+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: kan man förlåta?

Gäst förlåta
    Gäst

Standard kan man förlåta?

Min kille har varit in på olika sexkontaktsidor. Först så förnekade han att han hade gjort konton där. Att en gammal kompis hade säker gjort dem för att jävlas med han. Tillslut fick jag ur han att han hade gjort konton där pga att han tyckte att vi hade det dåligt i vårat förhållande.Han har bland annat skrivit till tjejerna när jag har legat och sovit. Jag tyckte inte vi hade det dåligt. Han säger att han inte har träffat någon av tjejerna som han har skrivit till. Han ångrar sig väldigt mycket. Han har avslutat alla konton.

Går det verkligen att förlåta något sånt?.

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Standard Sv: kan man förlåta?

Om du vill förlåta han så går det ju.
    Är du helt säker på att han har avreggat sig på dessa sidor och ha koll så han inte reggar sig på nytt på nån kontaktsida

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Standard Sv: kan man förlåta?

Det han har gjort är verkligen inte ok. Så du bör absolut sätta ner foten och ställa honom mot väggen.

Jag skulle dock säga att din kille har varit respektlös mot dig, snarare än otrogen. Hade han registrerat sig på en vanlig dejtingsida, så hade det mycket väl kunna leda till otrohet. Men sexkontaktsidor är ofta ganska oseriösa.

Tänk dig själv; om du är tjej och ute efter en kille att ha sex med. Registrerar du dig då på en sexkontaktsida eller ett vanligt dejtingforum? Jag skulle tro att ditt svar blir ett vanligt dejtingforum och att det är vad 99 av 100 andra tjejer skulle göra.

Så länge som din kille hänger på sexkontaktsidor, så behöver du inte oroa dig att han träffar några sexkontakter. Därmed inte sagt att det är ok att han hänger på den typen av kontaktsidor om han samtidigt är i ett förhållande. Du har all anledning att skälla på honom.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Går det att förlåta Otrohet?
    Av Zinorath i forum Otrohet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-01, 15:56

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg