+ Svara på ämne
Sidan 15 av 22 FörstaFörsta ... 51314151617 ... SistaSista
Resultat 141 till 150 av 211

Ämne: Han smygtittade när jag solade naken. Jag blev galet kåt. Vågar jag sola naken igen?

Oregistrerade
    Gäst

Standard Sv: Han smygtittade när jag solade naken. Jag blev galet kåt. Vågar jag sola naken ig

Jag tror inte jag kan hålla mig så länge till. Måste bara få honom! Snart!!!! Kan inte vänta!!! Har inte vetat hur jag ska förföra smygtittaren men nu vet jag precis. Är så galet kåt nu när jag vet hur jag ska få min smygtittare och hans sköna kuk!!!! OOOOOIiiiiiiiiiiiii Han ska få hjälpa mig med en sak i trapphuset imorgon. En halvtrappa ned i trapphuset står blommor i ett fönster som jag brukar sköta. En halvtrappa ned ytterligare är våningen under min. Finns alltså ingen som bor på samma plan som blommorna finns. Tänkte han skulle hjälpa mig med blommorna. Tänkte fresta honom så han blir galet kåt!!!!

Jag har skrivit tidigare om att min vagina är ovanligt djup , 20 cm. Ingen kille jag varit med har nått ända in. Långt ifrån! Kollade mitt djup för ett tag sedan med ett smalt ljus och kände väldiga lustkänslor längst in. Det var så skönt att jag inte bara mätte mitt djup utan även rörde med ljuset där långt inne i mig. Var djävulskt sköööönt!!! Hade velat göra mer men var rädd att det smala ljuset skulle gå av. Har aldrig provat någon sexleksak typ massagestav även om jag varit nyfiken. Visst har jag velat känna hur det känns med en stav som når längst in i mig. Till det där galet sköööna området!!! Men jag vill ha äkta vara!! Jag vill spara på min nyfikenhet till en lång stor kuk tränger ända längst in!!! ooooooiiiiiiiiiii. Det måste vara helt galet sköööönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Tänker inte på annat än smygtittarens stora kuk. Är säker på att den är så lång att den når ända in i mig där ingen annan varit. Längtar galet att han ska tränga in i mig oooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fylla upp mig helt ända längst in OOOOOOOOiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Anna

Oregistrerade
    Gäst

Standard Sv: Han smygtittade när jag solade naken. Jag blev galet kåt. Vågar jag sola naken ig

Blev inte som jag hoppats. Smygtittaren har nog rest bort. Men den som väntar på något gott, fniss! Passar på att läsa så jag klarar min examen. Har varit nära katastrof med läsningen hittills när jag varit helt uppfylld av lust och kåthet!!! Väntar med blommorna i trapphuset till han kan hjälpa mig. Ska fresta honom!!! Vill ha honom!!! Längtar galet efter honom!!

Anna

Oregistrerade
    Gäst

Smygtittaren har kommit tillbaka! Längtar galet efter honom!! Hade velat fixa med blommorna i trapphuset idag och be honom hjälpa mig och samtidigt kåta upp honom riktigt. Inte för att jag tänker göra något sexuellt i trapphuset men jag hoppas få en bra anledning att bjuda in honom på en fika i min lägenhet som tack för hjälpen. Där hoppas jag få det jag så hett längtar efter, hans stora kuk djupt in i mig OOOOOiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!!!!!!. Tyvärr är det mycket spring i trapphuset just idag. Tror någon gamling fyller år. Får vänta någon dag med blommorna.

Ska näcka på balkongen nu för min smygtittare istället. Han har säkert laddat upp, hihi.

Anna

Oregistrerade
    Gäst

Tror det gick för honom direkt!!! Han var säkert utsvulten, hihi. Jag har ju inte solat näck på en tid så det räckte väl att se mig naken någon minut. Det hördes en djup suck från hans balkong och att han sedan rev papper från typ en hushållsrulle och torkade balkongplåten, fniss. Vore väl pinsamt om det rann ned från balkongen!!! Han försvann sedan in, troligen generad eller rädd att något hörts från honom när han fick sin orgasm. Rädd att bli avslöjad. Brukar följa samma mönster varje gång. Sedan brukar jag höra hur balkongdörren öppnas igen efter en 5 minuter. Han kan väl inte hålla sig, rädd att missa något, hihi. Mycket riktigt. Balkongdörren öppnades idag snart igen hos honom.

Blir så kåååt när jag tänker på att han runkar sin stora och kollar mig!!!!!!! ooooiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Själv höll jag fingrarna i styr trots att jag är kåt så det rinner!!!!! Vill spara mig så jag är riktigt galet kåt när han hjälper mig med blommorna i trapphuset och det som ska hända sedan i min lägenhet. Som jag hoppas! Jag har verkligen drömt våta drömmar om tillfället att få honom i säng. Men jag vet förstås inte hur det lyckas. Han är ju så blyg! Ska därför kåta upp honom till max när han hjälper mig med blommorna i trapphuset!! Utan att jag blir slampig. Jag har drömt om hans stora kuk som avtecknar sig som en rejäl korv under hans tajta träningsbyxor mmmmmmmmmmmmmm, så hääärligt!!!!!! Hur den ser ut i stånd vet jag förstås inte. Vissa kukar blir inte så mycket större i stånd brukar det stå när man läser på nätet. Fast smygtittarens kuk är stor där i byxorna!!! Jag tror och hoppas att den når mig ända längst in, fast jag är djup.

Ska läsa en stund nu men går ut på balkongen igen lite senare och solar naken. Vill ge smygtittaren en ny chans, hihi. Bra om han avreagerat sig en del till vi träffas i trapphuset om det blir i morgon. Vill inte att han ska komma direkt så fort jag fått den i mig. Samtidigt är jag inte orolig för att han säkert får upp den igen ganska snart. Han verkar ju gilla mig, hihi.

Anna

Moderator Bowlarns avatar
    Reg.datum
    Jul 2012

Ja e de bara Anna som skriver i den här tråden

Oregistrerade
    Gäst

Vi är dock många som följer utvecklingen i tråden...

Vill veta hur det går för Anna...

Oregistrerade
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Vi är dock många som följer utvecklingen i tråden...

Vill veta hur det går för Anna...
    Ja, vi väntar med spänning på utvecklingen... Inte moderera sönder denna spännande utveckling,

/T

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Oregistrerade Visa inlägg
    Ja, vi väntar med spänning på utvecklingen... Inte moderera sönder denna spännande utveckling,

/T
    Vi modererar inte sönder tråden så länge den följer våra regler

Moderator Bowlarns avatar
    Reg.datum
    Jul 2012

Jag menar att de vore ju bra om ni som läser/följer skulle kommentera mellan varven
    Så ser man att nån följer denna tråd för Annas skull

Oregistrerade
    Gäst

Jag tänker göra det imorgon! Blirnervös när jag tänker på att jag ska förföra smygtittaren. Har aldrig förfört någon förut. Är kåt förstås!!! Har precis gjort mig fin från topp till tå. Fast inte håret , det tvättar jag imorgon och fixar till. Har rakat fittan så jag är helt slät och fin!! Tänkte hela tiden medan jag rakade fittan att smygtittarens stora kuk ska tränga in i mig imorgon OOOOOOOOOOOiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!! Jag fixade naglarna och målade i blodrött nagellack på fingrar och tår. Gjorde mina fötter riktigt fina eftersom jag tänker vara barfota när vi håller på med blommorna i trapphuset. Jag har smort mig med lotion så jag är mjuk och len över hela kroppen. Händerna är riktigt mjuka och lena. När jag smorde mig över kroppen var tankarna hela tiden att smygtittarens händer kommer att utforska varje del av min kropp. Han har väl aldrig varit med en kvinna. Jag är vansinnigt nyfiken på det. Ska ställa någon försynt fråga, typ om han var bort i helgen och träffade sin flickvän?

Jag har tagit fram kläderna jag ska ha när smygtittaren och jag hjälps åt och fixar med blommorna i trapp huset. Tänker ha en lång kjol i jeanstyg och inga trosor under! Tänker ta en t-shirt som ser ganska oskyldig ut men när jag böjer mig fram och kanske sitter på knä och planterar om en blomma, då kommer t-shirten lilla urringning falla framåt och visa allt av mina bröst!!! Jag tänker inte ha någon BH! Han kommer att se långt ned över brösten, säkert också bröstvårtorna om jag böjer mig fram lite extra. Kommer nog att göra dethihi!! Sen vill jag vara barfota. Tycker det känns jordnära och sexigt på nå vis. Jag kommer att njuta vansinnigt av att vara helt naken under!!! ii, men visst är jag nervös. Blir spännande hur han reagerar när han kan se rätt ned innanför min t-shirt och se mina nakna bröst!!!! ooooiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Hoppas allt går som jag tänkt mig. Är kåt men lika nervös,nu när det är på allvar och träffa smygtittaren på riktigt,inte bara visa mig näck på balkongen för honom. Jag kommer att fortsätt göra mig fin i badrummet imorgon. kanske raka bort nå strån på fittan jag inte såg, tvätta hårt och fixa det, smörja mig med lotion igen så jag är riktigt len. Kommer nog att hålla på så ett tag i ren nervositiet. När jag är klar ska jag bara lyssna om smygtittaren går ut. Jag inväntar honom och kollar från ett fönster där jag har full uppsikt över porten när han kommer. Ska också ställa ut krukor och jord i trapphuset så allt är på plats när han kommer tilbaka. Jag kommer att rusa ut i trapphuset när jag ser att han är på väg tillbaka och går in genom porten till trapphuset. Har nog 200 i puls då!!

Anna

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Har storleken betydelse på mannens penis?

Liknande ämnen

1. Svar: 93
    Senaste inlägg: 2015-03-31, 21:51
  2. sola naken
    Av BosseBus i forum Ordet är fritt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2015-03-09, 18:27
  3. Naken och annonym . . 60-talet
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-04-30, 16:01
  4. Offentligt naken vad gäller?