+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Härliga minnen

Gäst
    Gäst

Red face Härliga minnen

Detta kanske inte kan räknas helt som fantasi, utan snarare en fantasi som faktiskt går i uppfyllelse ibland.

En kväll kryper jag ner i sängen bredvid min fru. Kände lite ömt över hennes kropp och fick genast gensvar. Flyttade handen ner mellan hennes ben och upptäckte att hon var alldeles våt. Smekningarna leder strax till att jag knullar hennes fitta. Efter en stund slutar jag och pullar henne med ett finger och smeker ner hennes safter över stjärthålet. Hon stönar och lyfter upp knäna mot brösten och putar med sin längtande bakdel. Snart är hon riktigt blöt och jag leker med ett finger i öppningen. Strax sätter jag min kuk mot hålet och hon juckar emot och vi stönar båda till högt när den glider in i hennes stjärt. Sakta knullar jag henne i rumpan tills hon stönar fram att hon vill ha mer av mig, ända in. Hennes hälar trycker mot min bak och pressar mig så långt in det går och hon viskar att det är så skönt när jag fyller hela hennes rumpa med min kuk.
    Knullet blir vildare och jag fyller hennes fitta med ett finger, sen två fingrar, tre, nästan fyra men då exploderar vi båda i högljudda orgasmer.

Efteråt somnar vi gott och jag tänker hur lycklig man egentligen är...

/En vanlig kille runt trettio

Helt grön
    Reg.datum
    May 2010

Standard Sv: Härliga minnen

Din berättelse var trevlig tycker jag (jag skulle vilja titta på). Bra att du upppskattar din fru jättemycket. Ta hand om henne många gånger.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Stora härliga rumpor :)
    Av i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2016-08-20, 00:23
  2. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-09-20, 15:50

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar