+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Stanna kvar?

Helt grön
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard Stanna kvar?

För ett år sedan uppdagades det att min man varit otrogen med en kvinna vid tre tillfällen på tjänsteresor.
    Han gjorde slut med henne och sa att det är oss han vill satsa på.
    Jag trodde att smärtan efter sveket skulle gå över med tiden. Men jag plågas fortfarande.
    Så fort han reser bort i jobbet eller bara ska gå en golfrunda mm så litar jag inte på honom.
    Han försöker hela tiden visa att han är att lita på. Men det hjälper inte.
    Sexlivet har efter det inträffat inte varit bra. Jag upplever att jag har sex av egoistiska skäl. Inte sex med honom.
    Allt har kört in en kil mellan oss. Tror jag älskar honom men har ingen tillit.
    Stanna?
    Går det över?
    Hur ska jag göra för att bli av med smärtan?

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Standard Sv: Stanna kvar?

Jättesvårt ämne detta. Egentligen är det bara du själv som kan svara på om du vill stanna kvar eller lämna honom. Men, om du känner att du inte kan lite på honom när han är bortrest, spelar golf osv, så tycker jag det är själ nog att göra slut. Det får ju inte dig att må bättre om du ska gå och tänka på om ha gör något annat än det han påstår att han ska göra varje gång liksom. Du måste ju tänka på dig själv och dina barn. Vilket är bäst för dig?

Fortfarande blåbär Raw-savages avatar
    Reg.datum
    Mar 2016

Mycket svårt inlägg. Jag personligen förstår mig inte på hur folk kan ha ett förhållande, samtidigt som dom inte litar på sin partner.
    För mig är tillit och trygghet basen för en sund relation.
    Du borde ta och testa singel livet ett tag framöver. Få andra upplevelser. Ha vilt och galet sex med någon du verkligen vill ha sex med och inte bara "knulla" en som du inte ens har sex med för bådas skull.
    Hur som helst hoppas jag allt löser sig för dig. Simma lugnt!

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Mar 2016

Citat Ursprungligen postat av Trebarnsmamma Visa inlägg
    För ett år sedan uppdagades det att min man varit otrogen med en kvinna vid tre tillfällen på tjänsteresor.
    Han gjorde slut med henne och sa att det är oss han vill satsa på.
    Jag trodde att smärtan efter sveket skulle gå över med tiden. Men jag plågas fortfarande.
    Så fort han reser bort i jobbet eller bara ska gå en golfrunda mm så litar jag inte på honom.
    Han försöker hela tiden visa att han är att lita på. Men det hjälper inte.
    Sexlivet har efter det inträffat inte varit bra. Jag upplever att jag har sex av egoistiska skäl. Inte sex med honom.
    Allt har kört in en kil mellan oss. Tror jag älskar honom men har ingen tillit.
    Stanna?
    Går det över?
    Hur ska jag göra för att bli av med smärtan?
    vänstra själv en gång utan att berätta det för din man.
    se det som en liten hämnd. det kommer att kännas bättre

Avregistrerad
    Reg.datum
    Mar 2016

Ett otroligt svårt dilemma men om du försöker tänka på Dig och fundera på VAD det är, hos Dig, som gör att du inte kan lita på honom samtidigt som du är helt öppen och ärlig med VAD du KÄNNER så kanske det blir lättare.
    Med ÖPPEN och ÄRLIG menar jag att du ska vara det mot dig själv i första hand. Försök titta på Dig själv och vad det är som driver dig att vara misstänksam.
    Oavsett vad han gör så måste ju du förhålla dig till det och det är lätt att fastna i ett destruktivt tänk som gör att du blir mer och mer misstänksam.
    Kram till dig och kom ihåg;
    OM DU VILL VARA EN BRA MAMMA SÅ MÅSTE DU TA HAND OM DIG SJÄLV!

Gäst
    Gäst

För att det ska bli bättre måste ni prata ut ordentligt, det är inget som bara går över av sig själv. Det är ett sår som kommer behöva mycket arbete, öppenhet från honom och lång tid. Din partner verkar vilja leva med dig men förmodligen vet han inte vad som kommer att krävas av honom för att det ska bli bra mellan er igen. Lycka till

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2012

Köp en kukbur och lås in honom varje gång han skall på "tjänsteresa"..

Gå in på valfri sexshop och sök på kyskhet...

Du har nyckeln och låser inte upp honom förrän han är hemma igen och du själv är sugen.... (inte innan dess..)

sök på nätet efter: chastity for hubby

(Och JA! Det är delvis ett skämt, men även ett faktiskt alternativ.. Det är HANS ansvar att se till att du kan lita på honom..
    Så varför inte just genom att hindra hans POTENSiella sexuella framfart via en kukbur)

Jag har en själv, men provar mest den för att se om inlåsningen kan bli styrt av min respektive..

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Hur lång tid är sperman kvar
    Av Henrik i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2010-10-19, 22:43
  2. Finns det ngr trevliga brudar kvar där ute????
    Av Gäst i forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-10-25, 19:15

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •