+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Standard Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

Önskar nog att forumet kunde få lite fler som var med och diskuterade, tycker till om sex och samlevnad. Speciellt tjejer är en bristvara tyvärr. Detta då tjejer många gånger har intressanta åsikter om sex om sånt som killar rent generellt inte tänker på tex.

Saknas det någon rubrik? Kom gärna med förslag.

/Purj0

Oregistrerade
    Gäst

Standard Sv: Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

Citat Ursprungligen postat av Purj0 Visa inlägg
    Önskar nog att forumet kunde få lite fler som var med och diskuterade, tycker till om sex och samlevnad. Speciellt tjejer är en bristvara tyvärr. Detta då tjejer många gånger har intressanta åsikter om sex om sånt som killar rent generellt inte tänker på tex.

/Purj0
    Tycker precis som du,verkar som dom flesta är bara in och tittar, men kommer inte med några inlägg. Jag är själv inte registrerad, tänkte se hur det är med inlägg och svar först. Jag har skrivit några nya ämnen och frågor men väldigt dåligt med respons. Tycker själv det är kul att få lite tips och info om sex och dyl. Önskar att flera ville komma och kommentera och gärna fler tjejer.
    Nyfiken kåt.

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

/Purj0
    Jag håller med dig för jag tycker också att det var kul om det vart lite mera fart på forumet.
    Jag är nog en av få tjejer som är aktiv här på forumet så det hade varit roligt om det var fler tjejer som var aktiva här.

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Jag håller med dig för jag tycker också att det var kul om det vart lite mera fart på forumet.
    Jag är nog en av få tjejer som är aktiv här på forumet så det hade varit roligt om det var fler tjejer som var aktiva här.
    Ja, tyvärr är det nog som du säger Milla, du är en av få. Ett tag hade vi ju Boobsgirl och Smultronflickan som var rätt aktiva, vilket jag tyckte var riktigt kul. Men det var tyvärr en kortare period.

Oregistrerade
    Gäst

Jag har varit in på sidan sedan några dagar rätt så ofta och kollat, det verkar ju vara ca 30 st varje gång som kollar runt lite, men nästan ingen kommenterar eller lägger upp ett nytt ämne, vilket jag tycker är väldigt synd. Det borde ju vara många som är nyfikna och har frågor om allt möjligt inom sex, det är ju ett ämne som berör och intresserar dom flesta. Både att få svar på frågor och tips.
    Nyfiken kåt.

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Jag har varit in på sidan sedan några dagar rätt så ofta och kollat, det verkar ju vara ca 30 st varje gång som kollar runt lite, men nästan ingen kommenterar eller lägger upp ett nytt ämne, vilket jag tycker är väldigt synd. Det borde ju vara många som är nyfikna och har frågor om allt möjligt inom sex, det är ju ett ämne som berör och intresserar dom flesta. Både att få svar på frågor och tips.
    Nyfiken kåt.
    Håller med dig. Sex är ett ämne som alla har ett intresse i på något vis. Och varför då inte vara med och diskutera det. Sen finns det en del av forumet som denna del, där man inte måste prata sex. Men svenskar är väl för obekväma med att prata sex antar jag, eller?

Oregistrerade
    Gäst

Håller med dig. Sex är ett ämne som alla har ett intresse i på något vis. Och varför då inte vara med och diskutera det. Sen finns det en del av forumet som denna del, där man inte måste prata sex. Men svenskar är väl för obekväma med att prata sex antar jag, eller?
    Ja sex är nog ett lite för obekvämt ämne att prata mer intimt om, skämta och så går nog. Men att börja prata om vad man är intresserad och vill veta mer om är nog lite pinsamt kanske. Jag själv är 50+ och har på senare år blivit mer intresserad av vad jag vill veta om, både i min fantasi och vad jag vill använda i verkliga livet. Jag har sällskap av en tjej i samma ålder och vi har börjat använda diverse leksaker i samlivet, det jag är mest intresserad av är att prova nya, men kolla här om några kan rekommendera några, som ger det lilla extra......
    Nyfiken kåt

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Ja sex är nog ett lite för obekvämt ämne att prata mer intimt om, skämta och så går nog. Men att börja prata om vad man är intresserad och vill veta mer om är nog lite pinsamt kanske. Jag själv är 50+ och har på senare år blivit mer intresserad av vad jag vill veta om, både i min fantasi och vad jag vill använda i verkliga livet. Jag har sällskap av en tjej i samma ålder och vi har börjat använda diverse leksaker i samlivet, det jag är mest intresserad av är att prova nya, men kolla här om några kan rekommendera några, som ger det lilla extra......
    Nyfiken kåt
    Börja med att registrera dig då

Men som du säger, du kommer in här för att se om någon kan rekommendera något, eller varför inte själv kanske rekommendera?!
    Som sagt, det är kanske fortfarande svårt för många att prata sex i Sverige 2015. Synd, det är ett intressant och också ett stort ämne att diskutera.

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2015

Nu har jag blivit medlem........

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Citat Ursprungligen postat av nfk6 Visa inlägg
    Nu har jag blivit medlem........
    Härligt! Välkommen nfk6

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2015-09-21, 19:53
  2. Ny i forumet...
    Av Ninnie i forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-05-03, 16:01
  3. Onanerar ni när ni läser på forumet