+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Klädfetisher

Gäst
    Gäst

Standard Klädfetisher

Hej alla som gillar olika typer av kläder, och alla andra också, och på något sätt funnit ut att en viss sorts kläder förstärker sexlivet och känns upphetsande, uppkåtande, etc

På forumet ser jag inlägg, har själv gjort inlägg och svarat på andras inlägg, men många inlägg förblir obesvarade
    och aktiviteterna avstannar rätt fort. Funderar över varför, intresset verkar ju finnas hos rätt många och exemplen på olika klädestyper är rätt många. Några som dykt upp är skinn kläder, förkläden, pälsar, dunjackor, regnkläder, stövlar, m fl. I en tråd handlar det om att bada i sådana kläder och där har det blivit många inlägg.

Jag har svarat och kommenterat rätt många inlägg men sedan blir det inte mer, trots att vi verkar ha samma intresse och fetish. Vore kul att utbyta tankar, erfarenheter och tips och trix för att få ut ännu mer av det vi gillar. Har funderat på att bli medlem på forumet, men vet inte om det är meningsfullt. Det händer lite för lite.

Men skam den som ger sig, jag gör ett nytt försök och hoppas på respons. Du behöver inte ha samma fetish som jag, även om det vore kul, men kom igen och berätta om din fetish. Kanske vi vidgar våra vyer och testar något nytt som vi annars hade missat! Nu till det jag gillar:

Jag älskar att klä mig i dunjackor, täckjackor, regnkläder/vindjackor och träningskläder av nylon. Älskar att känna det hala och silkiga tyget mot min nakna kropp. Dunjackorna är mjuka och sköna mot det bara skinnet och har partnern också dunjacka på glider man skönt mot varandra. Min fru är väl införstådd med min fetish, jag har börjat få väl många dunjackor i garderoben, och hon tar i bland på sig dunjacka när vi ska ha sex. Min favorit är när vi båda har Peak Helium jackor på oss, lagom tjocka så att det inte blir tokvarmt och riktigt skönt när det är svalt i sovrummet! Dom är inte tjockare än att man känner varje kroppsdel genom dom och hon gillar också när jag masserar hennes tuttar när dom är innanför dunjackan. Hon blir upphetsad när hennes styva bröstvårtor glider runt mot det hala nylontyget. När hon sedan rider mig så att tuttarna hoppar och gungar innanför dunjackan exploderar jag nästan. Jag tycker det är nästan lika upphetsade att se hennes gungande tuttar under en tunn regnjacka av blank nylon, men det händer inte ofta...
    Jag gillar även att bada/duscha i sådana här kläder, men det delar jag inte med min fru.

Men: vad tänder du på? Kläder, föremål ? Skriv och berätta om dom och dina upplevelser! Kansk vi vidgar våra vyer och ger varandra nya impulser!

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Klädfetisher

Verkligen ingen som har klädfetisher att dela med sig av?/trådstartaren

Junior medlem
    Reg.datum
    May 2017

Jag går igång på blanka kläder som nylon eller skinnbrallor. Älskar även jeans i olika former. Gärna bada i jeans så dom blir läckert blanka när man går upp.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Thomas Visa inlägg
    Jag går igång på blanka kläder som nylon eller skinnbrallor. Älskar även jeans i olika former. Gärna bada i jeans så dom blir läckert blanka när man går upp.
    Hej, kul att du svarade! Kollar man på nätet verkar det finnas ett antal som gillar våta kläder och nylonkläder. Men här på forumet ar det inte många som det verkar.

Jag älskar verkligen alla blanka nylon kläder, både torra och blöta. Att duscha/bada i glansiga dunjackor och regnkläder får mig verkligen att gå igång. Tyvärr har inte min fru samma intressen.
    Gillar även att ge mig ut längs ån och leka lite i stradkanten med dunjacka och regnbyxor på. Lite lagom lerigt och blött,
    Min tjocka gamla dunjacka står emot ganska länge i leran.

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •