+ Svara på ämne
Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: HJÄLP! Aldrig fått orgasm

Banned
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard HJÄLP! Aldrig fått orgasm

ag behöver alla hjälp och alla tips jag kan få! Jag är 19 år gammal och har aldrig fått en orgasm i hela mitt liv. När jag var yngre så trodde jag alltid att det skulle lösa sig när jag blev äldre, men nu har jag varit sexuellt aktiv sedan jag var 14 år och jag har fortfarande inte fått någon orgasm. Jag onanera ibland, men tröttnar efter ett tag eftersom det blir tråkigt. Jag tycker att det är skönt med sex och har det gärna ofta. Men det går inte för mig.
    Awesome chicks and it is absolutely free!
    Finns det någon annan som känner igen sig i mig och som har fått en orgasm tillslut? Jag har hört att det ska vara lättare att få flera när man har fått sin första. Hur gjorde ni? Vad gjorde ni? Det här börjar gå ut över mitt annars fungerande sexliv. Min pojkvän frågade nyligen om det aldrig går för mig och jag svarade som det var att det gör det inte. Nu vill han inte ha sex lika ofta och han har fått för sig att jag bara har det för hans skull.

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: HJÄLP! Aldrig fått orgasm

Citat Ursprungligen postat av alexHello Visa inlägg
    ag behöver alla hjälp och alla tips jag kan få! Jag är 19 år gammal och har aldrig fått en orgasm i hela mitt liv. När jag var yngre så trodde jag alltid att det skulle lösa sig när jag blev äldre, men nu har jag varit sexuellt aktiv sedan jag var 14 år och jag har fortfarande inte fått någon orgasm. Jag onanera ibland, men tröttnar efter ett tag eftersom det blir tråkigt. Jag tycker att det är skönt med sex och har det gärna ofta. Men det går inte för mig.
    Awesome chicks and it is absolutely free!
    Finns det någon annan som känner igen sig i mig och som har fått en orgasm tillslut? Jag har hört att det ska vara lättare att få flera när man har fått sin första. Hur gjorde ni? Vad gjorde ni? Det här börjar gå ut över mitt annars fungerande sexliv. Min pojkvän frågade nyligen om det aldrig går för mig och jag svarade som det var att det gör det inte. Nu vill han inte ha sex lika ofta och han har fått för sig att jag bara har det för hans skull.
    Försök att inte tänka på att du ska få en orgasm varje gång du har sex för det kan göra dig stressad för och då får kan du få en orgasm om du har tur.
    Lite fakta det är inte helt ovanligt att tjejer inte får en orgasm vid vaginal sex så ni kan prova att killen tar och smeker dig eller slickar din klitta.
    Är rätt så trött i kväll så jag orkar inte att skriva ett längre svar

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Har aldrig fått en orgasm!!
    Av Lizza i forum Orgasm
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2015-12-22, 19:28
  2. Svårt att få orgasm/inte fått än
    Av Gäst i forum Orgasm
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 23:21
  3. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-19, 23:47
  4. Aldrig kåt, aldrig orgasm, aldrig skönt.
    Av Albin91 i forum Orgasm
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 11:53
  5. HJÄLP! Aldrig fått orgasm
    Av lillan i forum Orgasm
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 09:58

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg