+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 15 av 15

Ämne: Har aldrig fått en orgasm!!

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Har aldrig fått en orgasm!!

Jag kan säga att så det pirras i musen av orgasmen är så man svimmar

av

Frida
    Gäst

Jag hade svårt komma när jag var yngre. fick hålla på länge varje gång iaf innan jag förstod tekniken. det du måste förstå är hur klitoris funkar - det är typ som en killes ollon men det mesta av den är inbyggd några cm in i kroppen. Att stimulera den genom att gnugga rakt på (framifrån) funkar inte så bra - tänk dig en kille som hade runkat genom att gnugga med fingertoppen kring kisshålet... Så går det inte till. Du får se till att runka som en kille gör, trots att du är tjej.

Så..hur gör man det? Varsågod - mitt recept på nästan garanterat orgasm:

- Skaffa en flaska babyolja eller valfri typ av matolja. Av med kläderna.

- Sätt dig i en bekväm sits framför en tillräckligt stor spegel (ser du hela underlivet är den tillräcklig). Något under rumpan som en kudde kan vara bra om vinkeln blir jobbig. Tanken är att du ska se vad du håller på med.

- Smörj i och kring slidan o klittan med rikligt med olja

- Lägg pek-och långfingret på var sin sida om klitoris, men strax nedanför den. pek och långfingret ska alltså vara kring övre delen av slidöppningen som en del av ett upp och nervänt V.

-Tryck fingrarna innåt kroppen lätt men bestämt, gnugga i små cirkelrörelser, men ha kvar fingrarna i samma grundposition som jag beskrivet ovan.

-Fortsätt gnugga och njut i och med att orgasmen kommer närmare kommer du eventuellt känna att den delen av klitoris som är inne i kroppen blir styv och det blir då lättare att känna att den faktiskt finns där. det är alltså främst DEN som ska "runkas". Knoppen som är utanför blir alltför lätt känslig o det kan börja skava och göra ont.

-strunta i om något känns konstigt eller att det känns som om du håller på kissa på dig. Det händer nästan aldrig men är du orolig, lägg under en plastduk eller fortsätt i ett badkar.

-Fortsätt bara tills du fått din orgasm. Det borde hända på högst en kvart med denna tekniken men troligen mkt kortare. Har du aldrig haft en tidigare KOMMER du märka när du får den - jag lovar!

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Citat Ursprungligen postat av Frida Visa inlägg
    Att stimulera den genom att gnugga rakt på (framifrån) funkar inte så bra - tänk dig en kille som hade runkat genom att gnugga med fingertoppen kring kisshålet... Så går det inte till.
    Den här liknelsen får mig att tro att Fridas inlägg är ett riktigt guldkort till tips!

Att mannens ollon rent anatomiskt är samma sak som kvinnan klitoris (och vice versa) känner nog de flesta till. Men ändå tror jag inte att jag någonsin tidigare har sett någon göra kopplingen till onaniteknik, som Frida precis gjorde.

Frida
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gustav Visa inlägg
    Den här liknelsen får mig att tro att Fridas inlägg är ett riktigt guldkort till tips!

Att mannens ollon rent anatomiskt är samma sak som kvinnan klitoris (och vice versa) känner nog de flesta till. Men ändå tror jag inte att jag någonsin tidigare har sett någon göra kopplingen till onaniteknik, som Frida precis gjorde.
    tack.

det jag möjligen kan lägga till är ju att jag kom ifrån mig lite. frågan i tråden handlade egentligen om samlag. Men jag tror min guide är bra för att förstå hur tjejer når njutning med en partner också. att som kille lyckas göra sköna "stötar" för kvinnan lä ju handla om att stötarna ska stimulera inre klitoris på liknande sätt som onanin jag beskrev. För mig är en ställning där jag får mycket tryck uppåt i slidan allra skönast. undersidan på killarnas ollon sägs ju vara den känsligaste delen. undersidan på inre klitoris borde ju då motsvara det för oss tjejer och vara i närheten av det som i sexologisk litteratur kallas G-punkten. inte kollat om det i sjelva verket är samma sak.

Helt grön
    Reg.datum
    Dec 2015

Det bästa är om du smeker dig själv under samlaget eller använder något som vibrerar. Sedan är det bra om du/ni lär sig allt om klitoris och andra områden som ökar den sexuella njutningen. Ingen fråga är för dum och jag är beredd att svara på allt

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Information om hur du hittar g-punkten.

Liknande ämnen

1. HJÄLP! Aldrig fått orgasm
    Av alexHello i forum Orgasm
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2016-03-31, 23:00
  2. Svårt att få orgasm/inte fått än
    Av Gäst i forum Orgasm
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2011-07-16, 00:21
  3. Svar: 6
    Senaste inlägg: 2011-01-20, 00:47
  4. Aldrig kåt, aldrig orgasm, aldrig skönt.
    Av Albin91 i forum Orgasm
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-10-22, 12:53
  5. HJÄLP! Aldrig fått orgasm
    Av lillan i forum Orgasm
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-05-18, 10:58

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer