+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Jag söker en knullkompis :)

Anna001
    Gäst

Standard Jag söker en knullkompis :)

Hejsan Jag är en kvinna som letar män , föredrar upphetsande scenarion och rollspel, kom med ett förslag så kan vi se om det klickar.
    Söker en gentleman som kan charma mig att vilja ha sex med honom. Ska finnas personkemi. Jag är en kvinna på 44år som längtar efter en kuk i mig...Du skall orka knulla hårt och länge.
    Har inte kik eller snapchat , http://hetkontaktse.club Hör av dig nu om du vill försöka få till en träff...
    Behandla mig med respekt så får du respekt tillbaka !

Helt grön
    Reg.datum
    Aug 2019

Standard Jag söker en knullkompis

Jag kan slutligen meddela att det inte går att få tag i de skruvar jag söker. Sieverts Skruv visade god vilja, men de hade bara 25 mm långa skruvar
    Intressant att det inte skall gå att få tag i 32 mm långa rostfria plastgängande skruvar i diam 4.2 mm
    Men, jag skippar projektet.
    MEN Ni som har GS Lc och tänker er att eftermontera ngt ovanpå vätskebehållarna på styret - glöm det eftersom det inte finns tillräckligt långa skruva att tillgå. De som följer med när man köper fästen från Ram Mount passar inte

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Jag söker en knullkompis

Citat Ursprungligen postat av BeJimmieabami Visa inlägg
    Jag kan slutligen meddela att det inte går att få tag i de skruvar jag söker. Sieverts Skruv visade god vilja, men de hade bara 25 mm långa skruvar
    Intressant att det inte skall gå att få tag i 32 mm långa rostfria plastgängande skruvar i diam 4.2 mm
    Men, jag skippar projektet.
    MEN Ni som har GS Lc och tänker er att eftermontera ngt ovanpå vätskebehållarna på styret - glöm det eftersom det inte finns tillräckligt långa skruva att tillgå. De som följer med när man köper fästen från Ram Mount passar inte
    Nu är du inne i helt fel forum och skriver.
    // Admin

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •