+ Svara på ämne
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 23 av 23

Ämne: Blött..!

kiss i byxan
    Gäst

Standard Sv: Blött..!

Jag får stå kuk när jag läser era sagolika historier.jag använder blöja och regnkläder eller bara regnkläder skönt när kisset skvalpar i blöjan en stund eller när kisset forsar ut med benet innanför galonbyxorna ni kan pröva

Gäst
    Gäst

Jag skulle vilja vara me då du både kissar o onanerar. Jag skulle runka framför dej o du skulle få titta på hela tiden ändå tills kuken sprutade sperma på dej,över dej.

Gäst
    Gäst

Hej. Nej, du är inte ensam Trevligt att veta att jag inte heller är ensam! 😃 Jag är kvinna och brukar också onanera och kissa samtidigt. Blir mycket kåtare och kommer mycket lättare och starkare än annars. Väntar gärna till jag samlat på mig lite nödighet.. Sen kissa i etapper under tiden jag smeker mig över hela kroppen. Tycker det är upphetsande att småkissa lite eller mycket i byxorna ibland också, när det finns möjliget.. Förbjudet och otroligt upphetsande..
    Ju mer jag övat, ju mer har jag lärt mig att slappna av och faktum är att vid vanligt sex när en partner smeker mig, så gör jag ett litet "falskt kiss-kryst" följt av en knipning, utan att faktiskt kissa, men fantiserar att jag gör det såklart , och tror att krystet/knipet stimulerar blodkärlen i hela underlivet och då kommer jag lättare efter att jag gjort det upprepade gånger under stimulansen.

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •