+ Svara på ämne
Sidan 4 av 11 FörstaFörsta ... 23456 ... SistaSista
Resultat 31 till 40 av 106

Ämne: Hur gammal var du första gången.

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Hur gammal var du första gången.

Jag var nog 15-16 år. Sexfantasier hade jag nog haft redan långt tidigare, men inte förstått hur jag verkligen skulle tillfredsställa mig själv förrän då.

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Tror jag va 12 år första gången..

HerrBanan
    Gäst

Smile Sv: Hur gammal var du första gången.

jag var 13-14 när jag *medvetet* började runka
    kommer ihåg jag låg i sängen å kollade på "Jamie Bergman".

Gäst
    Gäst

Var väl runt 6 år gammal när jag började så smått med sex fantasier. Fick några nattliga sädesuttömningar när jag var 11-12 något och började runka kanske runt ett halvår efter det

Gäst
    Gäst

Wink Sv: Hur gammal var du första gången.

Jag är kille
    tror jag onanerade första gången när jag va 8-9 år, de va i badkaret när de kom vatten in höll jag alltid kuken bredvid strålen och fick värsta orgasmerna! whoa! visste inte ens vad som skedde...

Gäst
    Gäst

Jag var 8 år tror jag. Jag visste dock inte då att det hade något med sex att göra. När jag har berättat det för kompisar har de tyckt att jag var tidig. Jag är tjej förresten.

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2009

Jag var 12 år. Jag kommer ihåg att jag hade en plastpåse runt kuken (som jag fått inspiration från någon film...som faktiskt inte alls handlade om det). Jag jag runkade snabbare och snabbare så märker jag att kuken börjar pumpa och jag tänker "vad händer!?", jag får en utlösning...jag blev nästan spyfärdig, livrädd! Jag tyckte det inte ens var skönt.
    Dock gick det någon dag och jag gjorde det igen; då kändes det mycket bättre.

Toxin
    Gäst

12 år för min del. Fantiserade och intresserade mig för nakna tjejer redan i lekis dock. ^^

Gäst
    Gäst

Red face Sv: Hur gammal var du första gången.

Citat Ursprungligen postat av Sexguden Visa inlägg
    Hejsan. Nu är det så att min sambo tycker att jag är väldigt udda när jag berättade hur gammal jag var när jag började onanera.
    Så nu vill jag bara veta hur gamla ni andra var för att få reda på om jag var väldigt tidig eller om det är normalt. Så blir detta lite roligt genom att det blir våran egna statistik i denna frågan.

Tacksam för svar.
    Det här är roligt, men snart kommer det att låta lite .. ja vad ska man säga ... ni får hitta på eget ord

Första gången när jag gjorde det var jag typ 16 tror jag. Och då visste jag inte ens vad det var för någonting. Jo tro mig, det är helt sant. Skratta inte nu! men ja jag var 16 år, börja lite känna här och där efter typ en halv timma fick jag en Otroligt skön känsla, men samtidigt blev jag jätte rädd.Hela kroppen började skaka, blev helt vit i ansiktet, men sedan märkte jag att oj, vad är det här för något? Sperma? Nej, det var inte det. Det var någonting annat, men hur som helst så började jag jobba lite där Igen. det tog typ tjugo minuter tills fick jag den Underbara känslan. OH f*f*n vad skönt det var alltså. Kunde inte sova på natten, tänkte på det hela tiden.

Nu har ni hört min historia Visst var det kul? Jo kom igen nu, håller med om att det var lite konstigt, eller löjligt kanske, men roligt var det lite iaf?

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2009

Jag tror jag var runt 13år när jag började smeka mig själv där nere och även började pröva mig fram med lite olika saker som var skönast
    Då får jag be om ursäkt till admin om jag hade en signatur som ni inte gillade

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Första gången (gay)
    Av Chrisss i forum Kontakt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2016-01-05, 17:18
  2. Hur var det första gången
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2015-01-12, 23:00
  3. Hur gammal va du första gången
    Av Nisse6 i forum Allmänt om sexualitet