+ Svara på ämne
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 19

Ämne: Går inte när jag blir avsugen

Gäst
    Gäst

Standard Går inte när jag blir avsugen

Tjoo!
    jag förstår inte vad som händer. När jag blir riden, eller andra ställningar går det rätt fort för mig. När vi börjar leka lite analt så går det jättefort för mig. Om jag blir avsugen/avrunkad så går det inte för mig. Det är så tråkigt. Någon annan som känner igen sig eller som har tankar om det?

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Går inte när jag blir avsugen

Känner igen det, kan tycka det är skönt men ingen kvinna har någonsin lyckats att suga av mig bara genom just det orala, däremot i kombination med hårt runkande har det gått, men då är det inte mycket sugande precis.
    Jag hade också velat kunna njuta av bara själva avsugningen, men kanske man spänner sig.

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Jag får nästan skönare och kraftigare orgasm vid avsugning, än när jag sprutar i fittan.

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Har samma problem jag.. Visst kan jag komma via sex men just via avsugningar går det inte. Tänk om man fann en tjej som såg detta som en utmaning, det hade varit grejer det

Men för att återgå till ämnet så vet jag inte om det kan vara en träningssak? Jag i alla fall är inte van vid att få avsugningar, så just därför kanske jag inte vet hur jag ska göra för att nå klimax. Man kan ju spänna sig under sex, men det är ju inte alltid lika lätt vid oralsex.

Senior medlem
    Reg.datum
    Sep 2009

Visa era partners var ni är känsliga på kuken, och vilken takt hon skall suga med, så kommer ni att få underbara orgasmer vid avsugning.

Admin Site Admin
    Reg.datum
    Oct 2008

Be tjejen cirkla med tungan på dit ollon när hon har den i munnen för det kan hjälpa dig att få utlösning vid oralsex

Gäst
    Gäst

Många brudar har ingen aning om hur man suger av en kille. Hade ett stolpskott en gång som inte hade en aning om hur man gjorde. Hon omslöt bara läpparna runt snopppen och tungan var typ 10 mil från ollonet. Detta resuterade i att man inte fick någon stimulans alls knappt. Hon kunde inte runka av mej heller utan höll i den med lätt hand. Typ som om kuken var ömtålig.

En man vill ha mycket tunga på ollonet vid oralt och ett fast gräpp runt kuken vid avrunkning. Precis lika mycket tunga som en tjej skall/vill ha.

Tro mej tjejer kuken är inte ömtåligt utan det är bara kulorna som är ömtåliga.

Gäst
    Gäst

Red face Sv: Går inte när jag blir avsugen

Det är samma för min kille.

Han kommer lätt när vi har sex, men inte när jag suger av eller runkar honom (eller rättare sagt så tar det väldigt lång tid). Dock finns ett undantag, och det är när jag suger eller runkar honom i badet eller duschen. Då kommer han lika snabbt som (ibland snabbare än) när vi har sex.

Gäst
    Gäst

En till här!

Jag har inte träffat någon tjej som gör så jag kommer oralt. Jag tror många inte vet hur man gör.

Admin Site Admin Gustavs avatar
    Reg.datum
    Mar 2008

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Många brudar har ingen aning om hur man suger av en kille. Hade ett stolpskott en gång som inte hade en aning om hur man gjorde. Hon omslöt bara läpparna runt snopppen och tungan var typ 10 mil från ollonet. Detta resuterade i att man inte fick någon stimulans alls knappt. Hon kunde inte runka av mej heller utan höll i den med lätt hand. Typ som om kuken var ömtålig.
    Den enda skillnaden mellan en tjej som kan suga och en som inte kan det, är att den som inte kan, ännu inte har hunnit lära sig.

Sedan ska man inte glömma att det inte finns några perfekta tekniker när det kommer till sex. Allt man har fått lära sig från tidigare förhållanden, kan vara i det närmaste obrukbart så snart som man får en ny parter.

Din tjej kanske hade lärt sig från ett tidigare förhållande att hon inte skulle blanda in tungan eller suga för hårt. Kanske upplevde hennes förra kille att det gjorde ont då. Eller så kanske det gick för honom på 5 sekunder varpå hon lärde sig att dra ut mer på det.

Eftersom sex är individuellt, så finns det ingen som är värdelös och ingen som är bäst. Personer som tror att de själva är värdelösa eller som tror att de själva är bäst, brukar dock vara de som har svårast för att lära sig. De som tror att de är värdelösa brukar vara rädda för att lära sig och de som tror att de är bäst brukar inte ha förstånd nog att förstå när de gör fel.

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Bli avsugen av en nybörjare?
    Av Chrisss i forum Kontakt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-03-29, 00:30
  2. Tankar om att bli avsugen av en kille
    Av eserea i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 22:25
  3. Ibland blir det inte som man tänkte sig!
    Av Milla i forum Små roliga historier
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 21:43
  4. Blir inte upphetsad
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 18:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer