+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Känns olustigt efter läkarbesök

Gäst
    Gäst

Standard Känns olustigt efter läkarbesök

Jag är 35 år och har fru. Var och kollade upp lite födelsemärken samtidigt innan detta besök fick jag ont i pungen och mot jumsken. Trodde det hade med träningen att göra en sträckning. Ringde innan besöket och berättade det.
    Detta skulle undersökas samtidigt.
    Till min förvåning fick jag en kvinnlig läkare, blev ganska nervös inför detta.
    Jag berättade det för frun om undersökningen. Nu är jag helrakad där nere har inte så mycket hår på övriga kroppen heller. Men fru är blond vilket jag tänder på, jag själv är mörkhyad.
    Läkaren var runt 40 årsåldern och blond. När undersökning skulle börja fick jag ta av mig lägga mig på britsen. Hon tog fram barnolja och tog på sig plasthandskar. Oljan var för att kunna känna bättre sa hon. Med oljan så började hon känna försiktigt på pungen och runt om längst med penisen och drog tillbaka förhuden. Att se hennes små vita händer och känna den försiktiga undersökningen gjorde att jag fick stånd.
    Med ett praktstånd så fortsatte hon undersökningen. På något sätt verkade det som hon gillade det. Hon sa att det ser bra ut och är en steckning och att den ser fin ut. Hon kände på ollonet för att kolla det. Med olja så blev det galet skönt. Efter att hon känt länge och väl var det över. På med kläderna och hem. Känns att man varit otrogen och min fru tyckte det kändes lustigt att någon annan fått hålla i den. Ska man berätta allt för frun med stånd och läkarens långa undersökning?

Moderator Bowlarns avatar
    Reg.datum
    Jul 2012

Standard Sv: Känns olustigt efter läkarbesök

Jag tycker att du ska göra de
    För de e ju normalt att man får stånd om nån håller på med den
    Va glad över att de int hände mer om du e rädd för otrohet

Helt grön
    Reg.datum
    Jun 2014

Skulle verkligen inte kalla detta för otrohet då du besökte en läkare för att få ett medicinskt utlåtande. Personligen tycker jag man är otrogen när man har för avsikt att utföra sexuella handlingar med någon annan än sin partner.

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Detta är inte otrohet. Du reagerade som en normal man, den kvinnliga läkaren ar ju dessutom den typ av kvinna som du tänder på.

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Vad finns det för anledning att berätta för frun?

Det du beskriver låt mer som ett sexuellt övergrepp än som otrohet. Men som kille/man är du förmodligen inte särskilt besvärad av att ha blivit utnyttjad av en kvinna. Jag får i alla fall inte intrycket av att undersökningen fick dig att känna dig kränkt. Så om du inte mår dåligt av det nu i efterhand, tycker jag att du kan sortera det i huvudet som ett kul, men privat, minne.

Jag ifrågasätter dock läkarens bedömning. Tränar du mycket och du har smärta som strålar från pungen till ljumsken, så skulle jag säga att du garanterat har fått bråck.

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2013

Finns inte så mycket att berätta för frun egentligen.
    Det du kan berätta är att du kände dig obekväm vid beröring och att du vill byta. Sen är det OK. Om ni sedan vill diskutera mer i detalj vad som hände tycker jag ni ska göra det.

Otrohet är ju per definition men min enl. min och troligen många andra's är otrohet sex, antingen oralt, vaginalt eller analt.

Sex-guru
    Reg.datum
    Mar 2014

Nej, jag skulle definitivt inte säga att du varit otrogen. Däremot kanske du inte behöver berätta om ståndet för henne. Men säga att det var olustigt tycker jag absolut är en bra idé.

Men knasig reaktion tycker jag om frugan tyckte det var lustigt att någon annan fått hålla i den - du var ju på läkarundersökning pga värk, klart det måste hållas i apparaten för att kunna göra en undersökning?!

Sen att läkaren gick alldeles för långt, är ju en annan sak. Ja, övergrepp skulle jag också kalla det faktiskt. Hoppas det ordnar sig med värken.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Hur känns de ?
    Av Gäst i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-10-25, 12:58
  2. Hur känns det att klämma på silikonbröst?
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-03-24, 20:27
  3. Hur känns det för er tjejer?
    Av spoggen95 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2013-03-01, 09:47
  4. Hur känns de att bli bunden?
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2011-07-29, 09:59
  5. hur känns det ?