+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Runka i nylonkläder

Gäst
    Gäst

Standard Runka i nylonkläder

Hej! Älskar att runka i någon av mina eller min frus dunjackor av nylon (när hon inte är hemma och leker tillsammans med mig). Har då också träningsbyxor av nylon på mig. Otroligt skönt att smeka det blanka och hala nylontyget och att köra den nylonklädda kuken mot en mjuk och hal dunjacka är otroligt upphetsande. Sedan får det gå i dunjackan. När jag är själv hemma kan det ibland få gå ett steg längre. Då tar jag antingen på mig dunjacka och träningsbyxor eller regnställ av nylon. Ser till att ha välfylld blåsa och ställer mig sedan i duschen eller sätter mig i badkaret. Sedan försöker jag kissa lite långsamt.Skön känsla när värmen sprider sig sakta längs benen. Sedan är det bara att duscha tills man blir genomblöt. Någon som testat något av det här? Prova och berätta vad ni tycker.
    PS: med regnbyxor nedstoppade i stövlar kan man faktiskt kissa när man är ute också utan att det märks. Har gjort det i skogen men skulle vara spännande att testa uppe på byn, men har inte vågat. Men i mina nya regnbyxor av dubbel nylon borde det funka utan att det syns utanpå. Tänk i kassan på ICA.....DS

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Runka i nylonkläder

Jag har ju länge haft min fetisch som jag beskrev ovan. Ingen verkar ju vilja hänga på tråden så jag får väl beskriva vad jag själv hittat på.
    Kunde inte hålla mig i går eftermiddag. Drog på mig en relativt tjock dunjacka, utan något under så klart, mina nylon regnbyxor och utan på dem ett par tunna termobyxor. Regnbyxorn stoppade jag ner i allväders stövlarna. Sedan gick jag en runda på torget som är riktigt mysigt så här års. Lite små butiker och juldekorationer och en hel del folk. Verkar mest vara kvinnor/tjejer som handlar klappat och mat.... Naturligtvis många i dunjackor och dunkappor, så jag hade mycket att titta på! Allt från tunna höstjackor till tjocka pösiga vinterjackor, den ena blankare än den andra. Hade nog tänkt försöka klämma ut en lite skvätt när jag stod bland allt folk men det kändes inte bra, genant på något vis. Har ju sett videos där tjejer pissar ner sig totalt i jeans, helt offentligt. Men att göra det själv, tros regn - och termobyxor var något helt annat, trots att jag var ordentligt nödig efter flera baljor te. . Gick bara runt och tittade på alla jackor som fylldes upp av tjejer och hade ett rejält stånd innanför brallorna. Gick sedan hemåt igen och något kvarter hemifrån stötte jag ihop med grannfrun som gick med hunden. Hon har nästan alltid dunjacka på sig och har ett antal i olika tjocklekar. Sedan hon slutat röka har hon ökat rejält i vikt så hennes jacka satt som ett ålskinn. Jag blev duktigt kåt när vi gick och småpratade, hennes tuttar tryckte ut jackan till en rejäl hylla.Det blir många stopp när man går och hon har hunden med sig, den är lite gammal och trött. Då vi närmade oss husen vi bor i kunde jag inte låta bil att släppa ut lite i byxorna, det rann varmt och skönt innanför mina regnbyxor. När vi var utanför hennes hus och stod på några meters håll medan vi sa hejdå, kunde jag inte hålla emot längre. Jag tömde allt jag sparat på så länge, det blev en varm ström ner i stövlarna. Höll nästan på att bli snurrig, att stå och se henne i dunjackan samtidigt som det rann varmt nedför benen, blev nästan för mycket. Sedan hem och in i duschen för en rejäl runk och spola av regnbyxor och stövlar. Riktigt bra eftermiddag och regnbyxorna höll verkligen tätt.

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •