+ Svara på ämne
Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Tjejer som onanerar

Junior medlem Yngves avatar
    Reg.datum
    Nov 2012

Standard Tjejer som onanerar

1. Hur lång tid på ett ungefär brukar det ta innan ni kommer?

2. Ni kanske ligger i sängen och börjar fingra ovanpå trosorna och blir allt våtare och då letar ni upp klitoriset, funkar det så hos er?

3. Låter ni något när ni smeker er eller är ni som oss killar knäpptysta?

4. Bultar det när ni kommer eller hur uppfattar ni eran orgasm mer än att det är skönt, får ni andra känslor?

5. Vilket föredrar ni tjejer, en kille som går ner på er och stimulerar klitoris och vagina eller att ni själva gör det i ensamhet?

Junior medlem
    Reg.datum
    Nov 2013

Standard Sv: Tjejer som onanerar

När jag smeker mig själv tar det bara ngn minut tills jag kommer och jag brukar gå på och leka med klittan direkt, ligger inte och småsmeker lite här och där först. Jag låter bara fingrarna glida in i slidan först för att kunna fukta klittan med fittsaft innan jag börjar leka med mig själv. Från början låter min andning allt tyngre men sedan börjar jag stöna av njutning och jag kan aldrig vara tyst. När orgasmen kommer så försvinner tid och rum och jag har inte längre någon verklighetsuppfattning under ngr sekunder. Jag kan inte med ord beskriva känslan av en orgasm mera än att säga att det är underbart. Jag njuter till max när jag smeker mig själv men njuter på ett annat sätt och till viss del skönare sätt när en kille får mig att komma skönt. Jag föredrar att bli smekt, pullad och slickad av en kille förstås men det är skönt att leka med sig själv också.

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Tjejer som onanerar

Det brukar inte ta så lång tid för jag har nog läst något eller sett något som gjort mig kåt först. Ja, jag låter . Stönar högt för det är så himla skönt. Ibland är det en liten orgasm och ibland varar den i evigheter och jag förlorar all kontroll men alltid samma känsla - önskade att jag hade en tunga som slickade eller en kuk som fyllde mig. Inget går upp emot det.... Tomt att göra det själv men ibland "nödvändigt".

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Svar: 3
    Senaste inlägg: 2019-02-12, 10:01
  2. Någon annan som onanerar just nu?
    Av Oregistrerade i forum Onani
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2015-10-11, 23:49

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer