+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Sexdating

Gäst
    Gäst

Standard Sexdating

Här sitter man själv med en stor kuk.lång erfarenhet och ett hopp om att man någon gång ska få napp på någon sexchattar. Men icke som nickel. bara besök på profilen. Inget mer! Ändå kan det va hundratals kvinnor som skriver att de vill träffa någon med stor kuk.älskar suga alla hål etc.etc. Mycket snack i stora hönshus anser jag.😡jag ser bra ut.har en skön stor kuk som räcker länge.haft både kuken liksom vanlig bild på mig i profilen .-dom som s k kåta kvinnorna kan snällt sitta hemma å pimpla vin🍷å glo på dumburken📺 istället för att ta plats i sexchattar. Tack för mig.mvh.22×17×6cm!😏

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Jan 2017

Standard Sv: Sexdating

Jag måste hålla med dig på denna tråd. Jag ser också att många tjejer och kvinnor skriver en massa sex kontakt annonser, och jag försöker hitta någon att bli typ KK men går inte att hitta har även försökt på bodycontact och flera andra men inget resultat tyvärr. Mvh Hård snopp

Helt grön
    Reg.datum
    Jan 2017

Tålamod är allt ....

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2011

Har också försökt hitta kvinnor på BC,knullkontakt och lite överallt på nätet men ingenting. förstår inte vad alla dessa "kåta" kvinnor gör på sexsidor över huvud taget.Skriver man ett långt trevligt brev till en kvinna så ser man att dom besökt ens profil men inga svar på några brev. Kvinnor på sexsidor är inget att lägga energi på vill man ha en avrunkning eller avsugning så är det enklare att söka kontakt med en man.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Har storleken betydelse på mannens penis?

Liknande ämnen

1. Fungerande sexdating på nätet
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2016-03-12, 18:24
  2. Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-12-13, 20:59
  3. EN SEXDATING SIDA SOM VERKLIGEN FUNGERAR!
    Av MariaG i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-11-24, 13:53
  4. Sexdating sider
    Av Oregistrerade i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-11-07, 12:09

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer