+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Jag kan inte sluta vara otrogen.

Helt grön
    Reg.datum
    Mar 2016

Standard Jag kan inte sluta vara otrogen.

Hejsan! Jag har en flickvän som jag älskar väldigt mycket, hon är fin på alla sett och kan knappt tänka tanken att göra slut. Hon har kommit på mig en gång när jag skrev med en gammal tjej. Då var jag full och skyllde på alkholen. Sen ibland har man väl ringt sitt ex på fyllan men det har jag lyckat prata bort. Mår dåligt över att sårat henne men samtidigt älskar jag att vara otrogen och om jag lyckas utan att bli påkommen blir jag typ nöjd som fan. Har "bara" haft sex med en annan men när jag är ute på krogen har man ju strulat en del med tjejer osv. Har försökt att lägga fram öppet förhållande men märkte direkt att hon aldrig skulle vilja.

Finns det någon här som lyckats övervinna något liknande och fortsatt med sin partner eller är det bara att försöka göra slut och ligga av sig till man är redo för kärlek på riktigt. Är bara 18 år just nu.

Genomvåta trosor
    Gäst

Standard Sv: Jag kan inte sluta vara otrogen.

Hej, vilken jobbig situation ni båda sitter i.
    Ett fungerande förhållande bygger på tillit och öppenhet. Man måste alltså kunna vara öppna och säkra på att båda vill samma sak. Vilket ni uppenbart inte vill med det svar hon gav dig på din fråga om ett öppet förhållande.
    Sen så verkar du själv varit inne på och kanske innerst inne förstått att du inte är redo för ett sådant förhållande ännu.
    Det låter som ett förhållande ni båda inte mår så bra av så mitt råd är att ni försöker gå vidare på varsitt håll. Det skulle vara det mest rättvisa för er båda. Det är så klart svårt men som du själv skrev så är du bara 18 år och har hela livet framför dig. Kasta inte bort massa tid på att såra någon som du till och med bryr dig om, för det blir kanske bara mest jobbigt för dig själv i slutänden. Du får experimentera vidare med dig själv och vad som funkar för dig så du kan vara tydlig i kommande förhållande. Då kanske du hittar någon som vill och känner samma som dig på vägen.

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Jag kan inte sluta vara otrogen.

Kondom på och knulla runt i några år är nog vad du mest av allt behöver

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Liknande ämnen

1. Sluta vara besatta av sex, det kan sluta i katastrof
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-10-21, 17:06
  2. Kan inte sluta runka :(
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2015-03-20, 21:02
  3. Kan inte sluta onanera
    Av Stockholmsslynan i forum Onani
    Svar: 7