+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Blev jag utsatt för sexuellt övergrepp?

Gäst
    Gäst

Question Blev jag utsatt för sexuellt övergrepp?

Hej jag är en kille på 18 år som inte vet om jag varit med om övergrepp eller inte tidigare i tonåren.

Nåväl till det jag tänkte berätta, jag och min mormor hade väldigt nära kontakt med varandra under 2-3 år så hon var väldigt snäll kramade mig osv vilket var okej för mig givetvis kramade tillbaka och fick nästan alltid som jag vill hon tillät mig att snusa när jag var däruppe fast mamma inte tillät det vilket jag gillade var mellan 12 och 15 ungefär när detta utspelas.

Brukade sova över hos min mormor på helger osv ibland och vi delade alltid samma säng dubbelsäng på kvällen brukade vi ligga och krama varandra osv men en kväll så var jag lite sur på henne av nån anledning och vet inte hur eller varför men hon fick för sig att känna utanpå mina kalsonger över kuken för att kolla om jag kunde få stånd jag blir ju givetvis chockad och frågar vad hon gör

Sen snart igen nästa gång vi delar säng så händer detta igen men då känner jag att det är okej för mig det var ju faktiskt skönt när hon la handen där så sa att det var helt okej och att jag ville m,m vilket hon sa okej och gjorde det igen sen blev det med tiden mer hon gick även in under med och höll kvar sin hand i flera timmar eller hela natten så att jag råkade spruta ner den.

som tack och för att vara snäll kunde jag suga på hennes bröst eller ha handen där vilket hon inte sa emot om alls utan kunde väl nån gång säga att detta egentligen är fel vilket fått mig tvivla på om detta var fel eftersom jag var med på detta det var inget penetrerande sex eller kuksugning.

Gick i skolan som vanligt osv men tänkte jämnt tänk om folk får reda på detta och kunde känna mig lite skamsen över det men samtidigt så kunde jag småle lite för mig själv. mina föräldrar visste ingenting om detta heller

Idag så har detta upphört sen 3 år tillbaka ungefär just för att jag inte vill längre vilket respekterades sen när jag var 17 kanske så ville jag ingenting mer än kanske ge henne nån enstaka kram ibland. låg i egen säng också vid övernattningar.

men en gång när jag stod och skulle ta mig en skiva bröd så får jag en dask på rumpan vilket jag blev lätt sur över faktiskt och tycker det störde mig lite

så vad tycker ni var det övergrepp även fast jag var med på detta och var det som hänt fel och vems i så fall?

Sex-guru
    Reg.datum
    Apr 2010

Standard Sv: Blev jag utsatt för sexuellt övergrepp?

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Hej jag är en kille på 18 år som inte vet om jag varit med om övergrepp eller inte tidigare i tonåren.

Nåväl till det jag tänkte berätta, jag och min mormor hade väldigt nära kontakt med varandra under 2-3 år så hon var väldigt snäll kramade mig osv vilket var okej för mig givetvis kramade tillbaka och fick nästan alltid som jag vill hon tillät mig att snusa när jag var däruppe fast mamma inte tillät det vilket jag gillade var mellan 12 och 15 ungefär när detta utspelas.

Brukade sova över hos min mormor på helger osv ibland och vi delade alltid samma säng dubbelsäng på kvällen brukade vi ligga och krama varandra osv men en kväll så var jag lite sur på henne av nån anledning och vet inte hur eller varför men hon fick för sig att känna utanpå mina kalsonger över kuken för att kolla om jag kunde få stånd jag blir ju givetvis chockad och frågar vad hon gör

Sen snart igen nästa gång vi delar säng så händer detta igen men då känner jag att det är okej för mig det var ju faktiskt skönt när hon la handen där så sa att det var helt okej och att jag ville m,m vilket hon sa okej och gjorde det igen sen blev det med tiden mer hon gick även in under med och höll kvar sin hand i flera timmar eller hela natten så att jag råkade spruta ner den.

som tack och för att vara snäll kunde jag suga på hennes bröst eller ha handen där vilket hon inte sa emot om alls utan kunde väl nån gång säga att detta egentligen är fel vilket fått mig tvivla på om detta var fel eftersom jag var med på detta det var inget penetrerande sex eller kuksugning.

Gick i skolan som vanligt osv men tänkte jämnt tänk om folk får reda på detta och kunde känna mig lite skamsen över det men samtidigt så kunde jag småle lite för mig själv. mina föräldrar visste ingenting om detta heller

Idag så har detta upphört sen 3 år tillbaka ungefär just för att jag inte vill längre vilket respekterades sen när jag var 17 kanske så ville jag ingenting mer än kanske ge henne nån enstaka kram ibland. låg i egen säng också vid övernattningar.

men en gång när jag stod och skulle ta mig en skiva bröd så får jag en dask på rumpan vilket jag blev lätt sur över faktiskt och tycker det störde mig lite

så vad tycker ni var det övergrepp även fast jag var med på detta och var det som hänt fel och vems i så fall?
    Det du beskriver är ett klassiskt övergrepp och hon är den som har ansvaret.
    Det är just att hon är en nära släkting som gör att det är ett övergrepp.
    Hade det ex varit en jämnårig tjej som bjöd på snus som smekte snoppen hade det varit annorlunda. Då hade du antagligen uppskattat det på ett annat sätt...

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av anderst Visa inlägg
    Det du beskriver är ett klassiskt övergrepp och hon är den som har ansvaret.
    Det är just att hon är en nära släkting som gör att det är ett övergrepp.
    Hade det ex varit en jämnårig tjej som bjöd på snus som smekte snoppen hade det varit annorlunda. Då hade du antagligen uppskattat det på ett annat sätt...
    ok så det är alltså fel även om jag inte blev ledsen eller tyckte det var ett övergrepp utan bara frågade mig själv är detta rätt eller fel?

Sen att du tycker jag är utan skuld förstår jag eftersom jag inte hade så mycket tankar som man har i den åldern och förstår saker lika bra

Hon bjöd inte på snus men lät mig använda det jag fixade och höll tyst för morsan

Har tänkt på en sak kan ju inte vara alltför vanligt att killar råkar ut för övergrepp av en kvinnlig släkting och att man dessutom inte mår dåligt av det?

Senior medlem
    Reg.datum
    Jul 2013

Ohh tro mej att det är mer vanligt än vad du tror... har personligen sett en bunte kärringar och en naken pojke som sitter och diskuterar pojkens snopp "åhhh så söt snopp" bla bla bla och så vidare. Detta fick mej att bli illa till mods. Vuxna meniskor som pratar och klämmer på ett barns kön liksom kom igen...

Så ja det är ganska vanligt att kärringar fingrar på barn. Men när en pojk blir en man så har oftast inte kvinnan en chans då mannen är starkare i vuxen ålder.

Var i te så länge sen jag hörde talas om en 13årig pojk bli våldtagen av en 35årig kärring. Fast jag har alltid undrat hur det går till då killen måste ha stånd och för att få stånd måste man va kåt. Dock så kan den resa sej utan förvaning alls enl erfarenhet. Så det är väll inte omöjligt

Gäst
    Gäst

Det var absolut övergrepp. Även om du ville och även om du tyckte att det kändes bra. Hon hade ingen rätt att göra så och det var hennes ansvar att det inte skulle hända. Du var i en beroendesituation gentemot henne och hon utnyttjade det. Det är även okej att känna olustkänslor inför det och må dåligt. Det är okej att inte känna så mycket inför det också.

Män och pojkar kan också bli utnyttjade och inte vilja ha sex, de kan också bli våldtagna. Bara för att kroppen reagerar positivt så behöver inte hjärnan vara med på det. Det finns en anledning till att äldre människor inte ska ha sex med yngre, eftersom det finns en maktobalans i ett sådant förhållande där gränserna lätt suddas ut!

Och en mormor ska inte gå över den gränsen med sitt barnbarn, det ett lagbrott!

Junior medlem
    Reg.datum
    Apr 2014

Citat Ursprungligen postat av Tjoffsan Visa inlägg
    . Fast jag har alltid undrat hur det går till då killen måste ha stånd och för att få stånd måste man va kåt. Dock så kan den resa sej utan förvaning alls enl erfarenhet. Så det är väll inte omöjligt
    Om någon rör en penis specielt en som inte har tidigare erfarenheter spelar det ingen roll om man tänder på presonen som utför det, den kommer med all säkerlighet att bli hård och även spruta om detta är möjligt.

Detta är ingen kretik bara förklara så jag förstår det hela,inga egna erfarenheter dock som tur är.

Gäst
    Gäst

Varför penis blir ju lite ståndaktig och även om han inte vill knulla så kan det bli så en då

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Fakta om mannens penis.

Liknande ämnen

1. Sexuellt upphetsad av blöta kläder
    Av badare i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2019-01-23, 12:47
  2. övergrepp
    Av molly i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2012-06-10, 01:07
  3. Berätta om sexuella övergrepp?
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-02-24, 09:40
  4. Förekommer sexuellla övergrepp av mammor ?
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 15:07
  5. Blev påkommen
    Av hjälp i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-10-31, 22:14

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer