+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 18 av 18

Ämne: vad ska jag göra för att han ska få skönare?

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: vad ska jag göra för att han ska få skönare?

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Lär dig gilla analsex är mitt tips. Jag tror att det är den absolut vanligaste favoriten bland killar. I alla fall bland folk som jag känner. Och när jag säger gilla så menar jag gilla (vilket så klart är lättare sagt än gjort om man inte gör det :/).
    Min förra flickvän och jag hade analsex ibland men då alltid bara därför att jag ville. Hon tyckte aldrig om det. Jag gjorde slut p g a detta. Det är verkligen piss att leva i ett förhållande där man måste tjata för att få det man tänder mest på. Jag skulle aldrig erkänna för någon att jag gjorde slut p g a att min tjej inte gillade analsex. Men vafan det här är ett forum så det känns skönt att få vara ärlig för en gång skull.

Lycka till med killen! Gillar du det du gör så kommer han också gilla det!
    Vad har du för syn på kvinnor.
    Gjorde du slut för att hon inte gillade analsex då kan det ju inte ha varit nån äkta kärlek och desutom går det ont att ha analsex så prova själv att köra upp en dildo i din röv så ska du få se att det inte är skönt.

Flitig medlem
    Reg.datum
    Nov 2009

Post Sv: vad ska jag göra för att han ska få skönare?

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Vad har du för syn på kvinnor.
    Gjorde du slut för att hon inte gillade analsex då kan det ju inte ha varit nån äkta kärlek och desutom går det ont att ha analsex så prova själv att köra upp en dildo i din röv så ska du få se att det inte är skönt.
    Ja, vissa kan verkligen inte kompromissa alls tydligen. Han skulle nog lika gärna kunna gå till bonnagårn' för att få trycka picken in i en anal, om det nu är så viktigt....

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Smile Sv: vad ska jag göra för att han ska få skönare?

Citat Ursprungligen postat av AxxeL Visa inlägg
    Ja, vissa kan verkligen inte kompromissa alls tydligen. Han skulle nog lika gärna kunna gå till bonnagårn' för att få trycka picken in i en anal, om det nu är så viktigt....

Hihi bra svar

Lena
    Gäst

Fan vad trött jag blir på det här med analsex eller inte. Själv tycker jag det är hur skönt som helst om jag får bestämma när. Är jag inte tillräckligt tänd går det helt enkelt inte. DÅ gör det ont. Är jag tänd ordentligt är det hur skönt som helst. Att sedan göra slute med tjejen bara för uteblivet analsex är ju helt sjukt!

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Larssonm Visa inlägg
    vad kan jag göra mer för att min kille ska få ännu skönare under eller förre själva sexet?

jätte tacksam för svar
    Börja med en härlig massage och ha inte för brått
    testa en värmande olja som denna
    https://www.grottanmalmo.se/apotek/massageolja/

Tjej
    Gäst

Lär dig tyda hans signaler. Testa olika saker och se vad han stönar/andas häftigt av. Fråga efteråt vad som var skönt. Fråga vad han gillar, om det är något han vill att du testar. Det finns vissa saker som jag tror att tjejer ofta inte tänker på att prova, som att massera testiklarna när man suger, slicka på penisen medan man runkar och testa olika ställningar medan man suger. Många killar gillar annars att se tjejen ha skönt, så glöm inte bort din egen njutning när du fokuserar på hans.

Angående det moraliska i att göra slut för att tjejen inte gillar analsex: jag tycker inte att man ska döma någon för deras val av partner. Sexet är viktigt för många människor och visst kan man bli olycklig av att inte få sina behov tillfredsställda av en villig partner. Bättre då att han inte plågar den stackars tjejen och hittar någon som vill ha analsex istället. Jag hade inte varit tillsammans med en kille som inte gillade att slicka. Sedan var hon säkert inte hans perfekta själsfrände förutom denna lilla detalj, så det fanns säkert andra, sekundära anledningar till att han gjorde slut.

Gäst
    Gäst

Ha inte analsex spontant man måste vänja sig och att bara köra kommer sluta i problem för dig ^^
    fokusera på att ha det skönt tillsammans inte vad är skönt för han och vad är skönt för henne ge och ta är a och o annars kan man lika gärna runka eller onanera

Jem
    Gäst

Om du tar ansvar för din njutning så tara han ansvar för sin. Då blir det underbart och perfekt.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Beställ en massageolja från Passion of Sweden.

Liknande ämnen

1. Är dyrare fleshlight skönare?
    Av nfk6 i forum Sexleksaker
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-10-23, 08:16
  2. Vad fan ska jag göra nu?!
    Av Gäst i forum Otrohet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-06-06, 07:57
  3. Vad ska jag göra?
    Av luckyoptimist i forum Otrohet
    Svar: 4