+ Svara på ämne
Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Nylonstrumpor och bondage

Gäst
    Gäst

Standard Nylonstrumpor och bondage

Hej !

Vi är ett par som tycker om att använda nylonstrumpor och strumpbyxor o kombination med att bli bunden. Vi skiftas om att binda varandra/vara den bundna partnern.

Om jag binder min man, rullar jag först ett par använda tunna strumpbyxor i mans mun, och drar sedan ned en strumpbyxa över huvudet på honom. Dess ben blir ögonbindel, och en scarf binds om hans mun för att hålla munkavlen inne.
    Sedan vill han ha två par nylonstrumpor av gammal typ dragna upp över hans händer o armar, och armarna binds sedan med rep bakom ryggen på honom.
    Avslutar med att leda in honom i sovrummet, där han binds anklar fast i sängstolparna. Ofta drar jag på hans ben också ett par nylonstrumpor.

Sedan kittlar jag honom under fotsulorna, och när jag vill, så rider jag honom till jag är nöjd, eller runkar av honom i en mjuk damstrumpa .....

När han skall binda mig, får jag klä mig i korsett o nylonstrumpor, och får en liknande behandling - oftast med en eller flera nylonstrumpor över huvudet.

Finns det fler här som använder sig av härliga nylonstrumpor vid bondagelekar ? Vi gillar detta - har lekt med detta i många år. Köper vintage damstrumpor via Tradera o Ebay mm.

Vi träffar också ett par i samma ålder med partnerbyte, som gillar samma mjuka bondagelekar, ett par ggr i veckan.

Kajsa/Per

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Nylonstrumpor och bondage

Hej. Va kul ! Vi leker med samma grejor. Har köpt på oss en massa strumpbyxor och nylonstrumpor för att användas i vårt sexliv.
    Jag tycker om att se min man bunden i nylon - oftast blir det strumpbyxor både som underdel och som överdel ,bägge med bortklippt gren. Han får alltid en eller flera damstrumpor över sitt huvud. Dels håller de munkavlen på plats, dels ser o känns det sexigt och 'förbjudet 'ut...
    Vi kombinerar detta med höga damstövlar också - det gångna modet med överknästövlar ger nu billiga köp.
    När jag binder honom får han alltid en rejäl munkavle av mina begagnade trosor eller strumpbyxor, då kan han känna mina safter.
    Den bundna partnern får stå ut i bondage minst ett par timmar i sträck .
    Hur började ni med detta ?
    Linda/Kaj

Gäst
    Gäst

Hej på Er Linda/Kaj !

Vi har varit tillsammans i över 20 år, och redan från början fick jag veta att Per var intresserad/fascinerad av vintage nylons. Så småningom visade sig intresset för bondage också.

Själv tänder jag på män i damunderkläder, och det blev med tiden ett gemensamt intresse att få honom att bära nylonplagg i samband med våra dominanslekar.
    Han köpte alltid dyrbara nylonstrumpor/strumpbyxor till mig. Sedan fick jag en gång en gåva med flera par av vintage amerikanska nylons från en tjejkompis.

Då insåg vi vad som skilde kvaliteten mellan dagens och vintage nylons.

Vi har experimenterat i många år och vet vad som fungerar och inte för oss.

Just nu är Per rejält fastbunden, enl ovan, och det är tyst o lugnt i huset. Jag sitter bredvid honom där han ligger fastbunden i sängen, med mina fuktiga trosor i munnen.

Idag kommer jag att runka av honom med med nylonstödstrumpa av märket Elbeo. Just den sorten känns bäst, säger han, då den inte river mot ollonet.

Troligen får han också en buttplugg idag, och senare ska jag sätta in en dildo i hans rumpa.

Han är totalt avskärmad från omvärlden, dubbla nylonstrumpmasker, ögonbindel, munkavle, och öronproppar kopplade till min ipad, där jag speöar upp en sensuell story med eggande text för honom.

Imorgon är det min tur - han har lovat hämnd !

Hur gör ni när andan faller på ?

Kajsa

Gäst
    Gäst

Hej Kajsa /Per.

Vill bara passa på att säga att min man inte är någon liten vek typ precis. Jag har fått köpa strumpbyxor i storlek 60 för att de skall passa honom. Men det är ganska kul att jag som är en relativt liten kvinna i storlek 38 kan styra min man sexuellt till en undergiven position med mina krav utan protester.

