+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Att rota i sin partners dator

Gäst
    Gäst

Standard Att rota i sin partners dator

Nu har min flickvän rotat igenom min dator och hittat mina porrfilmer. Nu anklagar hon mig för att vara känslomässigt otrogen och vägrar ha sex. Jag kan ju glo på min porr istället, säger hon.

Jag har läst igenom flera av trådarna här på forumet och kan bara notera att det verkar vara ganska vanligt att tjejer rotar bland sina killars saker och inte unnar dem en gnutta privatliv. Det får mig att undra varför tjejer har ett sådant kontrollbehov? För det första så skulle jag aldrig rota i min flickväns dator. För det andra så skulle jag inte bry mig om jag hittade porrfilmer där.

Min tjej är arg men ju mer jag tänker på det desto argare blir jag själv. Vad fan skulle hon rota i min dator för från första början? Enligt mig så är det ett betydligt större övertramp än att ha några porrfilmer undangömda. Min mamma är likadan. När jag bodde hemma så gick hon igenom min garderob och hela rummet. Försökte logga in på min dator och bara allmänt snoka. Hon hittade alltid på ursäkter för att göra det som att hon skulle städa. Vad är det för FEL på kvinnor!?

Nu ska jag lägga upp ett stort arkiv med djursex och bögporr som jag ska gömma på datorn. Jag hoppas nästan att min tjej kommer att hitta skiten och att hon mår riktigt jävla dåligt när hon gör det.

Kände bara att jag behövde skriva av mig lite.

Gäst
    Gäst

Wink Sv: Att rota i sin partners dator

Störtskönt inälägg! Tackar för det.

Jag är själv tjej och jag håller delvis med dig. Du har rätt i att hon ska ge fan i att snoka i din dator och det är upp till dig om du vill ha porrisar där. Vill du se porr ska du få göra det, annars kan hon ju se sig om efter nåt annat. Alla har ju rätt att ha nånting för sig själv, fantasier är av sådant slag annars växer det mossa på oss. Hon kanske är torr som inte vill veta av porr, men det finns faktiskt en möjlighet att hon själv gillar att se på porr, men hon kan inte erkänna det. Kanske inte ens för sig själv.

Jag älskar att se på porr, och det gör de flesta tjejer.

Det jag inte håller med om är att du tror att alla tjejer är kontrollfreak! Inte alls sant, jag blir glad om min kille har sånt...gör det hela än lite mer spännande för mig att jag vet att det finns saker jag inte vet om! Jag ska inte veta men jag vet att alla har ett "eget" liv. Jag har tidigare levt i en lång relation, där min kille var precis som din tjej. Han snokade i datorn etc och hittade såklart bevis på porrtittande. Han blev skitarg och det tog död på det mesta i den relationen ska du veta. Men idag är jag bara glad, gratulera mig, jag träffar killar som uppskattr min porriga sida istället. Mycket bättre.

Jag vet många som är som jag. Och så finns det tjejer som du beskriver.

Fortsätt porrtitta och det har du rätt att göra, synd att hon inte förstår skillnaden med att ha sex med henne och att titta på porr. Tittandet gagnar ju henne i slutänden för det blir nog roligare sex då

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Att rota i sin partners dator

Låter surt - jag har själv haft en tjej med sådant kontrollbehov att hon lade in spionprogram på min dator så hon kunde se alla sidor jag varit på, vilka jag messat (och vad jag då skrivit) m.m. Självklart så hittade hon till slut att jag messat med ett gammalt ex... Förvisso kan jag hålla med om att det är fult/fel och en sorts otrohet - Men jag menar också att "den som söker han finner", leta tillräckligt och du hittar alltid något!

Angående snokande så vet jag att minst 5 av mina ex har snokat i min dator och mobil. Verkar som sagt vara något kvinnligt. Vet förvisso att vissa killar också gör det, speciellt sjukligt svartsjuka killar!

Själv så skulle jag också uppskatta om min tjej hade porr i datorn, men så är jag ju kille också... Flera tjejer jag haft har gillat porr och vi har tittat tillsammans, men flertalet har inte gillat det! De vill att man bara skall ha dem i sina fantasier - vi som är killar vet att det kan behövas lite annat att fantisera om, utan att det behöver betuda att man inte är nöjd eller verkligen vill ha sex med någon annan.

Lycka till!

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Att rota i sin partners dator

Jag kan faktiskt snoka ibland:S Vet inte varför, men jag är ganska nyfiken av mig hehe
    För den delen skulle jag absolut inte bry mig om jag hittade porr som är normalt...!!!

Gäst
    Gäst

Wink Sv: Att rota i sin partners dator

har du inte tänkt på att hon kanske snokar bland dina grejer för att hon kanske tror att du ska vara otrogen eller nått sånt?? för hon kan ju ha blivit i sina förra förhållanden otrogen så hon känner sig inte självsäker utan osäker och rädd att du ska vara otrogen så därför hon snokar?? taskigt med sj förtroende kanske..

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2018-11-27, 23:05
  2. Bilder på andra tjejer i killen dator
    Av Gäst i forum Otrohet
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2011-06-06, 01:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar