+ Svara på ämne
Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Ingen orgasm längre

Gäst
    Gäst

Standard Ingen orgasm längre

Vad kan jag mera göra för att min fru ska få orgasm?
    59 år ung, smeker o slickar henne, hur länge som helst (ca 45-60 min).
    Eftersom hon ej gillar dildo så får det bli lite med finger, får även min snopp såklart så länge jag orkar att hålla på, innan jag kommer. Prövat både 69a och då smekt varandra, jag gillar det verkligen och det säger hon att hon gör med. Men ingen orgasm längre.....någon ide??

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Ingen orgasm längre

Det gäller att man är avslappnad när man har sex för tänker man att man måste få en orgasm då blir det svårare att få en orgasm

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Det gäller att man är avslappnad när man har sex för tänker man att man måste få en orgasm då blir det svårare att få en orgasm
    Såklart, gör allt jag kan för att hon skall vara avslappnad. Jag blir väldigt upphetsad av att smeka henne, och det hoppas jag hon förstår, eftersom jag alltid sprutar i massor. Tycker att det skulle göra henne lite extra????? Bara att fortsätta o hoppas.

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Såklart, gör allt jag kan för att hon skall vara avslappnad. Jag blir väldigt upphetsad av att smeka henne, och det hoppas jag hon förstår, eftersom jag alltid sprutar i massor. Tycker att det skulle göra henne lite extra????? Bara att fortsätta o hoppas.
    Jag missade er ålder i första inlägget.
    Det kanske blir svårare att få orgasm när man blir äldre för hormonerna påverkas ju av åldern tyvärr men ge inte upp för det för så länge båda njuter av sexet så får ni vara nöjda

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Jag missade er ålder i första inlägget.
    Det kanske blir svårare att få orgasm när man blir äldre för hormonerna påverkas ju av åldern tyvärr men ge inte upp för det för så länge båda njuter av sexet så får ni vara nöjda
    Undrar med dig Milla hur du skulle gilla att bli smekt med tunga o fingrar? Gillar du då typ 69a eller ligga på rygg o bara ta emot o slappna av o drömma.?

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Undrar med dig Milla hur du skulle gilla att bli smekt med tunga o fingrar? Gillar du då typ 69a eller ligga på rygg o bara ta emot o slappna av o drömma.?
    69an är okej om jag får ligga överst men jag giller även att ligga på rygg när jag blir slickad för då kan jag njuta för fullt så jag får en orgasm

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Jag tror inte att kvinnans ålder spelar någon roll, min fru är 62 år och får orgasm lika snabbt och häftigt som när hon var 25 år. Det gäller både när jag slickar hennes klitoris och när vi knullar. Vi behöver heller inget glidmedel då hon snabbt blir lika våt som när hon var ung.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Mas Visa inlägg
    Jag tror inte att kvinnans ålder spelar någon roll, min fru är 62 år och får orgasm lika snabbt och häftigt som när hon var 25 år. Det gäller både när jag slickar hennes klitoris och när vi knullar. Vi behöver heller inget glidmedel då hon snabbt blir lika våt som när hon var ung.
    Va härligt. Så klart mycket som spelar in, medecin osv.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Liknande ämnen

1. Ingen orgasm & dålig kommunikation
    Av sixties i forum Orgasm
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-06-17, 19:53
  2. Ingen orgasm
    Av Gäst i forum Onani
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-07, 07:45
  3. Ingen orgasm, förhållandet led.
    Av ymee i forum Orgasm
    Svar: 1