Vi handlar mycket från Polen o Tyskland med nylonstrumpor , strumpbyxor och höga stövlar till ett billigt pris.
    Vi har köpt skinnbojor från Kina tillsammans med skinnmasker/ huvor.
    Själv älskar jag när jag blir bunden, att kunna bita i munkavlen o skrika högt utan att det stör någon . Älskar att bli slickad av honom länge när han har bundit mig rejält fast vid sängstolparna. Och sedan få kuk i en rejäl omgång.

Linda

Gäst
    Gäst

Hej Linda !

Har inte börjat med höga stövlar än de finns dock i garderoben - dock har jag köpt ett par högklackade pumps till Per som jag skall börja använda.

Tänker mig att köpa en rejäl korsett typ Miss Mary till honom ( finns en dam i Ungern som säljer beg på Ebay i hans storlek.)

Beträffande det par som vi regelbundet träffar, är det ett bestående av 2 kvinnor. Vi , Per och jag är undergivna dem varannan gång - och de gillar också tuffa nylonlekar med mycket utbyte av vätskor, strap on o dyl.

Ibland har vi möten av typ kidnappning, dvs vi kommer till dem och hämtar dem på deras avsides belägna gård, då de är uppklädda enl överenskommelse, placerar dem i vår van bundna, med munkavle och ögonbindel, och kör dem till garaget i vårt hus. Och andra gånger gör de motsvarande med oss. Det ger mer spänning tycker vi alla.

Själv vill jag bli bunden o nyttjad av Per länge - 3 - 4 timmar är minimum tid för mig. Älskar att drömma mig bort då jag är bunden med munkavle, ögonbindel o öronproppar.

Kajsa

Gäst
    Gäst

Hej Kajsa/Per

Denna helgen har vi träffat ett par som håller på med samma lekar. De har också övergått till att använda nylonstrumpor istället för rep vid sina bondagelekar. Vi hade en träff där vi kvinnor var uppkdda i korsett o nylons med högklackat och våra män var våra slavar i nylon strumpbyxor , bundna med masker,ögonbindel och munkavlar.

Vi blev alla rikligt tillfredsställda.

Linda/Kaj

Gäst
    Gäst

Smile Sv: Nylonstrumpor och bondage

Hej Linda/Kaj

Igår kväll blev jag omhändertagen av min man Per.

Jag fick klä upp mig i min restriktiva Miss Mary korsett, som sitter åt hårt, och har en modifierad byst med öppna kupor.

Svarta strumpor i 60 denier med söm kläddes på mina ben, och högklackade skor med vristremmar med hänglås.

Sedan fick jag en strumpbyxa i munnen som munkavle följt av en mjuk sovmask över ögonen innan en strumpmask drogs över mitt huvud. Jag insåg att jag troligen skulle förbli bunden i flera timmar.
    Jag kläddes i en lång fotsid nylon rock och våra skinnbojor placerades på mina ben och och jag blev tillsagd att knyta mina händer. Per drog sedan upp ett par tjocka stödstrumpor över mina händer, de gjorde att jag inte kunde använda mina fingrar alls, händerna förblev knutna. Sedan fick jag skinnbojor på armarna också. Han band ihop mina händer på ryggen med en nylonstrumpa.

Han pillade lite på min fitta, innan han drog på mig ett par tighta lycra trosor, som skulle hålla den fjärrmanövererade vibratorn i min fitta.

Då ringde det på vår ytterdörr...

Vänta här sa han hotfullt till mig, jag blev alldeles superstressad, ingen fick se mig så här...

Jag hörde att han pratade med några personer , som tydligen släpptes in i huset.
    Stressen ökade.

Han öppnade dörren in till rummet som jag satt bunden i, och pratade med tydligen två kvinnor, vars röster jag inte kände igen.

De kallade varandra My och Nina, och lät som om de kom från Norrland. ( Vi och våra vänner bor i Småland).

-Jaså, här sitter hon slynan, sa en av kvinnorna till min man, Du får 5000 nu, så får vi se sedan.

Jag började protestera, men fick ett rejält rapp i röven av Per. - Jag har beslutat att byta upp mig, sa han, det svinet. Jag ska ha en foglig kvinna istället. - Håll käften och lyd , sa han.

Kvinnorna började gemensamt dra mig ut ur huset, jag försökte kämpa emot men det var förgäves.

Jag drogs in i mitten av baksätet på en bil, och mina händer bands fast i nackstöden till baksätet.

Jag uppfattade att det satte sig kvinnor på bägge sidor av mig, som började att hånfullt kommentera mitt utseende, min vikt, samtidigt som de knep mina bröstvårtor, och smekte mina ben. Jag gillade det inte, men kunde inte göra så mycket åt det. Då jag försökte sparka, band de ihop mina ben också.

Bilen startade o körde en lång stund, och jag visste inte var vi var.

Plötsligt stannade bilen o backade ett tag. De lösgjorde mina händer, en i taget och band fast dem en i taget kring min midja.
    Jag drogs sakta ut ur bilen och släpades in i ett hus av något slag. Jag började gny och försöka skrika igen, men då var det någon som startade vibratorn i min fitta med full kraft. Det blev en kraftig chock, och jag vek mig dubbelvikt.

Jag blev slängd på magen i någon typ av soffa, och mina trosor klipptes bort med sax. Nu ska du få smaka kuk, sa en av kvinnorna, och körde in en välsmord strap on kuk i min röv.
    Samtidigt gick vibratorn i min fitta med full kraft, och det tog inte någon lång tid innan jag bet o skrek i min munkavel då jag fick en vrålorgasm.

Hon drog ut sin plastkuk ur min röv, och då hör jag Pers röst, i mitt vänstra öra: Surprise ! Nog gillade du det här va ? LURAD !! My och Nina är våra gamla knullkompisar, bara så du vet. De kom fram var och en och kysste mitt nylonklädda huvud , och sade bägge att de älskade mig...

Snacka om att bli blåst !

Rollspel då det är som bäst. Det blev mycket knull o smek/slick den kvällen, jag blev av med min munkavle/mask/ögonbindel först efter 4 timmars hårda sexlekar.

Idag är jag lite sliten och känner mig totalt genomknullad.

Planerar hämnd för alla inblandade just nu !

Kajsa

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Vilken trevlig berättelse. Jag skulle vilja uppleva något liknande. Får se om Kaj kan fixa någonting framöver.

Linda och Kaj

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Finns det någon annan här som har sexlekar med bondage o nylonplagg ?

Jag tror inte det är ovanligt.

Linda och Kaj

Junior medlem
    Reg.datum
    Mar 2019

Jag fick hämnas tillbaka på min man Per igår !

Då han lurade mig och låtsade sälja mig till ett okänt bisexuellt par( som visade sig vara våra knullkompisar) då jag var bunden med munkavel och ögonbindel, har jag planerat en hämnd på alla inblandade.

Jag tog hand om Per som vanligt då han är stressad efter en hel dags skit på sitt jobb.

Skickade in honom i badrummet, där han fick en ögonbindel, och sedan skulle jag smörja in honom med lotion före badet( det var Veet hårborttagningscreme).

Ner i badet kom han, och sedan fick han gå upp, då jag torkade hela hans kropp. han kläddes upp i en höfthållare och matchande BH.

Han leddes in i sovrummet, där han bands fast vid sängstolparna. Jag rullade ihop en av mina begagnade strumpbyxor och placerade den som en munkavle i hans mun, med stränga order om att hålla den i munnen.
    Sedan satte jag mig på hans ben och målade långsamt hans tånaglar riktigt röda med nagellack. Därefter träddes en hudfärgad nylonstrumpa över hans kuk o testiklar, samtidigt som jag placerade flera klädnypor på dem.

Tunna skira nylonstrumpor drogs upp på hans ben ( med en boja lossad i taget, och sedan åter uppbunden) och höga sandaletter snörades fast på hans fötter.

Slutligen tog jag läppstiftet med knallröd färg, och målade på hans bröstkorg property of Kajsa, innan jag målade hans läppar med samma läppstift.

När jag tog bort hand ögonbindel, hade jag kameran i högsta hugg, och tog några bilder som lagrades i molnet.
    Sedan hämtade jag en spegel så han kunde se sig själv.

Jag la min hand över hans mun, och sade: Du lurar mig så här en gång till, och du kommer att ångra det.Då skickar jag de här bilderna till hela släkten o alla våra vänner.

Han spottade ut sin munkavle och bad sin härskarinna för dagen om ursäkt.
    Som accepterades - vi är trots allt best fuck buddies även om vi är gifta...

Kvar att ta hand om är våra vänner de två bisexuella tjejerna.

Kajsa

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Beställ en Strap-on från Passion of Sweden. Snabba och diskreta leveranser.

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Köp en korsett från Amorlina. Allt du behöver inom underkläder.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •