+ Svara på ämne
Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 21 till 28 av 28

Ämne: Skinnbraller

Gäst
    Gäst

Standard Sv: Skinnbraller

Jag blir stenhård när jag ser en tjej i tajta skinnbyxor fick se det på bussen nyss hon såg att jag glodde och jag fick stenhårt stånd

Johan27
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst - Rockkillen Visa inlägg
    Läderbrallor är stenhårt! Har ofta det på klubbar - helst med fett nitbälte. Brukar ge utdelning hos brudarna när man kan visa upp en fet läderbula.
    Kör näck under också och gillar att bara dra fram kuken genom gylfen och knulla med brallorna på. Hett som fan!
    Och självklart... ett runk i läder är fan aldrig fel heller...
    Blir stenkåt i tajta läderbraller! Har rätt stor balle hård häftig känsla o låta kuken svälla upp! Lägger jag kuken rätt upp så sticker kuken upp ovanför brallerna! Så jävla coolt o visa upp kuken o ett svullet ollon Krävs ju några öl först

Gäst
    Gäst

Cool Sv: Skinnbraller

Läder är ju hårt som fan. Håller med om att skinnbrallor, nitbälte och en rejäl bula är en fittmagnet på rockklubbar. Bara att hala fram den och köra m brallorna på! Men skinnbrallor funkar ju även annars... fått mycket ligga tack vare dom! Och grundregeln - aldrig kallingar - alltid välsittande.
    (Duger fint för runk också... ;-P )

Gäst
    Gäst

Älskar tighta läderbraller har flera par. Skönt o smeka upp kuken utanpå brallerna i baren efter att man tagit några öl o sen gå runt o ragga me 20cm bultande kuk!

Gäst
    Gäst

Blir kåt av alla inlägg här så nu ligger jag i soffan o runkar min hårda balle i tajta skinnbraller! Nån mer som gör det?

Helt grön
    Reg.datum
    Dec 2016

Måste alla skriva anonymt? En del av er vill man ju kontakta direkt

Gäst
    Gäst

Citat Ursprungligen postat av Gäst Visa inlägg
    Läder är ju hårt som fan. Håller med om att skinnbrallor, nitbälte och en rejäl bula är en fittmagnet på rockklubbar. Bara att hala fram den och köra m brallorna på! Men skinnbrallor funkar ju även annars... fått mycket ligga tack vare dom! Och grundregeln - aldrig kallingar - alltid välsittande.
    (Duger fint för runk också... ;-P )
    Är dina skinnbraller också ofodrade så du känner lädret direkt mot kuken o skinkorna? Så jävla upphetsande känsla får stånd lätt i dom brallerna. Ligger nyduschad i mina tajta läderbraller innan nyårs festen har stånd redan hur ska det här sluta? Kollade i spegeln o det syns en skön bula mmmm

Gäst
    Gäst

Red face Sv: Skinnbraller

är väl superhärligt att runka helt klädd i skinn!det blir alltid bättre sprut då♥ !

+ Svara på ämne

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får posta nya ämnen
  • Du får posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •