+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Städning bytes mot sex

Gäst
    Gäst

Standard Städning bytes mot sex

När man pratar med killar som haft ett längre förhållande så är tjejen inte så intresserad av sex längre. Huvudvärk och trötthet är vanliga skäl som anges. Städning verkar också vara viktigare än sex. Kanske gömmer sig tjejen bakom detta städande, vad vet jag. En svensk sexolog sa en gång att kvinnor är tråkiga i sängen efter några års förhållande därför går män till prostituerade. En av mina kompisar funderar på att sätta ut en kontaktannons , Städning bytes mot sex, för att hitta någon annan än sin fru som bara städar. Varför är det såhär?

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Städning bytes mot sex

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    När man pratar med killar som haft ett längre förhållande så är tjejen inte så intresserad av sex längre. Huvudvärk och trötthet är vanliga skäl som anges. Städning verkar också vara viktigare än sex. Kanske gömmer sig tjejen bakom detta städande, vad vet jag. En svensk sexolog sa en gång att kvinnor är tråkiga i sängen efter några års förhållande därför går män till prostituerade. En av mina kompisar funderar på att sätta ut en kontaktannons , Städning bytes mot sex, för att hitta någon annan än sin fru som bara städar. Varför är det såhär?
    Förmodligen är det så för att känslorna är slut så då är det dags att skaffa en ny partner om sexet är det som är viktigast när man ha en partner.
    Nu stämmer inre det här in på alla kvinnor för det är många som har sex fast att dom har bott ihop länge.
    Det finns väl män som inte heller vill ha sex efter några år så skyll inte bara på oss kvinnor

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2012

Allt är kvinnors fel......sorry, glömde att allt är numera vita medelålders mäns fel. Även problemen i rinkeby, rosengård m.m är Bergis mitt och andra vita mäns fel. För att tala om uttalanden som *skyll inte på kvinnorna* vilket man inte får säga trots att det finns en väldig massa stollekvinnor, men det får man väl inte säga, för då är man en kränkt man, men alla dessa kvinnor då som hela tiden är kränkta, t.o.m. för minsta trams. Sanningar som inte kan sägas för ofta är att det finns en massa tokiga kvinna, tokiga män (som undertecknad) samt att integrationen har gått åt helvete i potatismonarkin sverige (numera skrivs Sverige med liten bokstav)
    Senast redigerat av Al-Bindi den 2017-01-25 klockan 14:20.

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Al-Bindi Visa inlägg
    Allt är kvinnors fel......sorry, glömde att allt är numera vita medelålders mäns fel. Även problemen i rinkeby, rosengård m.m är Bergis mitt och andra vita mäns fel. För att tala om uttalanden som *skyll inte på kvinnorna* vilket man inte får säga trots att det finns en väldig massa stollekvinnor, men det får man väl inte säga, för då är man en kränkt man, men alla dessa kvinnor då som hela tiden är kränkta, t.o.m. för minsta trams. Sanningar som inte kan sägas för ofta är att det finns en massa tokiga kvinna, tokiga män (som undertecknad) samt att integrationen har gått åt helvete i potatismonarkin sverige (numera skrivs Sverige med liten bokstav)
    Har du käkat taggtråd när du skrev detta inlägg?
    Det finns väl lika många stollar av samma kön men det är lätt att alltid skylla på kvinnan när sexlivet inte är på topp

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •