+ Svara på ämne
Resultat 1 till 6 av 6

Ämne: Kukbur

Man
    Gäst

Standard Kukbur

Har beställt en kukbur som jag ännu inte fått. Jag brukar fantisera om att ha en sådan och att tjejen min har nyckel. Detta är inget jag berättat för henne än.

Hur ska jag lägga upp det för henne utan att hon ska tycka det är konstigt?

Hur skulle du tycka det var om din man köpte en sådan och berättade om sin fantasi? Skulle du spela med, låsa låset och ta hand om nyckeln, eller skulle du förkasta hans fantasier?

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Standard Sv: Kukbur

Hej !

Det beror på vad ni har för typ av relation. Pratar ni öppet om era sexintressen ? Oftast är det här en sak man bör ta upp efter en alldeles speciell omgång med sex, då bägge två är avslappade, och tillfredsställda. Gör det lite enklare att komma med önskningar och info tycker jag.

Min man Per köpte en sådan till sig själv, och tog upp frågan med mig på samma sätt. Då vi båda är switchar dvs kan leka både undergivna resp dominanta i våra mjuka sexlekar, och gillar bondage, var det inget konstigt för mig. När jag är dominant, äger jag nyckeln till buren, och bestämmer om den skall användas .

När vi lekar med att annat par, och vi båda är undergivna, lånas nyckel + kukbur ut till dem - ibland användes den, ibland inte.

Det blir mer spännande så..

Kajsa

Man
    Gäst

Jo, vi pratar en del om sex och så, det gör vi.

Jag har en plan för detta och hon vet att jag inte alltid vill komma när vi har sex, att jag gillar att vara kåt. Att detta inköp skulle göra det ännu mera tydligt att jag inte kommer komma när vi har sex. Dock tänker jag att hon kan tycka det vara tråkigt att inte då klämma och känna på mig även om jag skulle göra allt för att få henne njuta.

Sen vet jag inte heller hur hon ställer sig till att ha nyckeln och liksom teasa mig när buren är på. Skicka bilder på nyckeln, eller skicka ett sms att vi ska ha sex på fredagkväll men när hon kommer hem har hon ”glömt” nyckeln på jobbet och jag måste vara inlåst hela helgen eller bara säga att hon är sugen på sex men att hon tidigare bestämt att jag ska vara inlåst visst många dagar och måste hålla detta.

Jag har kollat runt på hemsidor och så och vet ungefär vad jag går igång på, hon kommer få detta i sitt knä när jag berättar om inköpet utan möjlighet till att söka kunskap innan.
    Men det är väl även här kommunikationen är viktig tänker jag.

Man
    Gäst

Har fått hem min bur och den fyller sitt syfte. Jag får inte stånd i den.

Hur lägger man fram för sin sambo om detta utan att hon får fel tankar.

Om din karl köpte en, skulle du hjälpa honom med sin fantasi, att ta hand om nyckeln och bestämma när han får komma ut?

Man
    Gäst

Två tuffa försök till erektion i natt gör att buren åker av för att kunna sova hela natten igenom. Har haft den på mellan kl 16-19:30 och 21:30-03:30 första dagen. Tror det behövs en inkörningsperiod. :-)

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2012

Lightbulb Sv: Kukbur

Citat Ursprungligen postat av Man Visa inlägg
    Har fått hem min bur och den fyller sitt syfte. Jag får inte stånd i den.

Hur lägger man fram för sin sambo om detta utan att hon får fel tankar.

Om din karl köpte en, skulle du hjälpa honom med sin fantasi, att ta hand om nyckeln och bestämma när han får komma ut?
    Bra att den passade...

Prova att berätta för henne att du vill kunna GE henne sex utan att ta emot något tillbaka, att du helt enkelt vill få göra det skönt för henne medan hon kan slappna av helt och fokusera på att TA EMOT njutningen du vill ge henne.. Att du njuter av tanken på att ni tillsammans fokuserar på hennes kåthet, njutning och orgasmer..

Att du tänder på att veta att du själv inte skall få ha sex just då, veta att du inte skall få komma, hur kåt du än är... då ni fokuserar på hennes njutning under en viss period.. (En helg, en vecka, två eller liknande)
    Att ni tillsammans bestämmer en sådan periods längd och att ni tillsammans försöker hålla den..

Prova detta först under t.e.x. en helg, sedan en arbetsvecka, sedan en hel vecka (inkl. helgen).

Berätta sedan att du misslyckats med din del då du runkat av dig under din "förväntat sexfria" period (den som endast HON skulle få njuta..)

och i det läget är det nog lämpligt att berätta att du, på eget bevåg, köpt en sex-leksak som totalt HINDRAR dig från att runka under liknande framtida perioder, så att du skall kunna uppfylla din del av överenskommelsen om en sexperiod där du endast får GE henne njutning utan att själv få njuta tillbaka, och därmed inte heller får runka eller komma på andra sätt under denna period..

Men att det krävs att hon får bestäma över sexleksaken som hindrar din onani...
    och att du blir extra upphetsad om hon enhälligt fick bestämma över sexleksaken (och därmed över din njutning..)

Och därefter berättat du att sexleksaken är en kyskhetsbur för män..

Dvs. en leksak att låsa in kuken i så att HON får hjälpa dig att uppfylla din del av sexperioden..
    och att hon får låsa in dig under ett helt dygn första gången, sedan förlänger ni, tillsammans, dessa perioder då endast hon, helt avslappnat, kan njuta av den njutning som du vill få ge henne under HELA kommande helg.. och nästa gång under hela påföljade VECKA..

Det viktiga här är att det finns ett verkligt syfte med kukburen..
    samt att ni ser den som en sex-leksak.. då det automatiskt innebär att syftet är just att du hindras från att runka av dig under de perioder du endast skall GE henne njutning, då du tänder extra mycket på detta..

På så sätt finns det ett syfte, och det börjar som en ren sexleksak och där ni såmåningom växer in i att hon får bestämma ALLT om när och hur länge du "tvingas" bära kukburen..
    Senast redigerat av Kåt_Sugen_och_Nyfiken den 2019-06-13 klockan 13:42.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •