+ Svara på ämne
Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Fråga till tjejer

Hybridvisning

Ewert
    Gäst

Standard Fråga till tjejer

Känner du skillnad på olika kukar i slidan
    Vid sk blindtest skulle du kunna känna vilken kuk som är din killes om du fick prova säg 6 st på rad? Ingen annan kroppskontakt och inga väldigt stora eller små kukar.

Ebba87
    Gäst

Standard Sv: Fråga till tjejer

Om det är väldigt stor skillnad på andra saker som ådrighet och framför allt kukens böjning går det nog. Annars nej. Jag känner stor skillnad på min kille utan kondom och med, det är de enda referens jag har egentligen, har bara haft två partners.

Ewert
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Ebba87 Visa inlägg
    Om det är väldigt stor skillnad på andra saker som ådrighet och framför allt kukens böjning går det nog. Annars nej. Jag känner stor skillnad på min kille utan kondom och med, det är de enda referens jag har egentligen, har bara haft två partners.
    Tack för ditt svar. Finns det fler tjejer som har erfarenhet. Gärna någon som redan provat många.

Gäst
    Gäst

Skulle med största sannolikhet inte känna nån skillnad. Som föregående inlägg kan jag bara hålla med om att det nog inte märks om det inte är nått speciellt med kuken som böjning eller så. Det är väl mer vad man gör med den som är skillnaden!
    Så om jag inte får se och känna nått annat måste jag säga att det verkar vara ett gabska tråkigt test... Vill ju liksom njuta av helhetsupplevelsen! Kuken är bara en liten bit i det stora sexpuzzlet!

Ewert
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Skulle med största sannolikhet inte känna nån skillnad. Som föregående inlägg kan jag bara hålla med om att det nog inte märks om det inte är nått speciellt med kuken som böjning eller så. Det är väl mer vad man gör med den som är skillnaden!
    Så om jag inte får se och känna nått annat måste jag säga att det verkar vara ett gabska tråkigt test... Vill ju liksom njuta av helhetsupplevelsen! Kuken är bara en liten bit i det stora sexpuzzlet!
    Hur tråkigt ett sådant test skulle vara vet man ju bara om man gjort testet.
    Mycket beror självklart på själva upplägget

Kan ske finns det någon mer som har erfarenhet eller bara tycket och tror i ämnet ?

Fortfarande blåbär
    Reg.datum
    May 2009

Jag känner definitivt skillnad, tror jag skulle klara nästan alla jag legat med i ett blindtest

+ Svara på ämne
  1. Relaterade länkar

Beställ kondomer diskret och anonymt via e-butik.

Test: Vilken typ av dildo är jag? Det är frågan som alla människor ställer sig själva varje morgon och därefter minst åtta gånger till, före lunch. Nu kan du äntligen få svar på frågan.

Liknande ämnen

1. Fråga till tjejer
    Av Gäst i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 36
    Senaste inlägg: 2015-11-08, 01:10
  2. Fråga till alla tjejer här.
    Av Bender92 i forum Allmänt om sexualitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2015-04-05, 11:49
  3. Fråga till tjejer
    Av Crazy frog i forum Onani
    Svar: 30