+ Svara på ämne
Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: så upphetsad av komipisarna

Gäst
    Gäst

Standard så upphetsad av komipisarna

hej jag tror att jag har ett stort problem jag har två tvilling kompisar och jag blir väldigt upphetsad av dom när vi är tillsammans. vi brukar leka lite med varandra och jag har kysst dom och faktiskt hånglat med en men det var bara när vi spelade ett spel...... jag vet inte vad jag ska göra och om jag ska berätta att jag kanske e bisexuell

Gäst
    Gäst

Standard Sv: så upphetsad av komipisarna

Det finns aldrig några rätt eller fel. Det finns inte heller någon som kan säga vad du ska göra eller inte. Men du har kommit till den punkt när du ber om råd, så här har du ett iaf.
    Hade jag varit i din sits så hade jag nog berättat hur det ligger till. Iaf till den som du tycker du har bäst kontakt med eller den som kanske skulle förstå. Och gör det inte framfusigt. Då det kanske bara skulle förvärra situationen. Gör det lugnt, men i din takt.
    All lycka!/E

Nina
    Gäst

Jag skulle gissa på att nio av tio personer tar det som en komplemang om man får höra att någon tycker att man är sexig. Jag skulle göra det även om det var en kille ller tjej som sa det. Så det är nog ok om du berättar. Men själv skulle jag inte våga göra det.

duck
    Gäst

Jag hade nog blivit väldigt störd av att en kill kompis berättade att han tände sexuellt på mig. Det hade besvärat mig ganska mycket och jag vet inte om jag hade kunnat fortsätta vara vän med den personen. Jag skulle inte ha några problem att vara vän med en bög eller bi kille. Men inte en som tänder på mig... Så jag tycker inte att du ska berätta...

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Sexuellt upphetsad av blöta kläder
    Av badare i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2019-01-23, 13:47
  2. Blir inte upphetsad
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 18:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta