+ Svara på ämne
Sidan 1 av 4 123 ... SistaSista
Resultat 1 till 10 av 32

Ämne: Sex med ex men hittat Mr Right

Doris
    Gäst

Standard Sex med ex men hittat Mr Right

Jag har funnit en kanon kille på alla vis, och sexet blir sakta bättre. Men jag underhåller mig med sköna stunder med mitt ex.
    Hans storlek passar mig mera och han vågar vara lite hårdhänt.
    Har ändå ingen ångest,
    Men är livrädd att den ena ska få reda på den andra.

Senior medlem
    Reg.datum
    Apr 2012

Standard Sv: Sex med ex men hittat Mr Right

Känner dom varandra? Har du sex med dom tätt, alltså så de är risk för den ena och bada kuken i den andras sperma. Hur tror du dom skulle få reda på varandra?

Gäst
    Gäst

Nej, de känner inte varann..
    Ja, det har hänt att det varit timmar emellan dessa.
    Utifall nån skulle komma och överraska oanmält .. Det är mycket tunna väggar ut!

QUOTE=Sten85;26693]Känner dom varandra? Har du sex med dom tätt, alltså så de är risk för den ena och bada kuken i den andras sperma. Hur tror du dom skulle få reda på varandra?[/QUOTE]

Senior medlem
    Reg.datum
    Apr 2012

Kanske du ska försöka hålla koll på när ena är på jobbet eller annars upptagen. Då borde de va ganska riskfritt och ha den andre på besök

Gäst
    Gäst

Ja, du sten..
    Den ena jobbar skift och den andra kontorstider, så det funkar att pussla ihop det. Men hur länge kan man ha kakorna och äta upp dem?
    Borde inte jag få ångest?

Gäst
    Gäst

Kan ingen ge mig råd?
    Varför könner jag ingen ångest?
    Idag var det bara 2h emellan dessa..
    Och nu jobbar Mr Right nattpass
    Och jag sover hos exet ..

Sex-guru
    Reg.datum
    Jul 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Kan ingen ge mig råd?
    Varför könner jag ingen ångest?
    Idag var det bara 2h emellan dessa..
    Och nu jobbar Mr Right nattpass
    Och jag sover hos exet ..
    Det enda rationella rådet är väl att sluta vara otrogen, i alla fall om relationen med den nye killen är viktig för dig. Och även om det inte är viktigt för dig så bör du ju tänka på hur han kommer känna om han får reda på det.

Fast det är ju inte alltid man vill vara rationell, det är ju upp till dig :-)

Varför du inte känner ångest är ju en bra fråga ? Varför är du otrogen? Är det mest för att du vill ha sex med ditt ex, eller är det på något sätt extra spännande att du faktiskt är otrogen?

Gäst
    Gäst

Hej Pälle!
    Sexet som exet och jag har tillfredställer mig väldigt mycket. Den nya är knappt inriden, men är på bättringsvägen och har goda förutsättningar.
    Men tills jag fått ordning på den nya, som jag verkligen älskar, måste det ändå bli dubbelspel ett tag till.
    Idag efter nya hälsat på, var jag långt ifrån klar, och sprang hem till exet, när den nya åkte till nattpasset. Det var kanske 40 min emellan och jag hann inte ens duscha.
    Det skulle vara dödens om nån fick reda på, men det känns så ok och funkar ju så bra att ha bägge.
    Vet inte om detta behöver hålla på tills nya kollen och jag flyttar ihop.
    Ni har det endast gått 3 månader.
    Men det är just avsaknaden av moral och ångest jag inte förstår mig på.
    Fet känns som om jag haft det så struligt med andra män, att jag unnar mig att svina tillbaka.

Hur ska jag snabbare lära nya killen mera dominans, och han fick gärna ha lite större redskap.
    Hoppas det blir bättre
    Ich hoppas ingen gör nåt ryck och överraskar mig med nån visit.
    Kom gärna med flera råd...
    Någon som gjort lika?
    Hur moraliskt illa är det?
    Hjälp mig gärna vad du tycker om situationen.

Inte spännande, bara praktiskt och lämpligt, och kanske bara för att jag känner mera omtyckt, samt behöver jag mycket sex, hård sex!

Sex-guru
    Reg.datum
    Jul 2008

Vet dit ex om att du har en ny kille? Eller är båda ovetande?

Det är ju en intressant tanke att eftersom du blivit dåligt behandlad tidigare så ska få något tillbaks genom att själv göra samma sak, fast mot helt andra personer. Som någon sorts karma som bara utgår från dig. Hela det resonemanget tycker inte jag fungerar så bra men det inser du nog själv. Jag ska inte vara dömande, du får givetvis göra som du själv vill

En hypotetisk fråga. Om din nye kille hade varit bättre i sängen. Hade det här aldrig hänt då? och om du inte får ordning på honom i sängen kommer du då dumpa honom?

Det känns som sexet kommer på allra första plats för dig? :-) Alltså viktigare är övrigt i relationen?

PS. förövrigt tycker jag tanken på otrohet är rätt spännande så berätta gärna mer :-)

Gäst
    Gäst

Nej, Pälle!
    Hade nya mannen varit inkörd på mina sexuella krav och fetischer,
    Då hade jag inte hållt på såhär. Då skulle kontakten mellan mig och exet vara obefintligt.
    Nej, jag tycker inte att det är särskilt spännande när jag springer hem till exet för att bli klar med nåt som den nya försökt med, bara 15 min tidigare. Han stack på natt pass, och det kan man väl säga att jag också gjorde!
    Det tog exet typ 10 min, så kved jag av njutning. Sen tog vi en till salva på morgonen innan jag gick hem tog tog en välbehövd dusch.
    Det simmade många landslag i mig den natten, och från två olika lag.
    Inatt sov jag med fina nya, vi kallar honom Mr B och exet Mr A...
    Ikväll ska B jobba och jag ska bli bjuden på mat hos B och efteråt ska jag få en lång förtjänad behandling, överrallt.
    Min kropp suger åt sig positiva känslor av närhet och sex.
    Sen hade jag och Mr B ett mycket stimulerande samtal igår. Han stimulerar mig mera psykiskt.. Än så länge.
    Ibland önskar jag att föra samman dessa män, med mig emellan. Lära upp den ena och visa med den andra, och kanske dubbel njutning.
    Fråga vad du vill veta mera, pälle..
    Det känns skönt att få skriva ur sig om detta, då ingen annan vet om dubbelspelet och ingen skulle förstå. Och jag förstår det.
    Ser fram emot dina inlägg!

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •