+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 16 av 16

Ämne: Vilken är den skönaste/bästa onanitekniken du vet?

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Vilken är den skönaste/bästa onanitekniken du vet?

Jag runkar var som helst, bara jag har en privat plats. Jag använder hela handen :P sedan när jag kommer så täpper jag till med andra handen vid kukroten. En eller två fingrar på undersidan med stadigt grepp så slipper jag spritsa den miljö jag befinner mig i, och slipper kladd. Sedan när jag släpper trycket så kan jag lättare kontrollera var jag vill ha det

Gjort detta i många år utan att försämra satsen vid riktig sex. Testa om ni vill.

Gäst
    Gäst

Det som är bäst för mig när jag runkar blir olja. Häller rejält med massageolja över kuken. Sedan är det bara att runka och massera ollonet, glider fint och är galet skönt.....

Junior medlem
    Reg.datum
    Oct 2013

Man 43. Ja sitter mest bakåtlutad i sängen o benen lite uppdragna. Sen är det högerhanden som greppar kuken o drar i mjuka drag. Funderar starkt på att köpa en Fleshlight. Tankarna snurrar mest kring kvinnliga bekanta som ja fått ha de skönt med.. Sperman låter ja komma på magen. Tvättar av mig i badrummet efteråt.

Moderator Bowlarns avatar
    Reg.datum
    Jul 2012

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Jag är en tjej och jag onanerar mest på två sätt.
    1. I duschen med huvudstucket. Jag lägger mig ner i badkaret (dusch och badkar kombo) och sätter strålen lagom hårt och riktar den mot fittan. Jag blundar och tänker på något som gör mig kåt, typ att en het kille med stor kul råkar se mig ligga där och njuta och kommer och hjälper till. Jag rör strålen så att klittan får olika rörelser, det är underbart! Jag får en mäktig orgasm varje gång.

2 . Jag kollar på porr och smeker klitorisen. Jag letar upp en porr video som gör mig kåt och sen smeker jag mig utanpå trosorna. Jag tycker det är skönast att onanera i trosor, det ger en mjukare känsla. Jag brukar kolla flera olika videos och när jag håller på att få orgasm så slutar jag smeka mig. Jag väntar ett tag innan jag gör samma sak igen. Tillslut är jag så otroligt kåt att när jag väl får min orgasm är den gigantisk. Det där sättet får mig oftast att vrida mig och stöna.

Hoppas det hjälper, jag blev faktiskt lite kåt av att skriva det där. Kanske tr och lägger mig i sängen, letar upp lite porr och sätter handen innanför byxorna
    Härligt hoppas du hade de skönt

Gäst
    Gäst

Man 31

Jag kan komma något så våldsamt hårt om jag kittlar pungkulorna nära och under sprutet! Det känns som att bäckenet nästan pressas ut ur kuken om det vill sig väl...

Man 36
    Gäst

Jag brukar oftast runka med handen och låta sperman som alltid är mkt riklig hamna på magen el i toan.Det absolut skönaste är när jag fyndat en skönt fitt/kissdoftande trosa från ngn tjej jag vet vem det är.Arbetskamrat,granne el tonårstrosor.Sprutar mängder medans ja drar in dofterna ur grenen.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ en fleshlight online. Snabba och diskreta leveranser.

Köp sexiga trosor från e-butiken Amorlina.se.

Beställ en massageolja från Passion of Sweden.

Liknande ämnen

1. Vilken kaffesort?
    Av Yngve i forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2013-01-18, 19:55
  2. Vilken är din favoritfantasi?
    Av Sexa i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 17
    Senaste inlägg: 2011-11-23, 09:55
  3. Vilken fitta gillar du
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 20