+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 13 av 13

Ämne: Dejting sida

Oregistrerade
    Gäst

Standard Sv: Dejting sida

Använt mig av hittasexpartner.com förut som jag förövrigt starkt rekommenderar, har fått mkt bra resultat där ifrån (är kille) men tjejen hittade sidan på historiken på datorn så tänkte kolla om någon vet nån liknande med samma kvalité? Dela gärna med er

Helt grön
    Reg.datum
    Aug 2015

Själv gillar jag Bodycontact. Känns tryggt och gillar hur allt ser ut.
    Kan dock tycka att det finns lite annonser nere där jag bor, men antar att det är bättre i de större städerna...
    Kåt kille från Småland, älskar sex och sexleksaker.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av girl_89 Visa inlägg
    Någon som kan rekommendera en bra dejtingsida? Jag är inne på firstdate men då får man hur många mail som helst från en massa killar som skickar till alla tjejer och där lär jag aldrig hitta nån. Eller jag började prata med 2st som jag tillslut skulle träffa men sen hör dom aldrig av sig mer och svarar inte när man skriver. Känns som att jag aldrig komma träffa nån Han jag är kär i är inte kär i mig fast vi har haft sex ett x antal ggr. Han skriver med en massa tjejer och och har träffat några av dom men jag blir bara svartsjuk och det är värre när dom kommer hem till oss (är inneboende). Jag tycker det är jätte jobbigt. Vet inte vad jag ska göra.
    Det brukar bara rinna ut i sanden, vilken stad bor du i? det är bättre att gå på klubb så vet alla vad som gäller, jag bor i malmö och brukar gå på grottan
    https://www.grottanmalmo.se/

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. annan dejting
    Av sexxxylady i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2015-07-03, 14:41

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg