+ Svara på ämne
Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Resultat 101 till 106 av 106

Ämne: Hur gammal var du första gången.

Oregistrerade
    Gäst

Standard Sv: Hur gammal var du första gången.

Jag var 11. De mer försigkomna killarna i klassen pratade om runka. Vi andra skrattade utan att förstå så mycket. Det var snuskigt och det kunde komma bydis ur kuken om man runkade för länge. Jag visste inte hur man gjorde. Men en kompis berättade. När jag hade stånd kommer jag ihåg hur jag en dag tog kuken med pekfingret och tummen och försiktigt försökte dra ned förhuden över ollonet. Kände att det nästan gjorde ont. Det var trångt. Försökte ändå dra ned förhuden och då liksom fastnade den under det uppsvällda ollonet. Gick inte att dra upp. Jag blev nästan rädd. Försökte länge. Det var svårt att lirka upp förhuden över ollonet igen. Provade att dra ned bara en bit över ollonet. Inte ända ned. Då gick det bättre. Långsamt, långsamt runkade jag på detta vis med kuken mellan tummen och pekfingret. Tyckte egentligen inte det var skönt. Visste att jag inte skulle runka för länge, då skulle det komma bydis och det var snuskigt.

Runkade ibland men inte ofta. Gjorde det försiktigt och långsamt. Bara korta stunder. Gick i alla fall bättre. Förhuden fastnade inte lika lätt under ollonet. Började känna att det var lite skönt. Men avbröt alltid efter en stund så det inte skulle komma bydis. Fast jag berättade inget för kompisarna. Det var bara snuskiga killar som runkade.

En kväll satt jag ensam i föräldrarnas sovrum. Intill badrummet. Jag hade stånd. Tog kuken mellan tummen och pekfingret och drog försiktig ned förhuden över ollonet. Inte ända ned, men nästan. Drog upp igen. Och så ned, fortsatte långsamt upp och ned. Det började kännas något. Hade inte känt så förr. Jag ville nog inte avbryta så fort denna gång. Fortsatte runka långsamt, långsamt. Ville inte avbryta! Kanske skulle det komma bydis? Jag gick in i badrummet och låste. Kände på handtaget att det var låst. Satte mig grensle över toan på ringen, men locket uppfällt, med ryggen mot toadörren. Minns att jag nog darrade när tummen och pekfingret knep lätt runt kuken. Förstod att det skulle hända något. Jag drog förhuden långsamt ned över det blanka blålia ollonet som var uppsvällt. Men drog inte ända ned. Minns hur jag andades. Flämtade. Gjorde det långsamt, långsamt men nu skulle jag inte avbryta. Började skaka i kroppen och plötsligt sprutade det ur kuken något gulvitt rätt på toalocket, jag försökte låta bli att spruta på toalocket men det gick inte, det ryckte i kuken och sprutade med sån kraft att det kom överallt. Efteråt kände jag en lättnad i kroppen. Minns att det tog en bra stund att torka upp allt.

Efter detta gjorde jag det nog kanske en gång i veckan. Ofta med hjälp av duschen som jag tyckte var väldigt skönt. Duschstrålarna mot kuken var enormt skönt. Efter en tid började jag runka till bilder på snygga tjejer. Kommer aldrig att glömma när jag köpt en Fib aktuellt. På omslaget fanns en barbröstad tjej med stora bröst. Jag hade aldrig sett stora bröst förr! Blev jättekåt! Låste in mig på toan och satt mig på toastolen , böjde mig framåt och la Fib aktuellt framför mig på golvet med omslaget på den storbystade tjejen. Låg där på mage på toaringen och runkade med nästan nere mot de stora brösten. Gud så sköna bröst! Jag fantiserade om de stora brösten medan jag runkade. Skulle gjort vad som helst för att få ta på hennes bröst! Och suga på det stora styva vårtorna som hon hade! Försökte dra ut på det. Ville inte komma direkt. Var så otroligt skönt. Hade aldrig varit så kåt förr! Jag fick en enorm orgasm och kände hur kuken pumpade våldsamt i min hand. När jag trodde jag sprutat klart så började det om igen! Jag fick en ny orgasm direkt som var ännu häftigare! Var helt fantastiskt skönt och det spände så vansinnigt i kuken när jag sprutade att det nästan gjorde värkte!! Helt fantastiskt skönt! Det sprutade så länge att jag nästan blev rädd att det inte skulle sluta! Men till slut kunde jag resa mig på darriga ben. Det var otroligt! Jag har aldrig fått någon dubbelorgasm mera.

Första gången jag runkade till en tjej var på en privatposering. Eftersom jag var blyg och hade svårt att få tjejer ville jag prova detta. Tjejen på poseringen hade små toppiga fina bröst med stora styva bröstvårtor. Hon satt bakom ett nät när jag runkade. Konstigt nog var jag inte blyg att runka inför henne! Var otroligt uppkåtande att prata med henne medan jag runkade och samtidig titta på hennes nakna kropp. Jag hade tänkt spara på sprutet för att få njuta av hennes kropp med det gick inte. Jag sprutade som en galning långt upp över mitt bröst. Jag har aldrig sprutat så varken förr eller senare.

Idag finns hur mycket som helt på nätet att runka till. Och det gör jag!

Glidare
    Gäst

Jag var 18 år när jag onanera första gången, fick ofta utlösningar i sömnen vid 16-18 års åldern och hade ofta bånge på bussen. 😊

Gäst
    Gäst

Jag var nog 12 år när jag verkligen onanerade till orgasm första gången (är tjej på 25 år nu).
    2 av mina bästa vänner hade börjat utforska sig själva och försökte länge introducera mig i att jag måste testa, det tog lång tid innan jag fann modet till att på kvällen inlåst på mitt rum röra där nere. Tyckte först att det inte var nå speciellt, men när jag väl kom så blev jag livrädd, hade ju aldrig känt denna känsla förut. Det slutade aldrig heller, utan det kittlades ännu mer och ännu mer i hela kroppen tills jag tillslut kommit klart.

Det dröjde sedan länge innan jag vågade mig på det igen, men så började det

Junior medlem
    Reg.datum
    Feb 2012

Själv tror jag att det var någon gång på mellanstadiet som jag började smeka mej själv.. och tyckte mycket om det..

Men när jag blev äldre så började jag få lite försats... som jag nyfiket smakade på och ÄLSKADE SMAKEN..
    Väldigt glatt känsla i munnen, och en salt smak.. fantastiskt gott... så jag började sleva upp all försats med fingret som jag sedan girigt slickade och sög i mig!

Som ung och riktigt smal var man dessutom ganska vig, så liggandes på rygg med väggen som stöd lyckades jag så småningom kura i hop mig med kuken först väldigt nära munnen, och slutligen fick jag in hela ollonet i munnen, allt detta ledde till att jag så småningom sprutade min egen sats rakt i min egen mun!
    Jag blev ganska mycket vigare av att ligga på golvet med huvudet på golvet, rumpan och ryggslutet på väggen och knäna ner vid öronen... och jag svalde många egna satser..

och som ni förstår.. Min första långvariga flickvän, blev van vid att jag alltid slickade henne ren efter vårt frekventa sex..

Hon brukade tom. låta mej komma i hennes mun och kyssa mej, så jag fick svälja.. (en ny kukresare)

Helt grön
    Reg.datum
    Jun 2016

Cool Sv: Hur gammal var du första gången.

Jag var kanske 7-8 år. Jag minns att det var trångt vid olonet och det gjorde ont att dra förhuden fram och tillbaka. Det började komma sås när jag var 10 år kanske och det var i sömnen, ha, ha. Första gången jag smekte bara toppen men med tiden rpovade jag allt.

När jag var ung hade jag sånt stånd att det gick inte att böja kuken, ha, ha.

Ralf Farley
    Gäst

Var tolv år när jag runkade till farsans porrtidningar.
    När jag var 15 blev det med en uppblåsbar Barbara.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Första gången (gay)
    Av Chrisss i forum Kontakt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2016-01-05, 17:18
  2. Hur var det första gången
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2015-01-12, 23:00
  3. Hur gammal va du första gången
    Av Nisse6 i forum Allmänt om sexualitet