+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 13

Ämne: Dejting sida

Helt grön
    Reg.datum
    Aug 2010

Standard Dejting sida

Någon som kan rekommendera en bra dejtingsida? Jag är inne på firstdate men då får man hur många mail som helst från en massa killar som skickar till alla tjejer och där lär jag aldrig hitta nån. Eller jag började prata med 2st som jag tillslut skulle träffa men sen hör dom aldrig av sig mer och svarar inte när man skriver. Känns som att jag aldrig komma träffa nån Han jag är kär i är inte kär i mig fast vi har haft sex ett x antal ggr. Han skriver med en massa tjejer och och har träffat några av dom men jag blir bara svartsjuk och det är värre när dom kommer hem till oss (är inneboende). Jag tycker det är jätte jobbigt. Vet inte vad jag ska göra.

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Standard Sv: Dejting sida

Alla dejting sidor är fullknökade med killar. Det är kanske på både ont och gott för er tjejer, dels för att ni får ett enormt utbud att välja bland. Men samtidigt så blir era inboxar fullständigt bombarderade med mail om jag förstått det hela rätt.

Vilka som är bättre än andra sidor vet jag inte, och jag tror att enklast är att hitta någon genom gemensamma vänner, oftast så det brukar gå till.

Du har tydligen stött på en kille som bara vill ligga, och tyvärr är det nog rätt vanligt också. Det gäller att hålla på sig lite mer, vissa killar tröttnar efter ett tag om dom inte får komma till, andra är där för jaktens skull och så dör spänningen så fort dom fått vad dom vill ha.

Match.com, mötesplatsen och happypancake har jag hört att folk hittat andra genom. Man får försöka hitta några bra killar i ditt fall och prata med, resten får man troligen ignorera.

Hoppas du hittar någon härlig kille där ute, det finns en för alla.

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Den ändå sida jag vet är spraydate men jag har ingen som helst erfarenhet av dejtingsidor för jag har lyckats att hitta killar ändå.
    http://spraydate.spray.se/

Gäst
    Gäst

Hej!

Först och främst måste jag säga att jag känner med dig! Själv varit i samma sits.. Men det handlar bara om att våga gå vidare och skita i allt som inte gynnar dig.
    En väldigt underskattad dejtingsida jag använder mig av är www.styggis.se, folket där är där på samma villkor och jag upplevde att man fick bra kontakt!

Mvh
    Johanna

Helt grön
    Reg.datum
    Feb 2014

Som föregående talare säger så är dejtingsidor precis lite som i verkliga livet, man kan aldrig riktigt veta vad som väntar en och väldigt ofta är det mycket mansdominerat bland användarna på sådana sajter. Jag har personligen inte testat så många utöver typ Match och Flirtfair.se men min tips är väl att vara ihärdig och ge det den tiden det tar! För mig har det varierat väldigt mycket, vissa veckor har jag kommit i kontakt med tre-fyra personer som det blivit något med, andra veckor har det inte hänt någonting alls!

Gäst
    Gäst

Hej!

Förstår ditt problem då jag själv var i samma sits som dig en gång. Mitt tips är att bara säga 'Fuck it', och gå vidare!

Vill du ha tips på bra dejtingsidor kan jag rekommendera www.styggis.se, en lite mindre underskattad sida men ack så avslappnad. Har testat allt från Bodycontact till Mötesplatsen så jag vet vad jag talar om. Träffade ganska fort en kille därifrån som jag klickade jättebra med, och jag uppfattade stämningen där som annorlunda och mycket trevligare än dem övriga dejtingsajterna. Dessutom upplevde jag inte så gott som någon spam från diverse creepy killar

Lycka till!

Mvh Jonna

Gäst
    Gäst

Jag förstår vad du menar. Det finns så många dejtingsidor att använda sig av, men allt beror på vad det är man söker. Ibland kan det även vara en fördel att vända sig till en av de mindre sidorna för bättre resultat. Jag föredrar www.kaffeoknull.se och jag anser det är värt att betala lite för att slippa alla creepy killar, de som är kvar känns mer seriösa och jag har redan träffat några från sidan.

Gäst
    Gäst

Har själv vart ute på jakt efter en ett KK och provade hittasexpartner.com vilket gav ett utmärkt resultat Finns säkert många liknande hemsidor men fick bäst resultat från den här

Sex-guru
    Reg.datum
    Mar 2014

Jag är registrerad på Happy Pancake - helt gratis, Badoo - kan man hantera utan att betala och Mötesplatsen - där man måste betala för att kunna kommunicera. Jag ar blivit kontaktad av män som bara vill ha sex/kk/affär vid sidan om på alla tre sidorna, men även hittat seriösa på alla tre. Det gäller att lära sig sålla bort dom redan i chatten, att läsa in sig på profilen och chatta med om ett tag innan man träffar dom. Och när man träffar dom, att man ser till att man själv är säker på hur långt man är okej med att gå. Jag har som regel att inte träffas hemma första gången utan att det ska vara offentligt. Då är det enkelt att säga "tack för fikat, vi hörs" och sen gå åt varsitt håll.
    Skriver sexnoveller för skojs skull http://www.sexiganoveller.se/forfattare/boobsgirl/

Oregistrerade
    Gäst

Det stämmer bra, det gäller bara att sålla undan dem som verkar oseriösa.
    För min del så har jag inget emot att betala för ett medlemskap, så jag har ett medlemskap på www.lattfotade.se och känner mig rätt så nöjd med den sidan. Sen får man ju använda sig av lite kritiskt tänkande när man pratar med killarna, eller helt enkelt vara klar och tydlig vad man vill ha sagt så brukar det ordna sig ganska omgående
    Lycka till!

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. annan dejting
    Av sexxxylady i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-07-03, 14:41

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg