+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2015

Smile Sv: Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

Tackar så mycket, hoppas på många intressanta och upphetsande ämnen här/nfk6

Admin Site Admin Millas avatar
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

Citat Ursprungligen postat av nfk6 Visa inlägg
    Nu har jag blivit medlem........
    Välkommen som medlem

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2015

Smile Sv: Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

Tackar så mycket, hoppas på fler intresserade av ämnet vill bli medlemmar./nfk6

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2015

Kul att några nya medlemmar har tillkommit, även jag är ju ny här som registrerad medlem, men vad ska man göra för att folk, även gäster ska skriva lite här och tycka, alla tror jag har något dom undrar över eller en sexfantasi att dela med andra/nfk6

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Hur kan man få fler att intressera sig för att diskutera sex här på forumet?

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Jag håller med dig för jag tycker också att det var kul om det vart lite mera fart på forumet.
    Jag är nog en av få tjejer som är aktiv här på forumet så det hade varit roligt om det var fler tjejer som var aktiva här.
    Hej, visst vore det roligt med lite mer fart, även om jag bara är gäst har jag gjort en del inlägg. Inte säker på att det skulle bli så många fler som medlem, men kommer kanske att gå med. Verkar inte heller som det är så många tjejer aktiva. Men en sak som jag tänkt på är att många inlägg/funderingar faller platt till marken och leder ingen vart. Jag gillar, som tydligt framgår av mina inlägg, dunjackor som är mjuka och sköna ( enligt mitt tycke). Jag har knappt fått någon respons alls på inläggen. Ok det är väl så udda att inga svar finns ( vet att det inte är så ). Om det kom någon form av respons skulle de kanske bli lite mer fart. Ska ge ett exempel: jag har i något sammanhang ställt frågan om någon tjej/kille provat att ha sex eller lekt med sig själv med dunjacka på. Möjligen har det besvarats med nej eller att det verkar sjukt. Sen faller det platt...
    Tror att det skulle bli mer fart om man var lite öppen att prova nytt i stället för att förkasta. Testa och se hur det känns, sedan kan man berätta om det var bra eller inte. Sen ska man inte testa saker man känner att man skulle må dåligt av. Jag utmanar lite nu: testa och berätta vad ni tycker i stället för att såga lite annorlunda grejer.
    Nu ska jag berätta vad jag tycker är skönt: jag tar på mig en mjuk och lite hal dunjacka. Jag stoppar händerna i fickorna och med den ena handen drar jag upp jackan och kittlar bröstvårtorna som kan bli ganska styva även på en kille. Den andra handen låter jag massera skrevet och min lille vän. Sedan får man tvätta och torka lite jacka.. Det här borde fungera lika bra för tjejer om man bara är lite öppen och testar. Min utmaning är alltså: testa och berätta vad ni tycker i stället för att såga tanken och inte ens prova. Om vi vore lite öppna för att testa och berätta vad vi tycker efteråt kanske det skulle bli mer liv på forumet. Nu ska jag dra på mig en av fruns långa dunjackor och ha det skönt! Testa själv! Tjing

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Svar: 18
    Senaste inlägg: 2015-09-21, 19:53
  2. Ny i forumet...
    Av Ninnie i forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-05-03, 16:01
  3. Onanerar ni när ni läser på forumet
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2013-08-05, 21:48