+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 16

Ämne: Vilken är den skönaste/bästa onanitekniken du vet?

Gäst
    Gäst

Question Vilken är den skönaste/bästa onanitekniken du vet?

Hur går du tillväga när du onanerar för att njuta så mycket som möjligt? Vad gör du? T.e.x: Läser sexiga noveller kombinerat med något annat? Lindar en varm blöt handduk runt kuken och drar den fram och tillbaka? Eller vad gör du? Skriv också om du är kvinna eller man och hur gammal du är. Ställer denna fråga för att hitta nya sätt att onanera på som är underbart sköna och för att jag är nyfiken på vad ni andra gör när ni njuter av er själva för er själva. Jag är en tjej som fyllt 24år. Hoppas det är många som vill ge mig svar! Förresten om ni vet några bra erotiska noveller eller romaner får ni gärna tipsa jag vill inte läsa sånt som har med våldssex att göra eller underkastelse utan romantisk öm erotik.

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Vilken är den skönaste/bästa onanitekniken du vet?

Jag är en tjej och jag onanerar mest på två sätt.
    1. I duschen med huvudstucket. Jag lägger mig ner i badkaret (dusch och badkar kombo) och sätter strålen lagom hårt och riktar den mot fittan. Jag blundar och tänker på något som gör mig kåt, typ att en het kille med stor kul råkar se mig ligga där och njuta och kommer och hjälper till. Jag rör strålen så att klittan får olika rörelser, det är underbart! Jag får en mäktig orgasm varje gång.

2 . Jag kollar på porr och smeker klitorisen. Jag letar upp en porr video som gör mig kåt och sen smeker jag mig utanpå trosorna. Jag tycker det är skönast att onanera i trosor, det ger en mjukare känsla. Jag brukar kolla flera olika videos och när jag håller på att få orgasm så slutar jag smeka mig. Jag väntar ett tag innan jag gör samma sak igen. Tillslut är jag så otroligt kåt att när jag väl får min orgasm är den gigantisk. Det där sättet får mig oftast att vrida mig och stöna.

Hoppas det hjälper, jag blev faktiskt lite kåt av att skriva det där. Kanske tr och lägger mig i sängen, letar upp lite porr och sätter handen innanför byxorna

Gäst
    Gäst

Kul att någon svarade =) Men det måste ju finnas fler som kan ha ett bra svara på detta?

Junior medlem
    Reg.datum
    Jun 2013

Brukar ofta vara någon händelse som gör mig kåt, en blick på stan t ex. Sen ibland när jag kommer hem så smeker jag mig. Gärna med jeans och trosor på, i soffan. Har leksaker, men det blir oftast så här jag gör

Gäst
    Gäst

Medelalders kvinna i USA.... har provat det mesta i onanivag.... Med aldern marker jag att jag njuter mera av intensiv stimulans, anvander ofta an stor glasdildo som jag trycker upp sa langt det gar i slidan, pressar den hart mot ena sidan livmodertappen medan jag masserar klittan med en elektrisk vibrator.

Gäst
    Gäst

Är kille på 25 och har i många år njutit av vanliga hederliga runk.

Nyligen har jag dock upptäckt att orgasmerna blir väldigt mycket starkare om man simulerar ett samlag. Dvs knullar handen eller en fleshlight. Har den vanliga modellen utan några räfflor i slidröret. Rekommenderas.

iza
    Gäst

Tjej 29. Onanerar skönast genom att rida en grov men kort dildo som går att ställa upp. Tar en stund att komma på det sättet men orgasmen kommer från djupet och jag får med hela kroppen i den. Mycket skönare än att bara hålla på med clittan.

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2011

Kille 34: Kör också det hederliga runket, tar med tummen och pekfingret och drar förhuden fram och tillbaka över ollonet, oftast i sängen på kvällen, ibland på toaletten eller i duschen. Tar också ibland och "knullar i handen", då med hjälp av glidmedel. Tänker oftast på någon tjej jag varit med, eller kollar porr ibland.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av MrBlue Visa inlägg
    Kille 34: Kör också det hederliga runket, tar med tummen och pekfingret och drar förhuden fram och tillbaka över ollonet, oftast i sängen på kvällen, ibland på toaletten eller i duschen. Tar också ibland och "knullar i handen", då med hjälp av glidmedel. Tänker oftast på någon tjej jag varit med, eller kollar porr ibland.
    När du runkar i sängen. Var lägger du då satsen ?

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2011

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    När du runkar i sängen. Var lägger du då satsen ?
    Jag tar den i handen och sedan gäller det att ha papper till hands.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Läs en erotisk novell på Sexiganoveller.se.

Information om glidmedel.

Köp en realistisk dildo. Här hittar du sexleksaker för alla smaker.

Här hittar du vibratorer i alla storlekar och former.

Beställ en fleshlight online. Snabba och diskreta leveranser.

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Liknande ämnen

1. Vilken kaffesort?
    Av Yngve i forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-01-18, 20:55
  2. Vilken är din favoritfantasi?
    Av Sexa i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-11-23, 10:55
  3. Vilken fitta gillar du
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 20