+ Svara på ämne
Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Misstankar om otrohet?

Oregistrerade
    Gäst

Standard Misstankar om otrohet?

Jag har varit tillsammans med min flickvän i 1,5 år. Inga problem fram tills den senaste månaden, hon har fått konstant behov att vara ute på krogen,festivaler och annat uteliv. Jag har aldrig hört mer än få ord om nån av kvällarna, aldrig fått en invit att följa med. Svartsjukan har nu börjat smyga sig på eller vet inte riktigt om de är det eller om de är en magkänsla, att nånting inte stämmer.
    Ställer jag frågor om kvällarna,dagarna får jag jämt korta ointressanta svar och aldrig att nån kille skulle varit närgången. Och ställer jag fler frågor om samma kväll blir hon i stort sett arg och frågar om jag tror hon är otrogen.
    Hon är en positiv och extremt utåtriktad tjej, social på alla sätt. Skulle även säga att hon ser bra ut och flertal killar har raggat på henne i min närhet när hon följt med mig på mina uteliv.
    Nu är min fråga, har någon haft en liknande situation och fått svar på vad som egentligen händer dom där utekvällarna?
    Eller är jag blind och nån annan kan förklara vad det liknar eller lutar emot?

Tacksam för svar

Sex-guru
    Reg.datum
    Jul 2008

Standard Sv: Misstankar om otrohet?

Svårt läge det där.... Det är nog ingen större idé att fråga henne om det redan är ett lite infekterat samtalsämne.

Det behöver ju inte alls vara att hon är otrogen för att hon vill festa mycket en period- Skulle hon ogilla om du vill följa med ut och festa? har ni gemensamma vänner som ni umgås med eller är hon alltid med sina vänner när hon går ut?

Oregistrerade
    Gäst

Hon ogillar verkligen om jag skulle följa med och hon har helt andra vänskapskretsar än jag. Dock är jag väldigt anpassningsbar och klarar av att vara med dom mesta och de vet hon om, men väljer ändå att stänga mig ute ur det hela.

Oregistrerade
    Gäst

Jag tror du vet svaret på din fråga själv...
    Absolut att hon strular, men det behöver inte vara något som är negativt, ge henne friheten hon vill ha att vara med andra så kan det hända att hon kommer uppskatta dig för din osjälviskhet och välja att dela kärleken med dig men sin kropp med andra. Gör hon inte det är det ändå inte meningen att det skall vara ni två.

Sex-guru
    Reg.datum
    Jul 2008

Hur har ert sexliv påverkats? Har hon mindre lust att ha sex (med dig) sedan hon började gå ut och festa mycket?

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Otrohet?
    Av Gäst i forum Otrohet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2018-12-04, 23:46
  2. otrohet?
    Av mrT i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2017-01-10, 14:58
  3. Vad är otrohet?
    Av Roberto i forum Otrohet