+ Svara på ämne
Sidan 2 av 4 FörstaFörsta 1234 SistaSista
Resultat 11 till 20 av 32

Ämne: Sex med ex men hittat Mr Right

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Sex med ex men hittat Mr Right

Finns det nån som vill fortsätta skriva sina tankar om mig och mitt idiotiska och hjärtlösa, men ack så praktiska sätt att hantera killarna..
    Snälla skriv nåt! Om så negativt, så förstår jag!

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Jag börjar fundera på om du verkligen är riktigt kär i någon av dem. Annars är jag säker på att du hade fått ångest faktiskt.

Tycker du ska grubbla ordentligt på detta.

Gäst
    Gäst

Vad gäller exet så har vi fyra år bakom oss och det har bara blivit sämre och sämre. Nä, inga sånna större känslor för honom.
    Bara sexet som är fungerande där!
    Den nye.. Där klappar hjärtat och handsvetten kommer .. Jo, han är jag så förälskad i.

Har kommit på att jag måste avsluta detta dubbelspel snart. Men vet inte om jag kommer att kunna hålla mig så länge!
    Försöker att tuffa till den nye i sängen, men han är för underbart snäll.

Kan man vänja sig av den sortens dominanta sex som jag och exet har?

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Vad gäller exet så har vi fyra år bakom oss och det har bara blivit sämre och sämre. Nä, inga sånna större känslor för honom.
    Bara sexet som är fungerande där!
    Den nye.. Där klappar hjärtat och handsvetten kommer .. Jo, han är jag så förälskad i.

Har kommit på att jag måste avsluta detta dubbelspel snart. Men vet inte om jag kommer att kunna hålla mig så länge!
    Försöker att tuffa till den nye i sängen, men han är för underbart snäll.

Kan man vänja sig av den sortens dominanta sex som jag och exet har?
    Du kan ju inte "tvinga" din nya att ha sex som han inte går igång på. Antingen klickar man sexuellt och allt är bra, eller så får man kanske fundera på hur man ser på sex och förhållande med personen i fråga. Annars antar jag att du kommer fortsätta att vara otrogen även framöver.

Gäst
    Gäst

Kanske du har rätt!
    Men vi utvecklar bättre och bättre sex, den nya och jag!
    Kommer inte att fixa detta många veckor till.
    Nu pratade exet om att ta ut mig på restaurang .. Det funkar ju inte att visa sig offentligt och jag kan inte förklara för honom.

Sen en tanke som slog mig.
    Inte för att jag tänker på döden överdrivet ofta, men är helt övertygad om att de bägge skulle krocka på min eventuella begravning i nuläget!
    Konstig tanke, jag vet..
    Känns som att komma från nån film.

Du tror inte på ett lyckligt förhållande med den nya, om inte han klickar till hundra med mig i sängen?
    Hur skulle du själv prioritera?

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Sex är inte allt i ett förhållande. Men det är en stor del av det. Får man inte utlopp för sina behov så kommer det till slut att gnaga i en att man vill ha det mer och mer. Gör man inte slut kommer man vara otrogen bara för att gå det du inte får hemma. Tex, du älskar att bli slickad, men han hatar smaken och slickar dig aldrig.. Du kommer att sakna oralsexet, eller hur?

Levde med en tjej i nästan 12 år, och hon gav mig oralsex 2-3 gånger totalt, och det är inte tillräckligt. Suget efter att bli sugen var enormt och många gånger funderade jag på att hitta en vid sidan om kan jag tillägga.
    Men sedan vi gick skilda vägar så är det inte längre ett problem tack o lov.

Gäst
    Gäst

Intressant.. Så om jag inte kan lära den nya att vara mera dominant, så tror du att det skulle kunna göra mig otrogen, igen, längre fram?
    Ja, kanske.. Men det är väl ge och ta där också. Jag älskar att suga, men har svårt att slappna av när killen går ner.
    Men jag menar, nog skulle jag säkert lära mig slappna av och verkligen försöka, om kille gillade det mycket!

Exet brukar jag suga och massera under tiden vi såg på filmer.. Men vi satte sällan igång på riktigt förrens efter filmen.
    Det tyckte han om!

Åh, jag saknar det..
    Den nye kom nästan efter bara nån minut.
    Ok, jag är duktig, men inte så att han ville börja om sen. Men han lekte med mina leksaker, så jag fick komma sen.

Ja, nu sitter jag i exets säng och imorgonbitti när han går till kontoret, då slutar nya nattpasset och vill ses vid lunch.
    Nä, ff ingen ångest! Jätte fel!
    Inte hållt på såhär någon gång!
    Kan moralen komma och gå med åren?

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Intressant.. Så om jag inte kan lära den nya att vara mera dominant, så tror du att det skulle kunna göra mig otrogen, igen, längre fram?
    Ja, kanske.. Men det är väl ge och ta där också. Jag älskar att suga, men har svårt att slappna av när killen går ner.
    Men jag menar, nog skulle jag säkert lära mig slappna av och verkligen försöka, om kille gillade det mycket!

Exet brukar jag suga och massera under tiden vi såg på filmer.. Men vi satte sällan igång på riktigt förrens efter filmen.
    Det tyckte han om!

Åh, jag saknar det..
    Den nye kom nästan efter bara nån minut.
    Ok, jag är duktig, men inte så att han ville börja om sen. Men han lekte med mina leksaker, så jag fick komma sen.

Ja, nu sitter jag i exets säng och imorgonbitti när han går till kontoret, då slutar nya nattpasset och vill ses vid lunch.
    Nä, ff ingen ångest! Jätte fel!
    Inte hållt på såhär någon gång!
    Kan moralen komma och gå med åren?
    Jag vet inte vad mer jag kan skriva om det. Bara du själv som kan sätta stopp för detta trots allt. Ja, det är moraliskt fel det du gör. Men du verkar ju inte må dåligt av det, så då får du väl köra på.
    Men en dag finns risken att bubblan spricker, och då riskerar du att förlora båda två.

Gäst
    Gäst

Där har du fel!
    Spricker bubblan, har jag ändå kvar exet runt lillfingret.
    Vi har gjort slut förr och setts i mörkret fast han vet att jag dejtar runt.
    Denna gång har han inte fattar att det är nåt seriöst bara. Och han blundar själv för att han inte vill kännas vid att/om jag träffar andra!

Nä, så själv blir jag inte, men skulle sörja Mr Right oerhört!

Finns det nån annan som vill diskutera detta med mig?
    Vart tog trevliga Pälle vägen tex?

Senior medlem
    Reg.datum
    Apr 2012

De kanske vore en ide att berätta för exet? Om han ändå vet att du dejtar
    Hur skulle han reagera på att råka möta dej och nya på stan tex?

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •