+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Min fru vill ha sex med flera män samtidigt

Gäst
    Gäst

Standard Min fru vill ha sex med flera män samtidigt

Min fru vill när vi har sex att jag tar henne som att det var flera samtidigt på henne.
    Hon kollar på ganbangfilmer när hon onanerar och chattar med andra män via chatt, sms och Skype.
    Har läst en del av hennes sms med andra män och de är verkligen porriga.
    I går kom hon hem och berättade att på fredag ska hon följa med en kollega på en fest med flera andra män.
    Hon sa att hon kommer att låta männen knulla henne.

Nyfiken i en strut
    Gäst

Standard Sv: Min fru vill ha sex med flera män samtidigt

Hur gick det igår?

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Min fru vill ha sex med flera män samtidigt

Min fru gick iväg på festen igår med kollegan. Hon hade köpt nya underkläder, var hem efter jobbet och duschade och fixade till sig. Ansade sin fitta, väldigt sexigt. Tog på de nya underkläderna och en ny topp och så blev hon upphämtad av kollegan.
    Hon kom hem kl.7 i morse.
    Jag frågade hur festen varit, nyfiken, lite svartsjuk, men konstigt nog upphetsad av vad hon skulle komma att säga.
    Hon berättade att de hade kommit till festen och där var det 5 andra män och dom hade varit äldre, i hennes kollegas ålder 55+.
    Männen hade bjudit henne på vin och sedan börjat tafsa och klätt av henne. Sedan hade dom knullat henne länge. Hon sa att det var väldigt upphetsande, skönt, porrigt. Hon sa att nästa gång vill hon jag ser på.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga underkläder från Amorlina.se. Stort sortiment och snabba leveranser.

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •