+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Vad som ger mig orgasm är inte det "klassiska", vågar inte slappna av med killen

Gäst
    Gäst

Question Vad som ger mig orgasm är inte det "klassiska", vågar inte slappna av med killen

Har fått orgasm sedan jag var barn genom att ligga i sängen på mage, utan händer och redskap, får enbart stimuli genom ett visst rörelsemönster mot madrassen.

Logiskt eftersom klitoris stimuleras, men jag har aldrig kunnat onanera mig till en orgasm på annat sätt, vilket gör det hemskt svårt att förklara för mannen hur han ska göra. Jag vill ju att han ska vara delaktig, och att även jag ska få orgasm under samlag, inte bara genom ensamt onani.

Är nu 23 år och har fortfarande aldrig kommit med en man, trots att jag är nära. Når bara inte klimax. Jag skulle ju kunna avsluta med min magliggande rörelse i mannens närvaro, men eftersom det inte är det klassiska "pillandet" så känner jag mig så dum, det ser säkert inte sexigt ut och jag klarar inte av att släppa hämningarna och bara köra till jag skakar av njutning i rädsla av vad han ska tycka.

Bryr sig män om HUR man kommer? Eller bara ATT man kommer?

Sex-guru
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard Sv: Vad som ger mig orgasm är inte det "klassiska", vågar inte slappna av med killen

Jag hade ett ex som onanerade på precis samma sätt som du beskrev. Det hände att hon gjorde det tillsammans med mig även om vi oftast hade sex på "klassiskt" sätt
    Vi brukade ibland skoja om hennes onaniteknik, att jag inte visste om hon gjorde något eller inte. Om hon låg på mage i soffan när vi kollade på film kunde jag fråga om hon hade det skönt.
    I vårt fall var det väldigt öppet att prata om det och jag tyckte nog att det var lite sött och mysigt på något sätt.

Jag förstår vad du menar med att inte båda blir delaktiga men jag tror många män gillar tanken på tjejer som onanerar oavsett hur de gör det.
    Du kanske skulle kunna ligga på mage och få din kille att komma samtidigt som du själv kör din grej?

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-09-12, 15:19
  2. Incestplay, rollspel med familjeteman, vilka gillar ni? jag agerar "pappa" i mitt.
    Av Oregistrerade i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-11-12, 18:27
  3. Tjej säger "nej jag vill inte" under akten
    Av Jonas89 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2015-10-23, 17:38
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-05-09, 00:01

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen