+ Svara på ämne
Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 11 till 19 av 19

Ämne: Går inte när jag blir avsugen

Senior medlem
    Reg.datum
    Jul 2013

Standard Sv: Går inte när jag blir avsugen

Citat Ursprungligen postat av Gustav Visa inlägg
    Den enda skillnaden mellan en tjej som kan suga och en som inte kan det, är att den som inte kan, ännu inte har hunnit lära sig.

Sedan ska man inte glömma att det inte finns några perfekta tekniker när det kommer till sex. Allt man har fått lära sig från tidigare förhållanden, kan vara i det närmaste obrukbart så snart som man får en ny parter.

Din tjej kanske hade lärt sig från ett tidigare förhållande att hon inte skulle blanda in tungan eller suga för hårt. Kanske upplevde hennes förra kille att det gjorde ont då. Eller så kanske det gick för honom på 5 sekunder varpå hon lärde sig att dra ut mer på det.

Eftersom sex är individuellt, så finns det ingen som är värdelös och ingen som är bäst. Personer som tror att de själva är värdelösa eller som tror att de själva är bäst, brukar dock vara de som har svårast för att lära sig. De som tror att de är värdelösa brukar vara rädda för att lära sig och de som tror att de är bäst brukar inte ha förstånd nog att förstå när de gör fel.
    Det var jag som skrev det där innan jag reggade mej... jo visst har du rätt till viss del. Men denna tjejen var en sill i sängen. Hade ingen aning om vad hon gjorde. Men efter ett tag så lyckades hon att faktiskt att hålla i kuken ordentligt. Ahhja det var länge sen detta men iaf..

Gäst
    Gäst

Berätta hur ni vill att tjejen ska göra! Enda sättet!
    Jag leker mycket med kuken med tungan & tänderna, killen blir helt galen. Väldigt försiktig med tänderna förståss & sen har jag piercing i tungan så den hjälper till lite / duktig kuksugare

Moderator
    Reg.datum
    Jan 2013

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Berätta hur ni vill att tjejen ska göra! Enda sättet!
    Jag leker mycket med kuken med tungan & tänderna, killen blir helt galen. Väldigt försiktig med tänderna förståss & sen har jag piercing i tungan så den hjälper till lite / duktig kuksugare
    Tyvärr hjälper det inte att tala om hur tjejen ska göra, det handlar nog mer om att man spänner sig när man runkar, och att inte blir samma sak, med tryck runt kuken när tjejen suger osv.
    Har haft en tålmodig partner som tyvärr inte lyckats, men, bara för att jag inte kommer är det otroligt skönt.

Gäst
    Gäst

Post Sv: Går inte när jag blir avsugen

Har själv inte lyckats komma från att bli avsugen. Tjejen älskar att suga mig. Så det är tråkigt att inget händer. När hon använder handen så är det antingen för löst eller så för hårt som om hon försöker slita loss den.

Vet inte om det är jag eller att hon har dålig teknik. Vart tillsammans i 2 år nu. Någon tjej kanske kan ge henne tips.

Sex-guru
    Reg.datum
    Jul 2008

Pröva att runka i hennes mun. Alltså att du runkar försiktigt med bara ollonet i hennes mun eller att du lägger kuken mot hennes tunga och runkar, eller att du helt enkelt runkar framför hennes ansikte. Då kan du runka till du nästan kommer och sedan låta henne suga klart det sista tills du kommer.

Min tjej brukar göra så fast hon sköter runkandet också. Då kommer jag snabbare än om hon bara suger

Junior medlem
    Reg.datum
    Sep 2015

Smile Sv: Går inte när jag blir avsugen

För min del vill jag att hon, håller ena handen under pungen och masserar den, samtidigt som hon har ett fast tag runt kuken, och låter tungan och munnen jobba runt ollonet, och inte är rädd för att ta i lite, kuken är inte så öm som en del tjejer tror, efter ett par minuter brukar jag komma med ett jätte sprut, jag njuter till 100% att bli avsugen på detta vis.

Oregistrerade
    Gäst

Testa en 69 där killen ligger underst!
    Spänn benen och knipp ihop skinkorna och låt henne suga samtidigt som du får slicka hennes härliga våta..
    Kommer inte dröja länge ;-)

Anonym kille
    Gäst

Känner igen det där med svårt att komma vid avsugning. Dock lyckades jag (med hennes hjälp) komma i hennes mun en gång och efter detta släppte en spärr. Nu kan jag lätt komma av avsugning och får ofta säga att jag är nära så hon vet och får avgöra om hon vill ha det i munnen eller ej. Tror spärren låg i att jag inte visste om hon ville ha satsen i munnen och att jag därför (o)medvetet inte kunde komma av en avsugning med hänsyn till henne. När jag fick bekräftat att hon klarade av det släppte spärren och jag nu kan komma av en avsugning.

Avregistrerad
    Reg.datum
    Mar 2016

Citat Ursprungligen postat av Anonym kille Visa inlägg
    Känner igen det där med svårt att komma vid avsugning. Dock lyckades jag (med hennes hjälp) komma i hennes mun en gång och efter detta släppte en spärr. Nu kan jag lätt komma av avsugning och får ofta säga att jag är nära så hon vet och får avgöra om hon vill ha det i munnen eller ej. Tror spärren låg i att jag inte visste om hon ville ha satsen i munnen och att jag därför (o)medvetet inte kunde komma av en avsugning med hänsyn till henne. När jag fick bekräftat att hon klarade av det släppte spärren och jag nu kan komma av en avsugning.
    Här tror jag att svaret ligger, hos killen! Det handlar bara om att killen ska slappna av och det kan inte tjejen hjälpa till med.
    Alla knep och tricks som getts är säkert bra, det är en hjälp på vägen för killen att ta ansvar för sin njutning.

Jobba mentalt och var öppna killar så går(!) det nog bra!

+ Svara på ämne

Liknande ämnen

1. Bli avsugen av en nybörjare?
    Av Chrisss i forum Kontakt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2016-03-29, 00:30
  2. Tankar om att bli avsugen av en kille
    Av eserea i forum Sexuella fantasier & fetisher
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-02-17, 22:25
  3. Ibland blir det inte som man tänkte sig!
    Av Milla i forum Små roliga historier
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-11-06, 21:43
  4. Blir inte upphetsad
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-08-16, 18:37

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer