+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Lite pinsamma frågor inför analsex..

Gäst
    Gäst

Standard Lite pinsamma frågor inför analsex..

Jag har aldrig provat analsex men är lite nyfiken o sugen nu med min nuvarande partner..
    Det är bara det att jag är rädd att det ska komma bajs på hans kuk.. Det vore ju jättepinsamt och äckligt.

Därför har jag nu lite frågor till er tjejer som har analsex;
    Brukar det hända? Och i sådant fall hur ser man till att det inte gör det, kan man förbereda sig på något sätt?
    Jag har funderat på om man skulle se till att ha varit på toa och gjort sig av med det innan men då kanske det blir ännu värre sen när han kör in den? Kan man "duscha" sig ren på något vis?

Jag har en kompis nämligen som varit med om detta och hon berättade att hon hade inte varit på toaletten innan men hon kände sig inte heller "nödig" och hon skämdes jättemycket sen och har inte haft analsex sedan dess..

mio
    Gäst

Standard Sv: Lite pinsamma frågor inför analsex..

Gå på toaletten. Duscha sen och tvätta rent med ett finger med tvål på. Du kommer förmodligen att få lite bajs på fingret (äckligt, men det är ju därför som du tvättar). När du inte får något bajs på fingret så kommer det inte att komma något bajs på snoppen heller. Då är du alltså ren därbak.

Tänk på att analsex inte går till som på porrfilm. Din kille kommer inte att kunna köra in kuken hela vägen där bak på dig. Om han är så dum att han tror att han kan göra det så kommer det att göra ont på dig. Tänk på att det är du som bestämmer till 100 % när ni har analsex. Särskilt i början eftersom analsex kräver en del träning innan det blir skönt. Det är i alla fall min erfarenhet. Lycka till!

Gäst
    Gäst

Ja det kan komma bajs på snoppen. Tänk på att ni inte bör ha vaginalsex eller oralsex efter det att ni har haft analsex.

Som mio skrev så räcker det normalt med att tvätta sig med ett finger. Men vill du vara på den riktigt säkra sidan så finns det analtvättar som man kan använda för att bli helt ren. De finns i ganska många olika varianter:
    www.passionofsweden.se/produktinfo.html?id=345
    www.passionofsweden.se/produktinfo.html?id=346

Gäst
    Gäst

man kan tvätta sig som ovan skrev och så kan killen faktiskt använda kondom..

Gäst
    Gäst

Helt klart är smidigaste sättet att rengöra med fingret.

Ett tipps är att ni skaffar en stav och även låter killen få ta i analen. Nu säger jag det inte för att vara elak mot killen utan för att killen ska få en uppfattning på hur tjejen kommer att känna. Jag har själv gjort det och det gör att jag nu vet hur jag ska ta min tjej i analen utan att hon ska få ont.

Många tror som sagt att det är bara att göra som på porrfilm och köra in den stenhårt och knulla tjejen hårt.
    Det tar ett tag med mycket övning och glidmedel innan man kan ha djupt och skönt analsex.

Jag har en kuk på 20cm och den tar min tjej hela vägen utan problem. Men då har vi gått långsamt fram och vi båda njuter av det.

Lycka till!!

Gäst
    Gäst

Använd kondom som du byter innan ni har vaginalsex eftersom analbakterier är skadliga om det kommer upp i killens urinrör eller i din slida eller urinrör.

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av mio Visa inlägg
    Gå på toaletten. Duscha sen och tvätta rent med ett finger med tvål på. Du kommer förmodligen att få lite bajs på fingret (äckligt, men det är ju därför som du tvättar). När du inte får något bajs på fingret så kommer det inte att komma något bajs på snoppen heller. Då är du alltså ren därbak.

Tänk på att analsex inte går till som på porrfilm. Din kille kommer inte att kunna köra in kuken hela vägen där bak på dig. Om han är så dum att han tror att han kan göra det så kommer det att göra ont på dig. Tänk på att det är du som bestämmer till 100 % när ni har analsex. Särskilt i början eftersom analsex kräver en del träning innan det blir skönt. Det är i alla fall min erfarenhet. Lycka till!
    Vad är det för löjligt råd, dummaste jag läst! Självklart är det väl ren rutin att tvätta sig i anus efter man bajsat om man vill bli helt ren! Behöver väl ingen upplysas om!
    Alltså är man då helt ren precis vid analöppningen.
    Det är ju självklart ingen garanti för att man är ren 15 cm in eller längre. Så långt kommer man ju inte åt att rengöra med fingret.
    Ett tips är då t ex anal douche som t ex Martinshop säljer.

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Nyfiken på en Buttplug?

Information om glidmedel.

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Liknande ämnen

1. Pinsamma kort
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2016-10-31, 11:17
  2. Söker tips, förslag inför en kommande sexnovellserie.
    Av Mickexoxo i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2015-04-26, 16:06
  3. Tips inför trekant?
    Av Tritium i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-15, 16:11
  4. frågor
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-10-31, 23:22

Taggar för det här ämnet