+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Crossdresser

Oregistrerade
    Gäst

Standard Crossdresser

Jag gillar att få klä mig i tjejkläder och då gärna nylonstrumpor, höfthållare m.m. och sminka mig och kan då tycka att en del kukar är väldigt lockande. Så pass lockande att jag gärna skulle få känna hur det känns att bli knullad.

Finns det någon mera som har samma läggning och erfarenhet?

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2012

Standard Sv: Crossdresser

kanske inte av att själv klä ut sig, men att ligga med en cd/shemale är underbart

Helt grön
    Reg.datum
    Jul 2015

Jag gillar precis samma saker

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2012

Finns det nån i närheten av umeå som gillar detta och skulle vilja prova på?

Oregistrerade
    Gäst

Visst är det härligt skönt att få klä sig i nylonstrumpor, höfthållare, högklackat m.m. Riktigt inspirerande och kåt som bara den blir jag. Varför skall inte vi få klä oss så, när kvinnorna klär sig som män? Hursomhelst, sugen på kuk blir jag i alla fall.

Oregistrerade
    Gäst

Smile Sv: Crossdresser

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Visst är det härligt skönt att få klä sig i nylonstrumpor, höfthållare, högklackat m.m. Riktigt inspirerande och kåt som bara den blir jag. Varför skall inte vi få klä oss så, när kvinnorna klär sig som män? Hursomhelst, sugen på kuk blir jag i alla fall.
    Det låter för mig rätt upphetsande, inte att klä sig i tjej kläder utan att träffa på en kille som är klädd så, med ett feminint utseende. Hångla lite och känna en styv kuk i handen när man känner innanför kläderna, det kan nog sluta väldigt skönt......
    Nyfiken kåt.

Oregistrerade
    Gäst

Cool Sv: Crossdresser

Finns det någon här som har erfarenhet av Crossdressing? Hur raggar ni eller får kontakt med intresserade av att antingen bli avsugen eller som vill sätta på?

Jag är mycket nyfiken på att få uppleva hur det är att både suga kuk och bli påsatt, när jag är klädd som tjej.

ButtplugLover
    Gäst

Jag är en s.k. Crossdresser och jag klär mig gärna i kvinnokläder Jag har varit med andra crossdresser några gånger och det var riktigt trevligt
    Jag brukar "ragga" på Qruiser.com eller själv bli uppraggad av någon för en träff

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2015

Cool Sv: Crossdresser

Undrar om du brukar gå ut och ragga i kvinnokläder eller om du bara klär dig hemma och tar hem dom du träffat på nätet och har sex?

ButtplugLover
    Gäst

Ibland händer det väl att man tar en tur ut i kvinnokläder
    Oftast blir det bara hemma och så blir det en träff hos mig

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Crossdresser flickor
    Av Gäst i forum Sexleksaker
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-06-14, 23:07

Taggar för det här ämnet