+ Svara på ämne
Sidan 1 av 3 123 SistaSista
Resultat 1 till 10 av 31

Ämne: Skinnbraller

Hybridvisning

Marcus
    Gäst

Standard Skinnbraller

Nån mer än jag som gillar o runka i skinnbraller, nitbälte o skinnjacka? Skönast e de o runka när man e helt näck under brallerna o med bar överkropp med skinnjackan lite uppknäppt. Blir också kåt o gå ut på stan så fast då har jag svart Tshirt under jackan.

ButtplugLover
    Gäst

Standard Sv: Skinnbraller

Jag brukar också runka i ett par skinnbraller och som du säger så är det skönast och vara näck under

Marcus
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av ButtplugLover Visa inlägg
    Jag brukar också runka i ett par skinnbraller och som du säger så är det skönast och vara näck under
    Skönt o höra! Finns inget bättre än ett runk/knull i skinnbraller Är dina skinnbraller tajta? Mina är typ tajta svarta rockerbraller o har kört näck under på rockklubbar ibland o haft stenhårt stånd va så jävla askåt då men de ger ju utdelning ibland

ButtplugLover
    Gäst

Mina är mer som ett par jeans och i en storlek mindre än vad jag brukar ha Det är skönt när man är kåt och kunna lägga sin stenhårda kuk längs med benet

Marcus
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av ButtplugLover Visa inlägg
    Mina är mer som ett par jeans och i en storlek mindre än vad jag brukar ha Det är skönt när man är kåt och kunna lägga sin stenhårda kuk längs med benet
    Min kuk brukar oftast stå lite snett uppåt men har haft den längs benet ibland. De beror lite på hur den råkar ligga när jag får ståkuk. Skön känsla o veta att kukbulan syns. Brukar bli lite extra kåt då o känna hur det pulserar i kuken!

ButtplugLover
    Gäst

Jag brukar också lägga min snett uppåt men oftast får jag så hårt stånd så att den tittar ut lite uppe i byxlinningen eftersom att jag har ett par så trånga byxor. Det sexigaste är nog ändå när den ligger längs med benet och kukbulan syns tydligt.

Junior medlem
    Reg.datum
    Dec 2012

Skinn ÄR sex. Jag blir sjukt kåt av skinnkläder. Kåt av att klä mig i skinn, knulla i skinn, kåta upp andra i skinn. Bara så jävla skönt och sexigt. Har allra helst tighta skinnbyxor utan fickor men även kjol så klart. Kul också att ha skinn till vardags och se hur folk reagerar.

Marcus
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Stringtjej Visa inlägg
    Skinn ÄR sex. Jag blir sjukt kåt av skinnkläder. Kåt av att klä mig i skinn, knulla i skinn, kåta upp andra i skinn. Bara så jävla skönt och sexigt. Har allra helst tighta skinnbyxor utan fickor men även kjol så klart. Kul också att ha skinn till vardags och se hur folk reagerar.
    Svart blankt skinn som sitter tajt är skitsexigt! Tänder också på o kåta upp andra o se hur folk reagerar när man visar att man e kåt o det syns ju rätt tydligt på oss killar

ButtplugLover
    Gäst

Det absolut sexigaste på en tjej är dem nya blanka leggingsen som finns i skinnimiation. Det gör det ännu sexigare om tjejen dessutom har lite "bullfitta" också.

Marcus
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Stringtjej Visa inlägg
    Är din skinnkjol kort o åtsittande? Brukar du vara näck under kjolen? Antar att din kille vill du ska vara det!

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •