Hej! Älskar att runka i någon av mina eller min frus dunjackor av nylon (när hon inte är hemma och leker tillsammans med mig). Har då också träningsbyxor av nylon på mig. Otroligt skönt att smeka det blanka och hala nylontyget och att köra den nylonklädda kuken mot en mjuk och hal dunjacka är otroligt upphetsande. Sedan får det gå i dunjackan. När jag är själv hemma kan det ibland få gå ett steg längre. Då tar jag antingen på mig dunjacka och träningsbyxor eller regnställ av nylon. Ser till att ha välfylld blåsa och ställer mig sedan i duschen eller sätter mig i badkaret. Sedan försöker jag kissa lite långsamt.Skön känsla när värmen sprider sig sakta längs benen. Sedan är det bara att duscha tills man blir genomblöt. Någon som testat något av det här? Prova och berätta vad ni tycker.
PS: med regnbyxor nedstoppade i stövlar kan man faktiskt kissa när man är ute också utan att det märks. Har gjort det i skogen men skulle vara spännande att testa uppe på byn, men har inte vågat. Men i mina nya regnbyxor av dubbel nylon borde det funka utan att det syns utanpå. Tänk i kassan på ICA.....DS