+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 15

Ämne: Har aldrig fått en orgasm!!

Lizza
    Gäst

Standard Har aldrig fått en orgasm!!

Hej!
    Jag har jättesvårt att få en orgasm! Varje gång som jag och min kille har legat med varandra så kommer han alltid men jag kommer aldrig! Han är väldigt tålmodig och kan hålla på länge men jag kommer ändå inte, hur kan man göra för att komma?
    Jag vet inte om jag bara har svårt för att bli tillfredsställd eller om vi gör fel på något sätt!

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: Har aldrig fått en orgasm!!

Det är många tjejer som inte får orgasm vid samlag men det finns lite tips i länken nedanför hur man kan få en orgasm.

http://www.intiminformation.se/tips/...ps-for-kvinnor

Lizza
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Milla Visa inlägg
    Det är många tjejer som inte får orgasm vid samlag men det finns lite tips i länken nedanför hur man kan få en orgasm.

http://www.intiminformation.se/tips/...ps-for-kvinnor
    Tack för tipset!
    Jag hoppas det funkar!

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av Lizza Visa inlägg
    Tack för tipset!
    Jag hoppas det funkar!
    Hoppas att det hjälper dig att få en skön orgasm.

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Vad har du provat själv för att få orgasm?

Tänk på att det inte är din kille som ger dig en orgasm. Det är du själv som tillverkar den.

När du har lärt dig hur man gör, så kan du lära ut kunskapen till din kille.

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    Sep 2014

Min fru har samma problem. Och då blir det också ett problem för mig. Jag känner mig som en svikare och egoist när det går för mig. Jag har testat det mest och suger, slickar och smeker henne men det funkar aldrig hela vägen. Hoppas du/ni lyckas.

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Citat Ursprungligen postat av SOC Visa inlägg
    Min fru har samma problem. Och då blir det också ett problem för mig. Jag känner mig som en svikare och egoist när det går för mig. Jag har testat det mest och suger, slickar och smeker henne men det funkar aldrig hela vägen. Hoppas du/ni lyckas.
    Som jag skev lägre upp i tråden så är det inte alla kvinnor som får orgasm vid samlag men man kan öva på att få en, Har du provat att stimulera hennes klitoris nån gång om inte gör det för det då brukar don flesta kvinnor komma

Sex-guru
    Reg.datum
    Mar 2014

Som sagt, tror att kvinnan själv måste lära sig hur hon funkar först, få orgasm för egen hand så att säga. Sen måste man vara så bekväm med och lita såpass mycket på sin partner att man vågar instruera honom.

Skulle råda dig att leka och prova dig fram till hur du vill ha det, alla gillar olika saker
    Skriver sexnoveller för skojs skull http://www.sexiganoveller.se/forfattare/boobsgirl/

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Citat Ursprungligen postat av BoobsGirl Visa inlägg
    Som sagt, tror att kvinnan själv måste lära sig hur hon funkar först, få orgasm för egen hand så att säga. Sen måste man vara så bekväm med och lita såpass mycket på sin partner att man vågar instruera honom.

Skulle råda dig att leka och prova dig fram till hur du vill ha det, alla gillar olika saker
    Precis, självklart är det som BoobsGirl säger, att övning ger färdighet. Man måste lära känna sig själv först innan man är redo för att låta en annan person komma in i ens värld och försöka ta hand om ens njutning.

Finns ju en massa roliga sätt att öva ensam på, eller inför varandra kan också vara romantiskt.

Sex-guru
    Reg.datum
    Mar 2014

Kort o gott Lizza, börja lek med dig själv och det du hittar hemma (om du inte har leksaker redan). Men framför allt, så måste du känna dig trygg och säker på dig och din kropp, att du duger som du är, med eller utan orgasmer.

Lycka till <3
    Skriver sexnoveller för skojs skull http://www.sexiganoveller.se/forfattare/boobsgirl/

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. HJÄLP! Aldrig fått orgasm
    Av alexHello i forum Orgasm
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-03-31, 23:00
  2. Svårt att få orgasm/inte fått än
    Av Gäst i forum Orgasm
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-16, 00:21
  3. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 00:47
  4. Aldrig kåt, aldrig orgasm, aldrig skönt.
    Av Albin91 i forum Orgasm
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 12:53
  5. HJÄLP! Aldrig fått orgasm
    Av lillan i forum Orgasm
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 10:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer