+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Min pojkvän vill inte slicka mig

Genomvåta trosor
    Gäst

Standard Min pojkvän vill inte slicka mig

Hej, jag är en väldigt sexuell och krävande kvinna. När jag verkligen vill ha något så vill jag ha det på en gång. Problemet är att när jag ber min pojkvän slicka mig så pratar han bara bort situationen eller säger jag gör det sen. Som att jag är hans mor som ber honom städa rummet.
    Vi har jättebra sex i allmänhet men de är bara på hans villkor och när han är sugen, alltså inte när jag är som mest sugen. Ja, som ni själva kan läsa så är det inte bara smaskandet i godisgrottan som är problemet. Vad ska jag göra för att få honom mer spontan och het på gröten, varför räcker det inte bara med att jag säger "slicka min fitta, nu"? Eller måste jag helt enkelt bara byta partner? Vill ju inte behöva vara otrogen på grund av min höga sexualdrift, samtidigt som att jag inte vill att något ska gå till spillo.

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Min pojkvän vill inte slicka mig

Citat Ursprungligen postat av Genomvåta trosor Visa inlägg
    Hej, jag är en väldigt sexuell och krävande kvinna. När jag verkligen vill ha något så vill jag ha det på en gång. Problemet är att när jag ber min pojkvän slicka mig så pratar han bara bort situationen eller säger jag gör det sen. Som att jag är hans mor som ber honom städa rummet.
    Vi har jättebra sex i allmänhet men de är bara på hans villkor och när han är sugen, alltså inte när jag är som mest sugen. Ja, som ni själva kan läsa så är det inte bara smaskandet i godisgrottan som är problemet. Vad ska jag göra för att få honom mer spontan och het på gröten, varför räcker det inte bara med att jag säger "slicka min fitta, nu"? Eller måste jag helt enkelt bara byta partner? Vill ju inte behöva vara otrogen på grund av min höga sexualdrift, samtidigt som att jag inte vill att något ska gå till spillo.

Ställ lite krav på han. Gäller att ge och ta från varandra och inte bara att ta.
    Fråga om du får träffa någon på sidan om som kan slicka dig. Är han lite undergiven ? Om han är det fråga om du får binda hanns händer bakom ryggen . Sedan får han slicka dig tills du kommer . Kanske han går igång på vem vet ? Värt ett försök . Jag och min man älskar sex . Vi provar på alltmöjligt . Vi gilla bdsm båda två. Vi har även en varsin sexkopis också . Har vi även trekant .Ni kanske skulle ha en sexkopis också ? Som kan ge dig lite mera .
    Fråga på om du har några funderingar .

Linda/ pär

Junior medlem
    Reg.datum
    Jun 2013

Om jag vore dig, TS så skulle jag minska mängden sex med honom.
    Låt honom ta initiativ, men var bestämd just med att du vill bli slickad. Det gör nog honom mer villig

Älskar också att bli slickad <3

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Mar 2016

Så jäkla synd. Är ju bland det bästa som finns.
    Låter nog lite hm.. men smaken av kvinnan då jag slickar tänder mej enormt.

Sex-guru
    Reg.datum
    Jul 2008

Citat Ursprungligen postat av silikonflickan Visa inlägg
    Om jag vore dig, TS så skulle jag minska mängden sex med honom.
    Låt honom ta initiativ, men var bestämd just med att du vill bli slickad. Det gör nog honom mer villig

Älskar också att bli slickad <3
    Detta tror jag funkar

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Vägra att suga eller att röra hans kuk med mun eller tunga.

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Man kan ju inte tvinga nån till nått så vill han inte slicka så vill han inte det så då är det nog bäst att du byter kille

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Liknande ämnen

1. Pojkvän kommer inte
    Av Gäst i forum Orgasm
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-06-20, 20:45
  2. Min pojkvän vet inte sin läggning!
    Av Gäst i forum Homosexualitet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2012-08-03, 23:27
  3. Min pojkvän vet inte sin läggning!
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 5