höfthållare och strumpor på jobbet,men det går liksom inte i hop med rollen där.
    Men ledighet betyder trosor och bh. Alltid. Mina fantasier handlar om att jag är en undergiven slyna som blir dominerad av kvinnor. Dom får binda mig och kanske ge mig lite smisk.
    Jag har haft många förhållanden men aldrig vågat berätta det här för någon. Nu är jag singel och att hitta någon kvinna som gillar det här ser jag som nästan omöjligt.
    Vi har väl alla en hård och en mjuk sida,en manlig och en kvinnlig och jag måste ha lite av båda för att må bra.
    Finns det någon förening eller klubb man kan vända sig för att träffa likasinnade? Vill gärna prova på lättare bdsm.
    Nu ska jag inte bli för långrandig,men så här är det för mig.
    Ha en underbar dag och låt oss hoppas att alla tabun snart är historia!

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Jag känner igen det här. Min man Per, jobbar som arbetsledare inom elbranschen, och är hård och bestämmande. Men han har också ett behov över att visa sin undergivna sida, oftast för att kunna balansera stressen i jobbet.
    Min roll i familjen är att känna av hans humör, när han är jättestressad, blir det ett fast direktiv - in i duschen, kom in i sovrummet, så lägger jag fram kläder.

Då blir det BH trosgördel och nylonstrumpor, gärna kombinerade med något mer.

Ofta leder detta till att jag binder honom också, eller om han pratar för mycket om sina jobbproblem, blir det en munkavel, innan jag leker med honom.

Han får alltid veta att han ser snygg ut i damunderkläder, och kuken står så grannt. Vi har kört med detta i många år - det fungerar för oss.

Han sålde in sitt intresse hos mig genom att köpa mig mycket dyra damunderkläder och strumpor, och ville att jag skulle använda det vid sex.

Till slut fick jag honom att prova själv ( det var det han ville) - och därifrån var det ingen återvändo.

Han är min absolut bästa livskamrat - vi går och shoppar tillsammans o leker bra tillsammans.

Ge inte upp - det finns gott om tjejer därute som accepterar en man i nylons !

Kajsa

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Min man Kaj är ibland klädd i damkläder på sin fritid hemma. Han är helt heterosexuell men vill bejaka sin undergivna sida. Korsett, nylonstrumpor, tight topp o kort kjol tillsammans med överknästövlar brukar vara valet.

Vi tillbringar kvällarna tillsammans och hans stressnivå sjunker.
    Han är en tuff chef på dagen och en nalle hemma.

Linda k och Kaj

Gäst
    Gäst

Hej! Det verkar som jag inte är ensam om att gilla det här med att klä sig i damunderkläder. Det blir jag glad för! Idag har jag skickat efter en ny bh till mina lösbröst. Jag ska löpa linan ut och åka och ta in på hotell någonstans där ingen känner mig. Där ska jag förvandla mig helt till kvinna för att känna hur det känns.
    Då blir det klänning och högklackat,peruk och smink. Få gå omkring i en stad utan att vara orolig för att träffa någon man känner. Att leva ut sina fantasier.
    Idag har jag på mig svarta nätstrumpor och höfthållare,en bh utan fyllning och ett par öppna spetstrosor. Utan på det jeans och skjorta. Nu syns det inte utanpå vad jag har för underkläder. Arbetskamrater och andra vänner skulle svimma om dom visste vad jag gör på fritiden! Det är en mardröm!
    Jag vill gärna ha tips på föreningar eller klubbar om hetero slynor i trosor och bh.
    Ha en underbar dag!

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Hej igen !

Sök på nätet efter FPES dvs Full personality expression Sweden. Där ser du var lokalavdelningarna finns. Seriös organisation.

Sök gärna på Sara Lund - en känd svensk heterosexuell transvestit.

Kajsa o Per

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga underkläder från Amorlina.se. Stort sortiment och snabba leveranser.

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Köp en korsett från Amorlina. Allt du behöver inom underkläder.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •